quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:04 schreef kissa het volgende:
[..]
Zo krijgt het woord 'loslippig' opeens een geheel andere betekenis![]()
Wat een nepzooi zeg.Brian lag al dubbel.Worden we nu echt belazerd.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:04 schreef Marrije het volgende:
Neeeeeeeeeeeeee, LOL, Nadia weer te janken 'ik voel echt geen seksuele aantrekkingskracht tot Brian'.
omdat anderen zo doen dat er iets heerst tussen haar en brian. . .quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:05 schreef Clank het volgende:
Daar komt Nadia weer met d'r nep tranen..
Het was ook niet de bedoeling het is enkel allemaal in scene gezet om weer wat voor op TV te hebben. Aangezien dat nu gelukt is praten ze het allemaal weer goed ( er was toch niks aan de hand het was fake) om het te laten lijken dat het echt wasquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:08 schreef droomkoningin het volgende:
oh wat een vreselijk nepwijf... ghehehe... ze baalt er gewoon van dat ze aman en brian niet uit elkaar heeft gekregen dus doet ze nu nog een laatste poging om wat olie op t vuur te gooien
Ik geloof best dat er af en toe gestuurd wordt. Maar dat er hele gesprekken gescript worden? No way.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:58 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dus jij wil zeggen dat dit serieus isVooral in blijven geloven man dit is een en al fake.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:14 schreef petraa het volgende:
Ff serieus is het nu weer goed tussen Brian en Amanda ???
Je bedoelt volgende week donderdag, 2 augustusquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:16 schreef RSie het volgende:
Als alles in dit programma nep zou zijn,.. denken jullie dat ik dan nog steeds zou kijken?
denken jullie dan dat Jiske(zusje van Lieke) het nog steeds iedere dag zou volgen?
Nope,... er wordt deels wel wat gescript door hier en daar wat aan te sturen op botsingen d.m.v. brieven, tv-boodschappen, stemmingen etc. of er wordt tegen de bewoners gezegd dat ze er soms wat harder in moeten gaan, maar that's all!
maar dit hele gedoe met die ruzie om een zoen en het "Nasty is boos op Brain" verhaaltje is naar mijn idee wel een opzetje, vooral nu Huub ineens weer een ontslagronde heeft aangevraagd.
Natasia gaat er Donderdag gewoon uit! RTL kan haar niet gebruiken dus krijgt ze op de koop toe een oprotpremie en een stevige handdruk.
Ik denk niet dat er gescript is in de zin van: Je moet dit of dat zeggen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:16 schreef RSie het volgende:
Als alles in dit programma nep zou zijn,.. denken jullie dat ik dan nog steeds zou kijken?
denken jullie dan dat Jiske(zusje van Lieke) het nog steeds iedere dag zou volgen?
Nope,... er wordt deels wel wat gescript door hier en daar wat aan te sturen op botsingen d.m.v. brieven, tv-boodschappen, stemmingen etc. of er wordt tegen de bewoners gezegd dat ze er soms wat harder in moeten gaan, maar that's all!
maar dit hele gedoe met die ruzie om een zoen en het "Nasty is boos op Brain" verhaaltje is naar mijn idee wel een opzetje, vooral nu Huub ineens weer een ontslagronde heeft aangevraagd.
Natasia gaat er Donderdag gewoon uit! RTL kan haar niet gebruiken dus krijgt ze op de koop toe een oprotpremie en een stevige handdruk.
Dat probeerde ze vannacht bij Huub, en die zette haar heerlijk terug waar ze hoort.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:23 schreef riri het volgende:
ondertussen likt nadia zich bij iedereen in...behalve bij Huub en Lieke,daar durft ze het niet en lukt het haar niet want Huub heeft haar door tot op het bot
Ik krijg toch sterk het gevoel dat Nada voor Amanda gaat.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:22 schreef Marrije het volgende:
Nee hoor brian, dat is niet de reden dat ze nu bij jullie zit (om niet mee te lopen met de anderen), ze wil jou vor zichzelf
Nee, geen last.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:25 schreef petraa het volgende:
Bufferen bij jullie streams ook zo ?
Heeft hij al wat gehoord over het verscheuren van de kaarten van Huub enLieke en het erop rochelen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:26 schreef beequeen het volgende:
De terror van Dennix: Een spelletje kaart op de PC.
nehquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:25 schreef petraa het volgende:
Bufferen bij jullie streams ook zo ?
Dat is die man van DGK hier toch al een keer komen uitleggen, het is en blijft een soap, er wordt her en der gestuurd dat wel, maar hele scripts, en bewoners die letterlijke teksten oplezen, neuh.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:12 schreef dikkedoelie het volgende:
[..]
Ik geloof best dat er af en toe gestuurd wordt. Maar dat er hele gesprekken gescript worden? No way.
Maargoed, als je op jouw manier denkt, dan verpest je alleen maar het kijkplezier voor jezelf.
Omdat Mannie met al haar domheid basic best een goei kind is.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:25 schreef Marrije het volgende:
Onvoorstelbaar dat Mannie niet doorheeft dat Nadia zo aan het stoken is.
Nee, ik heb er nog niks van gezien of gehoord.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Heeft hij al wat gehoord over het verscheuren van de kaarten van Huub enLieke en het erop rochelen.
De terror van Jaap: Een paar snotballen gooien naar Denniks.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:26 schreef beequeen het volgende:
De terror van Dennix: Een spelletje kaart op de PC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |