abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53047592
quote:
Op zondag 9 september 2007 12:15 schreef VlaDje het volgende:
Ben btw begonnen met conditie opbouwen, hopen dat ik met een maandje/anderhalf zover ben dat ik mee kan trainen, denk dat ik gewoon bij de plaatselijke EHS '85 ga spelen, of Emmen AV...

geen zin om 3x per week zo'n stuk te reizen voor voetbal wat ook op 5 minuten kan.
Emmen av
Hoi.
  zondag 9 september 2007 @ 13:20:20 #177
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_53047761
Nieuw seizoen, dus naar de A's. Ik zit nu in de A4 van Rijnsburgse Boys, tweebenige linkspoot op linkshalf. We spelen in de 4e klasse A in district West 2, een klasse hoger dan vorig jaar.

Vorige week zaterdag 2-2 in de bekerwedstrijd tegen Woubrugge A2. We hadden maar 10 man, dus we leenden een verdediger uit de B5. 2-0 voor met rust, maar de conditie liet het afweten.

Afgelopen woensdag hadden we dan eindelijk onze eerste training en dat was zaterdag wel te merken.

Thuis tegen VVSB A3, hebben we het altijd moeilijk mee. Vorig jaar 2x verloren, hoewel we bij de 2e keer al kampioen waren. Dit was dus een bekerwedstrijd. Na een rommelig eerste kwartier van onze kant kwamen we verdiend 0-1 achter. Daarna 2-1 voor door onze nieuwe spits, en vervolgens 3-1 door een kopbal uit een corner van de aanvoerder. Het spel was nog steeds niet best.

De tweede helft was een stuk beter van onze kant, combinaties liepen veel beter. We hadden wat pech in de afronding vooral bij mij. Eerst schoot ik een afvallende bal vanaf de linkerpunt van de 16 met mn links over de, bij een eerder duel, uitgekomen keeper op de rechterpaal.
En 5 minuten later wordt een voorzet door iedereen gemist en ik sta op randje 16, die bal stuitert op en ik trap m met rechts zeg maar van bovenaf op de linkerpaal.....

Ik had gister wat met de paal, eind vd middag ging k nog even partijtje doen, schoot k nog 4x op de paal.

Volgende week tegen Valken '68 A2, die wonnen 0-8 bij Woubrugge A2...............................

[ Bericht 20% gewijzigd door uitje4life op 09-09-2007 13:27:16 ]
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
pi_53047912
quote:
Op zondag 9 september 2007 13:11 schreef pekel het volgende:

[..]

Emmen av
Hebben ze daar een beetje een gezellig bierteam? of is het allemaal prestatiegericht?
pi_53051326
quote:
Op zondag 9 september 2007 13:29 schreef VlaDje het volgende:

[..]

Hebben ze daar een beetje een gezellig bierteam? of is het allemaal prestatiegericht?
Selectieteams zijn uiteraard prestatiegericht. Maar er zijn genoeg bierelftallen aanwezig. .
Hoi.
pi_53059457
quote:
Op zondag 9 september 2007 12:13 schreef VlaDje het volgende:

[..]

Keep us posted,

en succes
Helaas verloren met 2-3, wel 1 keer gescoord
pi_53059997
quote:
Op zondag 9 september 2007 21:46 schreef sjimz het volgende:

[..]

Helaas verloren met 2-3, wel 1 keer gescoord
Geen slecht rentree toch?
pi_53060010
iig, scoren in je eerste wedstrijd na een tijdje is best knap
pi_53060014
quote:
Op zondag 9 september 2007 22:06 schreef VlaDje het volgende:

[..]

Geen slecht rentree toch?
Nee dat zeker niet, al was het wel even wennen
pi_53060101
Gisteren uitwedstrijd gespeelt tegen ZSV Zeilberg..
Kwamen 0-2 voor. Toen 4-2 achter. Hebben we toch nog 4-5 gewonnen
2x gescoord. Eerste goals vh seizoen
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  zondag 9 september 2007 @ 22:12:50 #185
35716 assie
HattrickJUNK...
pi_53060166
Assie blijft vooralsnog bij het eerste..... Weer ingevallen en wederom de nul weten te houden. Voor de tweede keer ook 1-0 winst betekent goede zaken voor de eerste periode!
@ Hattrick: FC Loda Maddeus (146377)
De voorste kruisband operatie: Assie VKB Operatie
AD '69 - De Graafschap - Tottenham Hotspur F.C. - Fiorentina - Bayern Munchen
pi_53060201
Terugkomen in een sport is imo hetzelfde als in koud water gaan zwemmen,

Even wennen, maar na een beetje doorzetten is het gesneden koek.

Heb zelf voor 2 jaar terug nog een paar wedstrijden met het 3e meegedaan (kwamen veel mensen tekort, dus hebben wij met 5 kameraden hun bijgesprongen) helaas is de club toen hun beloftes niet nagekomen (we zouden allemaal sowieso 1 seizoen bij elkaar spelen en met ons eigen team trainen, maar een 3tal jongens werden naar de selectie toegeloktgestuurd en we werden gedwongen dat als we wouden trainen dat we maar met 't 2e mee moesten trainen ) ben ik weer gestopt, was altijd spits. maar kwam enkel als rechtsmid aan de bak, toen was het wel flink wennen.
pi_53060271
quote:
Op zondag 9 september 2007 22:13 schreef VlaDje het volgende:
Terugkomen in een sport is imo hetzelfde als in koud water gaan zwemmen,

Even wennen, maar na een beetje doorzetten is het gesneden koek.

Heb zelf voor 2 jaar terug nog een paar wedstrijden met het 3e meegedaan (kwamen veel mensen tekort, dus hebben wij met 5 kameraden hun bijgesprongen) helaas is de club toen hun beloftes niet nagekomen (we zouden allemaal sowieso 1 seizoen bij elkaar spelen en met ons eigen team trainen, maar een 3tal jongens werden naar de selectie toegeloktgestuurd en we werden gedwongen dat als we wouden trainen dat we maar met 't 2e mee moesten trainen ) ben ik weer gestopt, was altijd spits. maar kwam enkel als rechtsmid aan de bak, toen was het wel flink wennen.
Ik stond vandaag op een positie die wildvreemd voor me was, rechtsbuiten.
pi_53065408
Wij hebben van Erica '86 verloren met 3-0, we zijn zelf SC Erica dus het was een plaatselijke derby. Helaas deed ik zelf niet mee... Dat zal ook de reden zijn geweest.
pi_53065996
quote:
Op zondag 9 september 2007 22:16 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik stond vandaag op een positie die wildvreemd voor me was, rechtsbuiten.
Een veel-loop positie, het verbaast me niets. Hoe scoorde je trouwens?
That's all folks!
pi_53067185
quote:
Op maandag 10 september 2007 04:33 schreef Filay het volgende:
Wij hebben van Erica '86 verloren met 3-0, we zijn zelf SC Erica dus het was een plaatselijke derby. Helaas deed ik zelf niet mee... Dat zal ook de reden zijn geweest.
Jullie hebben toch de zelfde thuishaven?
pi_53067465
quote:
Op maandag 10 september 2007 08:03 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Een veel-loop positie, het verbaast me niets. Hoe scoorde je trouwens?
Indirecte vrije trap aan de linkerkant van het veld die werd breed gelegd op mij.
Ik schoot hem toen in de korte hoek.
pi_53068699
Vriendschappelijke wedstrijd gister, van tevoren kregen we te horen dat het een veteranenteam was maar op het veld bleken er maar 3 of 4 boven de 40 te zijn, de rest was gewoon in de categorie 20/30
Eerste helft redelijk gevoetbald, zelfs een paar driehoekjes en vrij vloeiende aanvallen en met 2-0 voor gingen we rusten. Na rust waren net als vorige week de krachten een beetje verdwenen en werd het nog 2-2.
pi_53069733
quote:
Op maandag 10 september 2007 09:34 schreef VlaDje het volgende:

[..]

Jullie hebben toch de zelfde thuishaven?
Pretty much. Het zit aan elkaar vast. We hebben alleen wel andere velden.
pi_53070395
quote:
Op maandag 10 september 2007 11:45 schreef Filay het volgende:

[..]

Pretty much. Het zit aan elkaar vast. We hebben alleen wel andere velden.
Hmmm, zijn toch maar 4 of 5 velden daar?
pi_53072529
quote:
Op maandag 10 september 2007 12:18 schreef VlaDje het volgende:

[..]

Hmmm, zijn toch maar 4 of 5 velden daar?
3 van ons, 1 van hen
  maandag 10 september 2007 @ 18:23:11 #196
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_53077373
quote:
Op zondag 9 september 2007 22:06 schreef VlaDje het volgende:
iig, scoren in je eerste wedstrijd na een tijdje is best knap
onze spits ook zaterdag, 2x gescoord na 9 maanden geen bal aangeraakt te hebben!
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
pi_53141103
Gisteren mijn 2e wedstrijd gespeeld.
Tegen KDO hebben we 2-2 gelijk gespeeld.
In de 2e minuut gelijk een assist gegeven op de openingstreffer.
Helaas had ik in de laatste minuut nog een kans verprutst op de overwinning.
Mijn benen waren net niet lang genoeg om de voorzet vanaf links binnen te sliden.
pi_53141147
Jammer sjim, van die kans. Toch geen open goal gemist hè?

Wel een assist!
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_53142968
Jammer jammer sjimz, wederom een hele wedstrijd gespeeld? En hoe ging het verder met de spelers om je heen. Is er een beetje feeling al her en der?

Ik ben gelukkig weer fit, zaterdag de wei in. Zal wel voor een helft zijn, maar dat is logisch.
That's all folks!
pi_53143053
quote:
Op donderdag 13 september 2007 12:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Jammer jammer sjimz, wederom een hele wedstrijd gespeeld? En hoe ging het verder met de spelers om je heen. Is er een beetje feeling al her en der?

Ik ben gelukkig weer fit, zaterdag de wei in. Zal wel voor een helft zijn, maar dat is logisch.
Ik heb weer heel de wedstrijd gespeeld ja
Dit keer als hangende rechtermiddenvelder in een 4-4-2 variant, waar ik vooral meer moest aanvallen dan verdedigen.
Met de spelers om me heen ging het goed, maar ze willen mij volgende wedstrijd spits zetten omdat ik redelijk balvast ben en ook nog een hoge startsnelheid heb.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')