Nee, man. In dit systeem zijn Thomas Vermaelen en Jaap Stam de mandekkers, Hedwiges Maduro en Johnny Heitinga hebben een vrije rol, zoals Frank Rijkaard en Danny Blind destijds onder Louis van Gaal.quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:32 schreef Fathom het volgende:
ik heb liever stam in het centrum en ogararu op rechts. Maduro als backup voor heitinga. Probleem is wel dat Stam mss niet snel genoeg is inze eentje achterin.
Zou je dan niet maduro en heitinga omdraaien? Ik heb net iets meer vertrouwen in de verd kwaliteiten van Heitinga.quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nee, man. In dit systeem zijn Thomas Vermaelen en Jaap Stam de mandekkers, Hedwiges Maduro en Johnny Heitinga hebben een vrije rol, zoals Frank Rijkaard en Danny Blind destijds onder Louis van Gaal.
Geen opkomende rechtsback ofzo, lees mijn kotivatie in de post boven jou maar. Michael Reiziger en Frank de Boer/Winston Bogarde kwamen destijds onder Louis van Gaal ook zelden op, waren échte mandekkers.quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:36 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Stam op rechts, ja daar ga je die jongen een plezier mee doen.
Ik kan me opzich wel vinden in je motivatie maar is dit Ajax daar klaar voor. Danny Blind was in dat elftal heel belangrijk en Maduro zou deze taak nu op zich moeten nemen? Dat word een drama, dat zie ik nu al.quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Geen opkomende rechtsback ofzo, lees mijn kotivatie in de post boven jou maar. Michael Reiziger en Frank de Boer/Winston Bogarde kwamen destijds onder Louis van Gaal ook zelden op, waren échte mandekkers.
In feite is het de bedoeling dat beide switchen, zoals Danny Blind en Frank Rijkaard dat ook deden. Gisteren toonde Johnny Heitinga ook aan een perfecte timing te hebben, scoorde dan ook de enige Ajax-treffer.quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:39 schreef Fathom het volgende:
[..]
Zou je dan niet maduro en heitinga omdraaien? Ik heb net iets meer vertrouwen in de verd kwaliteiten van Heitinga.
Weet ook niet of het gaat werken, want misschien is dit systeem allang achterhaald en tegenwoordig niet succesvol. Maar áls men zo nodig met drie spitsen wilt spelen, dan is dit het enige goedwerkende systeem. Een driespitsen-systeem met achterin vier verdedigers op rij gaat niet werken, aangezien je dan óf met de punt naar voren moet spelen en daardoor defensief zwak bent óf met de punt naar achteren moet spelen en daardoor de spits op een eiland zet. 3-4-3 zou dus qua veldbezetting kunnen werken, dus is een poging waard, want anders moet het maar een 4-4-2-variant (4-1-2-1-2 bijvoorbeeld) worden.quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:44 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Ik kan me opzich wel vinden in je motivatie maar is dit Ajax daar klaar voor. Danny Blind was in dat elftal heel belangrijk en Maduro zou deze taak nu op zich moeten nemen? Dat word een drama, dat zie ik nu al.
waar lees je dat?quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:56 schreef kevin6188 het volgende:
Ten Cate is opvallend positief trouwens over gisteren.
Staan aardig wat quotes op Ajax.nl.quote:
Was ik persoonlijk ook wel. Gasten hebben hele week met voornamelijk conditie training er op zitten. Dus dan kun je ook niet super veel verwachten.quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:56 schreef kevin6188 het volgende:
Ten Cate is opvallend positief trouwens over gisteren.
Oh, gezien de omstandigheden en dus ook het team waar je mee speelde, wat nu niet bepaald de basiself is, denk ik, ben ik dat ook wel. Alleen zie ik dat 3-4-3 niet zo zitten, maar daar denken er meer zo over gezien de bovenstaande discussie.quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:08 schreef Fathom het volgende:
[..]
Was ik persoonlijk ook wel. Gasten hebben hele week met voornamelijk conditie training er op zitten. Dus dan kun je ook niet super veel verwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |