quote:Op donderdag 27 september 2007 17:54 schreef phluphy het volgende:
Mooie tafel! Lekker lijkt me dat, zo'n grote tafel.
Hoe is het met de overdracht gegaan?
Sterkte met de rest van de werkzaamheden.![]()
Dat is wel jammer ja, als je juist de boel een beetje in orde wilde hebben voor de verjaardag. Maar nu heb je wel een excuus als het er nog een beetje rommelig uitzietquote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:09 schreef Nanook24 het volgende:
Ik baal er vooral van omdat we zondag de verjaardag van de jongste vieren en ik had gehoopt met de kast mijn woonkamer wat meer op orde te hebben maar dat zit er dus helaas niet in.
Wat de badkamer betreft hebben we nog wat opties. Mijn schoonvader is ook aan het kijken of hij misschien nog iemand kan regelen dus we wachten het gewoon nog even rustig af. Het bouwdepot van onze hypotheek staat nog 2 jaar dus we hebben de tijd.
Ik ben er achteraan geweest en heb het uiteindelijk gevonden op de site van de Nuon (onze energieleverancier). Het overstappen was tot mijn grote verbazing gratis en het scheelt echt behoorlijk in de kosten. 1 kwh op het dure tarief kost iets van 13 cent terwijl het op het continutarief 9 cent kost!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:27 schreef Mikani het volgende:
Ik had nog een vraagje aan je Nanook, jij wilde toch dag/nacht stroom op gewoon dagstroom laten zetten? Heb je dat nog gedaan en waren daar nog kosten aan verbonden? Ik ben het namelijk ook van plan, maar heb nog lichte twijfels!
Kijk, nog gratis ook. Dan ga ik daar maar eens achteraan binnenkortquote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:51 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik ben er achteraan geweest en heb het uiteindelijk gevonden op de site van de Nuon (onze energieleverancier). Het overstappen was tot mijn grote verbazing gratis en het scheelt echt behoorlijk in de kosten. 1 kwh op het dure tarief kost iets van 13 cent terwijl het op het continutarief 9 cent kost!
Ik heb dan ook direct met de Nuon gebeld maar ik kon pas overstappen als ik bericht van hen had gekregen dat ze onze aansluiting in de administratie hadden verwerkt dus dan moet ik nog even overnieuw bellen.
Wat zij zegt / vraagt !quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:42 schreef appelsap het volgende:
Wat fijn Nanook!
Ik ben heeel benieuwd naar de kast hoor!
Voelt het al een beetje als thuis=
Dat is nog wel een lijst maar daar kan je het gelukkig wat rustiger aan mee doen ja!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:09 schreef Nanook24 het volgende:
Nee, nog niet alles is uitgepakt. Er staat nog een doos of 8 (denk ik) met woonkamer spullen in de garage en er moeten nog 2 kastjes uit de garage een plekje krijgen in huis.
Qua werk, even een lijstje maken:
- Kozijnen en deuren schilderen
- Vloer in de keuken leggen
- Badkamer laten doen
- Dakkapellen laten plaatsen
- Gordijnen ophangen in de kinderkamers
- Muur op Chaya haar kamer afsausen
Al met al zijn er dus nog wel redelijk wat dingetjes die gedaan moeten worden maar het heeft allemaal geen super haast. We kunnen zoals het nu is gewoon goed wonen en we doen gewoon steeds een stukje en uiteindelijk gaat alles dan gewoon af komen.
Ik moet wel zeggen dat alle spullen uit die dozen niet alleen in de kast en de keuken terecht zijn gekomen hoor. De keukendozen stonden in de voorraadkast in het halletje en nu die leeg was kon ik daar ook eindelijk spullen in gaan zetten.
m.a.w. woorden ze willen het zo symmetrisch mogelijk; als het om het vooraanzicht gaatquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:40 schreef Nanook24 het volgende:Badkamerupdate:
![]()
De man van de collega van mijnheeft de eer gewonnen om onze badkamer te gaan opknappen. Qua factuurbedrag scheelde het 150 Euro met de andere klussenmeneer dus het was puur een gevoels kwestie.
We hebben hem vanavond het heugelijke nieuws gemeld en krijgen vrijdag te horen wanneer hij denkt te kunnen beginnen.
Verder doet de gemeente moeilijk over de dakkapel.Wij hadden op de tekening de zijkant van de dakkapel gelijk gehouden met de middenstijl van het raam op de 1e verdieping en de gemeente wil dat we de boel 30 cm opschuiven zodat het kozijn van de dakkapel gelijk is met de middelstijl van het raam op 1 hoog.
Het zal wel wazig overkomen maar wij vinden het op de tekening in ieder geval raar staan zoals de gemeente het wil maarzei al dat het waarschijnlijk wel zo zal gaan worden omdat de gemeente het zo wil. Nouja, het is de kapel aan de voorkant en ik hoef er niet dagelijks naar te kijken dus vooruit maar weer.
Het gekke is juist dat het (in onze ogen!) minder symetrisch oogt als je de kozijnen gelijk houdt dan wanneer je de zijkant van de dakkappel gelijk houdt aan die raamstijl. Manlief is nu niet thuis en ik weet niet waar hij de tekeningen heeft opgeslagen maar ik zal later eens kijken of ik de plaatjes kan posten voor het idee.quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:14 schreef Vonkenboer het volgende:
m.a.w. woorden ze willen het zo symmetrisch mogelijk; als het om het vooraanzicht gaat
Dat lijkt mij ook veel mooier
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |