Jep, behoorlijk.quote:
De Boer?quote:"Een profeet is iemand die in de kerk het woord van God overdraagt aan de mensen. Een Afrikaanse profeet. Hij heet Frank. Zijn achternaam weet ik niet meer.
Als je niets anders kan vinden voor Colin moet je hem maar houden denk ikquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:05 schreef devv05 het volgende:
Rommedahl goed gespeeld, viel me alles meeAls we Suarez er nog bijkrijgen zijn we er in ieder geval op de vleugels op vooruit gegaan. Verder geen goede wedstrijd natuurlijk, maar je mist wel even Stam, Davids én Gabri. Ook Goossens vond ik het prima doen voor een eerste wedstrijd, die jongen komt er nog wel.
Colin vond ik niet zo bijzonder verder, die hoeft van mij niet per sé te blijven. Liever een echte versterking achterin want het was nu toch wel erg kwetsbaar met die jonkies. Heitinga deed het wel weer geweldig, ben blij dat ie weer de oude is!
Vermaelen deed het ook prima vanavond vond ik, sterk in de lucht en herstelde een aantal foutjes. Speelde helaas meer linksback als centrum verdediger kreeg ik het idee. Emanuelson was verdedigend zwak.quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:05 schreef devv05 het volgende:
Rommedahl goed gespeeld, viel me alles meeAls we Suarez er nog bijkrijgen zijn we er in ieder geval op de vleugels op vooruit gegaan. Verder geen goede wedstrijd natuurlijk, maar je mist wel even Stam, Davids én Gabri. Ook Goossens vond ik het prima doen voor een eerste wedstrijd, die jongen komt er nog wel.
Colin vond ik niet zo bijzonder verder, die hoeft van mij niet per sé te blijven. Liever een echte versterking achterin want het was nu toch wel erg kwetsbaar met die jonkies. Heitinga deed het wel weer geweldig, ben blij dat ie weer de oude is!
Als hij niet veel loonvraagt, mag hij van mij best blijven. Altijd handig een brede selectie. Want om Donald of Anita in de CL te laten spelen als er iemand geblesseerd is lijkt mij niet echt handig.quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:10 schreef devv05 het volgende:
Houden terwijl ie tekort komt? Lijkt me niet, dan plukken we wel iemand uit de jeugd.
Ik zou Colin ook niet in de CL laten spelenquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:14 schreef stefmans het volgende:
Als hij niet veel loonvraagt, mag hij van mij best blijven. Altijd handig een brede selectie. Want om Donald of Anita in de CL te laten spelen als er iemand geblesseerd is lijkt mij niet echt handig.
En de blessure van Stam had ik ook nog goedquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:36 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Ik zou Colin ook niet in de CL laten spelen
En ik zal niet meer lachen als je nog eens '1-1 ofzo' voorspelt
Heet jij soms Frank?quote:Op woensdag 25 juli 2007 00:38 schreef stefmans het volgende:
En de blessure van Stam had ik ook nog goed![]()
Ja babel is mijn bijbel mattiequote:
Wat dacht je van de Premier league, daar zit men toch tuig tussen waar de gemiddelde Nederlandse hooligang niks bij is, maar wil je daar op het veld komen dan ben je echt goed de lul.quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:02 schreef eagle75 het volgende:
Valt me mee dat de spelers van Ajax niet van het veld liepen. Men kan zo het veld op daar in Glasgow, ik zou me hartstikke onveilig voelen. Of durven ze dat alleen in Deventer te doen.![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:02 schreef eagle75 het volgende:
Valt me mee dat de spelers van Ajax niet van het veld liepen. Men kan zo het veld op daar in Glasgow, ik zou me hartstikke onveilig voelen. Of durven ze dat alleen in Deventer te doen.![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:02 schreef eagle75 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |