Hier waren we de 4-0 aan het vieren en staan je collegas te huilen op de achtergrond.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:33 schreef GGMM het volgende:
heeft iemand die foto van huntelaar die scoort tegen feyenoord? er zitten heir feyenoorders op m'n werk
Perezquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:50 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Hier waren we de 4-0 aan het vieren en staan je collegas te huilen op de achtergrond.
Klik
Allemaal Zuid Amerikaans, zien er toch hetzelfde uitquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:05 schreef Wooldoor het volgende:
Geweldige site ook het was dus Suarez in plaats van Farfan
http://www.voetbalmax.nl/(...)jax-wordt-groter.htm
Idd. Maduro moet gewoon spelen vanavond, kan hij zich iig (deels) bewijzen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:49 schreef Wooldoor het volgende:
Ik hoop dat Maduro speelt op Davids zijn plaats, ik gun het die jongen wel. Hij zou toch aan het einde van afgelopen seizoen te horen krijgen of hij mocht verlengen of dat hij weg moet?
Nee hoor, helemaal niks lullig aanquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:31 schreef rubbereend het volgende:
wat lees ik nou, is de vraagprijs voor Prieto tussentijds verhoogd.... ach da's nou lullig
Boontje komt om z'n loontje zeggen ze toch wel eens?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:31 schreef rubbereend het volgende:
wat lees ik nou, is de vraagprijs voor Prieto tussentijds verhoogd.... ach da's nou lullig
Alsof hij nog in beeld is, nu Dennis Rommedahl is gekomen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:31 schreef rubbereend het volgende:
Ach, het zou hypocriet van Ajax zijn om dit raar te vinden. Zoals Valencia dacht goedkoop te shoppen, heeft Ajax dit ook geprobeerd en krijgt het nu nul op het rekest voor een speler die eigenlijk niet zo hard meer nodig is. Jammer, next!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Boontje komt om z'n loontje zeggen ze toch wel eens?
Verder redelijk belachelijk dat er een transfersom gevraagd wordt voor de gratis overgekomen Krohn-Deli, kan me voorstellen dat die jongen zich behoorlijk miserabel moet voelen.
Schandalig inderdaad. Zoals ik al eerder zei, laat die jongen gewoon vertrekken.quote:ajax wil hem niet meer maar verlangt wel een dusdanig hoge transfersom dat geinteresseerde clubs afhaken.
Heb jij persoonlijke aandelen in die Fenin?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:11 schreef Sethje het volgende:
Suarez komt nog natuurlijk. EN Kron Deli moeten ze gewoon gratis weggeven hebben we toch niets aan.
En ze moeten martin Fenin kopen van FC Teplice, topspits
mwoah, heb ik liever dat talentje van Barca op huurbasis, en de verdere banden wat aanhalen...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:11 schreef Sethje het volgende:
Suarez komt nog natuurlijk. EN Kron Deli moeten ze gewoon gratis weggeven hebben we toch niets aan.
En ze moeten martin Fenin kopen van FC Teplice, topspits
das dan weer jammer, had ik ook graag bij ajax gezien...quote:Freddy Adu zou op het punt staan te tekenen bij Benfica, meldt CNNSI.com. De Amerikaanse tiener ontbrak zondag tijdens het oefenduel dat zijn Real Salt Lake speelde met Everton.
De zaakwaarnemer van Adu zou druk bezig zijn met het rondmaken van de overgang. De achttienjarige middenvelder annex aanvaller heeft er nooit een geheim van gemaakt te willen voetballen in Europa. Zijn voorkeur gaat uit naar Engeland, maar het verkrijgen van een werkvergunning schijnt voor hem erg lastig te zijn.
Adu debuteerde op veertienjarige leeftijd in de Major League Soccer. Na drie seizoenen bij DC United belandde hij aan het begin van de huidige competitie bij Real Salt Lake, waarvoor hij tot dusver één keer scoorde in elf duels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |