quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:18 schreef katinkaatje het volgende:
ik doe het al vanaf mijn 13e met één hand, ook door kleding heen.
jong geleerd .......quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:18 schreef katinkaatje het volgende:
ik doe het al vanaf mijn 13e met één hand, ook door kleding heen.
teveel vel?quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:05 schreef Sirtalis het volgende:
1 hand is zelfs makkelijker dan twee handen. Maar heren, pas op dat je niet teveel vel meepakt!
stel je voor.. je draagt zo'n leuke strapless bh (zonder bandjes dus) en je loopt op n behoorlijk drukke dag door de stad... en dan valt die bh in ene onder je shirtje vandaan! pfffff...quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:49 schreef Sandstorm88 het volgende:
[..]
hoezo irritant? ik heb daar nog nooit klachten over gehad
Dat wil ik ook kunnenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:34 schreef Bagel het volgende:
Niet te veel oefenen hor, mannen! (ik ken n jongen die t ook door je kleding heen kan, TE irritant!)![]()
lol - dat is niet moeilijk hoor. (Wel leuk trouwens, soms heeft ze 't echt pas later door, bijv. bij het opstaan als ik het zittend doequote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:34 schreef Bagel het volgende:
Niet te veel oefenen hor, mannen! (ik ken n jongen die t ook door je kleding heen kan, TE irritant!)![]()
Om 1 of andere reden komen ze er altijd meteen achter als ik het doe.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:07 schreef Bright het volgende:
[..]
lol - dat is niet moeilijk hoor. (Wel leuk trouwens, soms heeft ze 't echt pas later door, bijv. bij het opstaan als ik het zittend doe)
Volgens het filmpje moest ik veeeel oefenen met een gewillige partnerquote:Op donderdag 26 juli 2007 22:15 schreef Ephemera het volgende:
vriendlief.. ga dat filmpje eens bestuderen, ik word zat van dat gehannes![]()
niet direct als ik dat niet wil hoorquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:25 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Om 1 of andere reden komen ze er altijd meteen achter als ik het doe.
Eerst bedwelmen telt niet hequote:
Oke,..quote:
Dan wordt sex een dure hobby.quote:
Beetje pestenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:20 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Oke,..
en dat doe je bij je schoonmoeder want?
Desperate housewife?
Met mijn zachte kant en fluwelen handen is niks mis.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:20 schreef Bright het volgende:
[..]
Misschien ben ik iets meer 'gentle' he...
Inddquote:En bij een schoonmoeder... Weird!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |