quote:
hoiquote:
Aan je UI te zien, vind jij vooral Meowth, Mew en Mewtwo leuk, of niet?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Pokémon is best tof.
Ze is ook heul schattig.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:58 schreef WurM het volgende:
[..]
Zoals je het net postte, had het wel wat schattigs
ik speel het al sinds Yellow uitkwamquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Pokémon is best tof.
Persian, Shinx, Luxio, Luxray ook nogquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:02 schreef WurM het volgende:
[..]
Aan je UI te zien, vind jij vooral Meowth, Mew en Mewtwo leuk, of niet?
Gold en Silver weet ik niet zo heel goed meer... Maar Persian was ik vergeten idd.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:02 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Persian, Shinx, Luxio, Luxray ook nog![]()
ik heb ooit een blauwe psyduck gezien in safari park maar niet kunnen vangenquote:
Dat maakt hem zo geniaalquote:
je zit er ver naast makker, Shinx, Luxio en Luxray zijn van D/Pquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:03 schreef WurM het volgende:
[..]
Gold en Silver weet ik niet zo heel goed meer... Maar Persian was ik vergeten idd.
Pics?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is ook heul schattig.![]()
En liefen leuk
en tof
en knap
![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wil dat je de wiki effe update, heb Chowi bij de misschieners gezet
Zie zn fobo.quote:
Ik heb een Pikachu op m'n kamer hangenquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat maakt hem zo geniaal
Ik heb er zelfs een knuffel van.
En één hele grote van Pikachu
Diamond en P* heb ik helemaal nooit gespeeldquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:04 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
je zit er ver naast makker, Shinx, Luxio en Luxray zijn van D/P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |