abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Games woensdag 25 juli 2007 @ 10:32:22 #201
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_51810010
ik heb liever stam in het centrum en ogararu op rechts. Maduro als backup voor heitinga. Probleem is wel dat Stam mss niet snel genoeg is inze eentje achterin.
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
  woensdag 25 juli 2007 @ 10:34:25 #202
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51810066
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 10:32 schreef Fathom het volgende:
ik heb liever stam in het centrum en ogararu op rechts. Maduro als backup voor heitinga. Probleem is wel dat Stam mss niet snel genoeg is inze eentje achterin.
Nee, man. In dit systeem zijn Thomas Vermaelen en Jaap Stam de mandekkers, Hedwiges Maduro en Johnny Heitinga hebben een vrije rol, zoals Frank Rijkaard en Danny Blind destijds onder Louis van Gaal.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 25 juli 2007 @ 10:36:16 #203
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_51810116
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 10:31 schreef M0NTANA het volgende:
[afbeelding]
Stam op rechts, ja daar ga je die jongen een plezier mee doen.
  Redactie Games woensdag 25 juli 2007 @ 10:39:45 #204
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_51810215
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 10:34 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Nee, man. In dit systeem zijn Thomas Vermaelen en Jaap Stam de mandekkers, Hedwiges Maduro en Johnny Heitinga hebben een vrije rol, zoals Frank Rijkaard en Danny Blind destijds onder Louis van Gaal.
Zou je dan niet maduro en heitinga omdraaien? Ik heb net iets meer vertrouwen in de verd kwaliteiten van Heitinga.
  woensdag 25 juli 2007 @ 10:40:01 #205
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51810220
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 10:36 schreef Doezelhaar het volgende:

[..]

Stam op rechts, ja daar ga je die jongen een plezier mee doen.
Geen opkomende rechtsback ofzo, lees mijn kotivatie in de post boven jou maar. Michael Reiziger en Frank de Boer/Winston Bogarde kwamen destijds onder Louis van Gaal ook zelden op, waren échte mandekkers.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 25 juli 2007 @ 10:44:10 #206
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_51810337
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 10:40 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Geen opkomende rechtsback ofzo, lees mijn kotivatie in de post boven jou maar. Michael Reiziger en Frank de Boer/Winston Bogarde kwamen destijds onder Louis van Gaal ook zelden op, waren échte mandekkers.
Ik kan me opzich wel vinden in je motivatie maar is dit Ajax daar klaar voor. Danny Blind was in dat elftal heel belangrijk en Maduro zou deze taak nu op zich moeten nemen? Dat word een drama, dat zie ik nu al.
  woensdag 25 juli 2007 @ 10:44:18 #207
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51810341
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 10:39 schreef Fathom het volgende:

[..]

Zou je dan niet maduro en heitinga omdraaien? Ik heb net iets meer vertrouwen in de verd kwaliteiten van Heitinga.
In feite is het de bedoeling dat beide switchen, zoals Danny Blind en Frank Rijkaard dat ook deden. Gisteren toonde Johnny Heitinga ook aan een perfecte timing te hebben, scoorde dan ook de enige Ajax-treffer.
  woensdag 25 juli 2007 @ 10:46:32 #208
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_51810401
Iets zegt me dat we Heitinga na dit seizoen ook gaan verliezen. Sevilla had paar jaar geleden al interesse voor hem en ben blij dat we hem toen niet verkocht hebben. Al was er op dat moment wel reden toe om hem van de hand te doen voor de bedragen die je toen las.
pi_51810425
Ik denk dat dit team nog niet aan 3-4-3 toe is, zeker niet tegen een team als de Rangers in de eerste serieuze oefenwedstrijd van het seizoen. Maargoed, als je ziet dat je bij vlagen, vooral in de tweede helft, best leuke dingen laat zien, dan is er zeker perspectief. Volgens mij is Rangers ook al wat langer bezig dan Ajax, dat nog eens een hele rits spelers moest missen ook.

Positief vond ik de gretigheid bij Sneijder, wat goede reddingen van Stekelenburg en een aardige invalbeurt van Rommedahl. En Donald is ook wel leuk, eindelijk eens iemand die geen aanvaller is en groter is dan 1.60 en uit de eigen jeugd komt.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  woensdag 25 juli 2007 @ 10:49:00 #210
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51810474
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 10:44 schreef Doezelhaar het volgende:

[..]

Ik kan me opzich wel vinden in je motivatie maar is dit Ajax daar klaar voor. Danny Blind was in dat elftal heel belangrijk en Maduro zou deze taak nu op zich moeten nemen? Dat word een drama, dat zie ik nu al.
Weet ook niet of het gaat werken, want misschien is dit systeem allang achterhaald en tegenwoordig niet succesvol. Maar áls men zo nodig met drie spitsen wilt spelen, dan is dit het enige goedwerkende systeem. Een driespitsen-systeem met achterin vier verdedigers op rij gaat niet werken, aangezien je dan óf met de punt naar voren moet spelen en daardoor defensief zwak bent óf met de punt naar achteren moet spelen en daardoor de spits op een eiland zet. 3-4-3 zou dus qua veldbezetting kunnen werken, dus is een poging waard, want anders moet het maar een 4-4-2-variant (4-1-2-1-2 bijvoorbeeld) worden.
pi_51810524
Gewoon 4-3-3 blijven spelen, 3-4-3 ga je niet redden nu, vooral achterin niet.
Verder zie ik het team van nu niet zo dwingend voetbal spelen als in de jaren van Blind en co.
Toen kon een tegenstander echt vastgezet worden op de eigen helft, daardoor kon je ook veel makkelijker 3-4-3 spelen.
  woensdag 25 juli 2007 @ 10:51:35 #212
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_51810580
Ik vind een 4-4-2 dan ook al wel best. Al dat gezeur over 4-3-3. Maar ok, we onderscheiden ons wel via deze manier en dat is wat we eigenlijk ook wel willen. Dus Rommedahl is een prima aankoop.
  Redactie Games woensdag 25 juli 2007 @ 10:52:20 #213
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_51810604
We blijven maar vasthouden aan dat 4-3-3
pi_51810734
Ten Cate is opvallend positief trouwens over gisteren.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_51810970
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 10:56 schreef kevin6188 het volgende:
waar lees je dat?
Ajax!!
pi_51811046
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 11:05 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

waar lees je dat?
Staan aardig wat quotes op Ajax.nl.

Supporterszaken is ook weer lekker bezig. In plaats van uitkaarten schijnen ze naar een grote groep normale SCC's te hebben verstuurd. Lekker handig zo in de vakantie en met terugsturen en alles.
  Redactie Games woensdag 25 juli 2007 @ 11:08:51 #217
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_51811051
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 10:56 schreef kevin6188 het volgende:
Was ik persoonlijk ook wel. Gasten hebben hele week met voornamelijk conditie training er op zitten. Dus dan kun je ook niet super veel verwachten.
pi_51811117
Rommedahl had gisteren een goeie invalbeurt, speelde bij vlagen veel beter dan Kennedy
pi_51811161
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 11:08 schreef Fathom het volgende:

[..]

Was ik persoonlijk ook wel. Gasten hebben hele week met voornamelijk conditie training er op zitten. Dus dan kun je ook niet super veel verwachten.
Oh, gezien de omstandigheden en dus ook het team waar je mee speelde, wat nu niet bepaald de basiself is, denk ik, ben ik dat ook wel. Alleen zie ik dat 3-4-3 niet zo zitten, maar daar denken er meer zo over gezien de bovenstaande discussie.
  woensdag 25 juli 2007 @ 11:25:12 #220
82589 S-Two
barba macacu
pi_51811496
Matige wedstrijd gisteren, maar dat was wel te verwachten. Steek speelde wel goed en Heitinga was ook erg goed. Ogararu viel me weer tegen, maar misschien dat dat kwam doordat hij op een wat vreemde positie voor hem stond. En wat we met Maduro moeten weet ik niet. Volgens mij heeft hij gisteren in de hele wedstrijd 1 diepe bal gespeeld. Elke keer maar weer de bal naar Vermaelen of, vaker, naar Colin terwijl hij weet dat die jongen er niets mee doet. Als we met die opstelling van Montana willen spelen, dan moet je Maduro daar iig niet neerzetten. Veel te traag. Zowel in handeling als verdedigend opzicht. Ik hoop echt dat die jongen er dit jaar een goed seizoen van gaat maken, maar ik vrees het ergste.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  woensdag 25 juli 2007 @ 11:25:48 #221
82589 S-Two
barba macacu
pi_51811515
En oja, Kennedy was echt bagger. Hopen dat ie de volgende wedstrijd wel zn niveau haalt.
pi_51811744
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_51812059
Liever 'gewoon' Urby en Ogararu op de vleugels en dan Heitinga/Stam/Vermaelen/VD Wiel in het centrum. Eventueel kan Urby nog naar linkshalf en Vermaelen op linksback zolang Davids gebleseerd is. En anders Verthongen ofzo.
  woensdag 25 juli 2007 @ 11:43:52 #224
82589 S-Two
barba macacu
pi_51812070
Dan speel ik liever met Urby ipv Maduro.
  woensdag 25 juli 2007 @ 11:45:25 #225
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_51812117
het is dus duidelijk dat de selectie totaal niet breed genoeg is. (al is het nog een beetje te vroeg om de nieuwelingen nu al af te schrijven, I know). Zodra er dus 2-3 basis spelers afvallen hebben we niet de mensen om dat op te vangen.

En laten de dragende spelers nou nogal uitval gevoelig zijn .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')