Emmen avquote:Op zondag 9 september 2007 12:15 schreef VlaDje het volgende:
Ben btw begonnen met conditie opbouwen, hopen dat ik met een maandje/anderhalf zover ben dat ik mee kan trainen, denk dat ik gewoon bij de plaatselijke EHS '85 ga spelen, of Emmen AV...
geen zin om 3x per week zo'n stuk te reizen voor voetbal wat ook op 5 minuten kan.
Selectieteams zijn uiteraard prestatiegericht. Maar er zijn genoeg bierelftallen aanwezig.quote:Op zondag 9 september 2007 13:29 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Hebben ze daar een beetje een gezellig bierteam? of is het allemaal prestatiegericht?
Geen slecht rentree toch?quote:Op zondag 9 september 2007 21:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Helaas verloren met 2-3, wel 1 keer gescoord
Ik stond vandaag op een positie die wildvreemd voor me was, rechtsbuiten.quote:Op zondag 9 september 2007 22:13 schreef VlaDje het volgende:
Terugkomen in een sport is imo hetzelfde als in koud water gaan zwemmen,
Even wennen, maar na een beetje doorzetten is het gesneden koek.
Heb zelf voor 2 jaar terug nog een paar wedstrijden met het 3e meegedaan (kwamen veel mensen tekort, dus hebben wij met 5 kameraden hun bijgesprongen) helaas is de club toen hun beloftes niet nagekomen (we zouden allemaal sowieso 1 seizoen bij elkaar spelen en met ons eigen team trainen, maar een 3tal jongens werden naar de selectie toegeloktgestuurd en we werden gedwongen dat als we wouden trainen dat we maar met 't 2e mee moesten trainen ) ben ik weer gestopt, was altijd spits. maar kwam enkel als rechtsmid aan de bak, toen was het wel flink wennen.
Een veel-loop positie, het verbaast me niets. Hoe scoorde je trouwens?quote:Op zondag 9 september 2007 22:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik stond vandaag op een positie die wildvreemd voor me was, rechtsbuiten.
Jullie hebben toch de zelfde thuishaven?quote:Op maandag 10 september 2007 04:33 schreef Filay het volgende:
Wij hebben van Erica '86 verloren met 3-0, we zijn zelf SC Erica dus het was een plaatselijke derby. Helaas deed ik zelf niet mee... Dat zal ook de reden zijn geweest.
Indirecte vrije trap aan de linkerkant van het veld die werd breed gelegd op mij.quote:Op maandag 10 september 2007 08:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een veel-loop positie, het verbaast me niets. Hoe scoorde je trouwens?
Pretty much. Het zit aan elkaar vast. We hebben alleen wel andere velden.quote:Op maandag 10 september 2007 09:34 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Jullie hebben toch de zelfde thuishaven?![]()
Hmmm, zijn toch maar 4 of 5 velden daar?quote:Op maandag 10 september 2007 11:45 schreef Filay het volgende:
[..]
Pretty much. Het zit aan elkaar vast. We hebben alleen wel andere velden.
3 van ons, 1 van henquote:Op maandag 10 september 2007 12:18 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Hmmm, zijn toch maar 4 of 5 velden daar?
onze spits ook zaterdag, 2x gescoord na 9 maanden geen bal aangeraakt te hebben!quote:Op zondag 9 september 2007 22:06 schreef VlaDje het volgende:
iig, scoren in je eerste wedstrijd na een tijdje is best knap
Ik heb weer heel de wedstrijd gespeeld jaquote:Op donderdag 13 september 2007 12:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Jammer jammer sjimz, wederom een hele wedstrijd gespeeld? En hoe ging het verder met de spelers om je heen. Is er een beetje feeling al her en der?
Ik ben gelukkig weer fit, zaterdag de wei in. Zal wel voor een helft zijn, maar dat is logisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |