abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51802976
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 23:36 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Is babel christelijk dan?
Jep, behoorlijk.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_51803373
quote:
"Een profeet is iemand die in de kerk het woord van God overdraagt aan de mensen. Een Afrikaanse profeet. Hij heet Frank. Zijn achternaam weet ik niet meer.
De Boer?
Woo-loo-loo!
pi_51803680
Rommedahl goed gespeeld, viel me alles mee Als we Suarez er nog bijkrijgen zijn we er in ieder geval op de vleugels op vooruit gegaan. Verder geen goede wedstrijd natuurlijk, maar je mist wel even Stam, Davids én Gabri. Ook Goossens vond ik het prima doen voor een eerste wedstrijd, die jongen komt er nog wel.

Colin vond ik niet zo bijzonder verder, die hoeft van mij niet per sé te blijven. Liever een echte versterking achterin want het was nu toch wel erg kwetsbaar met die jonkies. Heitinga deed het wel weer geweldig, ben blij dat ie weer de oude is!
  woensdag 25 juli 2007 @ 00:08:14 #154
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_51803757
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 00:05 schreef devv05 het volgende:
Rommedahl goed gespeeld, viel me alles mee Als we Suarez er nog bijkrijgen zijn we er in ieder geval op de vleugels op vooruit gegaan. Verder geen goede wedstrijd natuurlijk, maar je mist wel even Stam, Davids én Gabri. Ook Goossens vond ik het prima doen voor een eerste wedstrijd, die jongen komt er nog wel.

Colin vond ik niet zo bijzonder verder, die hoeft van mij niet per sé te blijven. Liever een echte versterking achterin want het was nu toch wel erg kwetsbaar met die jonkies. Heitinga deed het wel weer geweldig, ben blij dat ie weer de oude is!
Als je niets anders kan vinden voor Colin moet je hem maar houden denk ik
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_51803834
Houden terwijl ie tekort komt? Lijkt me niet, dan plukken we wel iemand uit de jeugd.
pi_51803914
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 00:05 schreef devv05 het volgende:

Vermaelen deed het ook prima vanavond vond ik, sterk in de lucht en herstelde een aantal foutjes. Speelde helaas meer linksback als centrum verdediger kreeg ik het idee. Emanuelson was verdedigend zwak.
  woensdag 25 juli 2007 @ 00:14:09 #157
125053 stefmans
pi_51803958
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 00:10 schreef devv05 het volgende:
Houden terwijl ie tekort komt? Lijkt me niet, dan plukken we wel iemand uit de jeugd.
Als hij niet veel loonvraagt, mag hij van mij best blijven. Altijd handig een brede selectie. Want om Donald of Anita in de CL te laten spelen als er iemand geblesseerd is lijkt mij niet echt handig.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_51804062
Rommedahl held!

Goed, een zwaluw maakt nog geen zomer, maar mijn vertrouwen is gestegen.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_51804517
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 00:14 schreef stefmans het volgende:

Als hij niet veel loonvraagt, mag hij van mij best blijven. Altijd handig een brede selectie. Want om Donald of Anita in de CL te laten spelen als er iemand geblesseerd is lijkt mij niet echt handig.
Ik zou Colin ook niet in de CL laten spelen

En ik zal niet meer lachen als je nog eens '1-1 ofzo' voorspelt
Woo-loo-loo!
  woensdag 25 juli 2007 @ 00:38:48 #160
125053 stefmans
pi_51804576
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 00:36 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Ik zou Colin ook niet in de CL laten spelen

En ik zal niet meer lachen als je nog eens '1-1 ofzo' voorspelt
En de blessure van Stam had ik ook nog goed
pi_51804616
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 00:38 schreef stefmans het volgende:

En de blessure van Stam had ik ook nog goed
Heet jij soms Frank?
Woo-loo-loo!
  woensdag 25 juli 2007 @ 00:42:46 #162
125053 stefmans
pi_51804669
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 00:41 schreef BobbyHill het volgende:

[..]

Heet jij soms Frank?
Ja babel is mijn bijbel mattie
  woensdag 25 juli 2007 @ 00:47:31 #163
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_51804751
Matige pot.

Rommedahl viel mij 100 % mee, maar goed, het waren maar 45 minuten...
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_51804879
Heitinga deze man gaat het echt maken dit jaar
AFC AJAX
pi_51805023
quote:
Op woensdag 25 juli 2007 00:42 schreef stefmans het volgende:

Ja babel is mijn bijbel mattie
Ryan Bijbel
Woo-loo-loo!
pi_51805035
Rommedahl verbaasde mij helemaal niets.. was overtuigd van zijn kwaliteiten.. blij met de komst..

Maduro viel mij wederom tegen! Huntelaar ontzichtbaar.. magoed.. die kwam ook niet echt in stelling voor een kans..

En Colin.. tsja.. het zal er vast inzitten.. maar kwam er iig niet uit!
pi_51805461
  • Goossens bij de eerste selectie halen als vervanger voor suarez.

• Collin mag terug naar norwich.

• Rommedalh mag van mij eerste rechterspits worden.

• Niemand halen als vervanger voor Davids, Urby kan daar prima uit de voeten.

• Er moet nog een degelijke verdediger bij die rechtsback en in het centrum van de verdediging uit de voeten kan.
  • lollig
    pi_51806486
    Valt me mee dat de spelers van Ajax niet van het veld liepen. Men kan zo het veld op daar in Glasgow, ik zou me hartstikke onveilig voelen. Of durven ze dat alleen in Deventer te doen.
      woensdag 25 juli 2007 @ 03:20:56 #169
    51398 MisterJ.Lo
    LL.M (Master of Laws).
    pi_51806655
    quote:
    Op woensdag 25 juli 2007 03:02 schreef eagle75 het volgende:
    Valt me mee dat de spelers van Ajax niet van het veld liepen. Men kan zo het veld op daar in Glasgow, ik zou me hartstikke onveilig voelen. Of durven ze dat alleen in Deventer te doen.
    Wat dacht je van de Premier league, daar zit men toch tuig tussen waar de gemiddelde Nederlandse hooligang niks bij is, maar wil je daar op het veld komen dan ben je echt goed de lul.
    Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
    is simply not giving the kiss the attention it deserves.
    pi_51806985
    woot toch nog gelijk
    was na 30e minuut ofsow al in slaap gevallen.. lekker slaapwekkend die oefenpotjes
    pi_51807865
    quote:

Kennedy, Rommedahl vond ik wel ok. Collin drama, ook opbouwend zeer zwak.. alleen balletje breed... matig potje...
    Ajax!!
    pi_51807869
    quote:

Het zit je hoog he?
      woensdag 25 juli 2007 @ 08:52:41 #173
    22794 Enchanter
    Right you are Ken!!!
    pi_51808051
    quote:
    Op woensdag 25 juli 2007 08:34 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Het zit je hoog he?
    Pas maar op hoor , hij is de ultimate Deventer hooligan
    Ik ben inmiddels overleden
      woensdag 25 juli 2007 @ 08:53:31 #174
    184336 Vale17
    Divide et impera
    pi_51808063
    Ajax wil niet meer dan vier miljoen euro bieden voor de Spanjaard Xabi Prieto. Dat meldt de Spaanse sportkrant AS vandaag. De huidige rechteraanvaller van Athletic Bilbao moet de Baskische club zo'n zes miljoen euro opleveren. Ajax wil dat verschil volgens de krant compenseren door de Roemeense linksbuiten Nicolae Mitea (foto) in de deal te betrekken.

Ik vind het te veel
      woensdag 25 juli 2007 @ 08:55:01 #175
    128959 M0NTANA
    Don't fuck with me!
    pi_51808075
    Laat die pannekoek lekker in Spanje! We hebben nu toch genoeg mogelijkheden op de rechtsbuitenpositie?

Laat ze nog een linksbuiten (dus niet Luis Suarez) kopen en een linksback, die tevens centraal kan spelen.
    I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
    A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')