Mijn 2 pokémon maatjes staan op mijn kast. Samen met 'wraak' mijn sokpop die ik heb gemaakt toen ik ziek wasquote:
Geen idee meer hoe ik er op kwamquote:
Hmm, klinkt als een meisjeskamerquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mijn 2 pokémon maatjes staan op mijn kast. Samen met 'wraak' mijn sokpop die ik heb gemaakt toen ik ziek was+ nog wat dingetjes. (kerstslinger, toverstafje, vleugels en een schildpadknuffel
)
![]()
no shit sherlock?quote:
Opzich.quote:
Jaquote:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:07 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Geen idee meer hoe ik er op kwam
Ws ging die wraak nemen ofzo![]()
Ik zei kwam en nemenhihi.
Empeleon.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
nog 8 leveltjes en dan heb ik deze
Klinkt spannendquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Opzich.
Het ligt er een beetje aan naar welk deel je kijkt.
Ik heb zo mn dingen![]()
Maar dat houd ik maar even uit dit topic.
Wat ontzettend lief en schattigquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mijn 2 pokémon maatjes staan op mijn kast. Samen met 'wraak' mijn sokpop die ik heb gemaakt toen ik ziek was+ nog wat dingetjes. (kerstslinger, toverstafje, vleugels en een schildpadknuffel
)
![]()
Zo'n ijsegel toch?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Empeleon.
Er was ook altijd zo'n toffe.
Swinub heette die geloof ik.
Zulke dingen heb ik ook welquote:
Stond er niet ooit een foto met handboeien in haar FoBo?quote:
Zijn die versies na Gold en Silver ook nog op een GameBoy (Color) te spelen?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:10 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[afbeelding]
ik heb deze op emerald, in een shiny form
Stond jaquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stond er niet ooit een foto met handboeien in haar FoBo?![]()
Hmm... Turndownquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zulke dingen heb ik ook wel
Maar in dit geval doelde ik meer op koeienogen op sterk water en nog wat andere dingen(die andere dingen zijn overigens niet op sterk water
)
Je stijgt in mijn achting, schone jonkvrouwe.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zulke dingen heb ik ook wel
Maar in dit geval doelde ik meer op koeienogen op sterk water en nog wat andere dingen(die andere dingen zijn overigens niet op sterk water
)
Ach 14.gif Het is er maar 1.quote:
nope, cartridges passen er niet opquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:11 schreef WurM het volgende:
[..]
Zijn die versies na Gold en Silver ook nog op een GameBoy (Color) te spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |