Voetbalmaxquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:47 schreef Vale17 het volgende:
Hoop ook dat Delorge nog even aan spelen toekomt, kijken of hij inderdaad mee kan met het niveau.
Welke malloot heeft verzonnen dat Farfan wellicht naar Ajax komt?
Gaat ie ook proberen. Denk dat er veel van deze 2 wedstrijden afhangt voor hemquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:55 schreef sjimz het volgende:
Vanavond dus de eerste serieuze test.
Laat Colin zich vanavond maar eens gaan bewijzen als waardig ajax materiaal.
Hoop ik wel, Vertonghen is ook zo'n echte Davids opvolger vind ik. Hij heeft een goeie inzet en met zijn techniek zit alles ook wel snorquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:52 schreef BonJovi het volgende:
Vertongen ipv Davids vanavond?
Verthongen is niet mee naar Schotland mensen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:58 schreef andre347 het volgende:
[..]
Hoop ik wel, Vertonghen is ook zo'n echte Davids opvolger vind ik. Hij heeft een goeie inzet en met zijn techniek zit alles ook wel snorGeef die jonge gewoon een kans
![]()
Is dat niet meer een 10 dan een VM?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:04 schreef M0NTANA het volgende:
Vertonghen is toch nog geblesseerd?Robbert Schilder dan maar!
Ow jammerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:05 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Verthongen is niet mee naar Schotland mensen.
In de jeugd speelde hij overal, zowel op tien als centraal in de verdediging. Tegenwoordig moet hij zich van Henk ten Cate richten op de linksbackpositie, maar linkshalf kan hij ook zeker weten!quote:
back-up aldus Henkiequote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:21 schreef MaxC het volgende:
Wat moeten we toch met al die 2derangs spelers die bij PSV en Feyenoord hebben gespeeld?![]()
istie ook ergens anders dan de Fanshop?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |