Hmm. Misschien het volgende: Brian en Amanda stemmen haar er ook uit. Nadia laat haar er in..dan is ze "zo gekwetst" en "woedend" want "ik doe alles voor jullie. ALLES HOOR JE ME! IK HAAT JULLIE! HOER EN KLOOTZAK IK HAAT JULLIE IK HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT JULLIE"quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:37 schreef Liess het volgende:
[..]
Er is heus wel 1 iemand die haar erin laat, en dan zal ze zelf wel beslissen eruit te stappen..... want iedereen is tegen der
(Ja, dagdromen mag.)
Hee, daar was ik bij.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:36 schreef Liess het volgende:
Ik zag BSOL een antwoord geven dat ie niet vast zat maar zijn rijbewijs was afgepakt ivm dronken achter t stuur ofzo?
In de laatste strijd onder de villabewoners was er volgens de zegsman geen sprake van aanranding. „De mensen wilden haar in het water gooien en haar daarom ontdoen van haar kleding.”quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:29 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)id=rss-koppensneller ownee he , telegraaf geeft het ook al aandacht...
Ik heb hem ook al eens loslullig bezig gezien.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:37 schreef noekje het volgende:
Amanda: ik wil je niet wantrouwen. Daar heb ik geen zin in.
Hou op. Die hele relatie is een basis van wantrouwen. Brian vertrouwt Amanda niet, zeker niet als ze dronken is en Brian wordt ook lostongig als die gedronken heeft.
Nja ik weet het nietquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hee, daar was ik bij.![]()
Maar in mijn geheugen, staat het iets anders gegrift. Maar weet niet meer hoe ik daar aan kom.
Dat wat Mootie zei over 'tijdens een telefoongesprek' klinkt mij wel bekend.
ben ik het helemaal mee eensquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:24 schreef Yollie het volgende:
Dit is overduidelijk weer een gestuurde aktie van achter, want Brian mag er natuurlijk niet uit van ze.
tis dat ik weet dat amanda echt zo dom is om er weer in te trappen anders had ik dat ook gedachtquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:24 schreef Yollie het volgende:
Dit is overduidelijk weer een gestuurde aktie van achter, want Brian mag er natuurlijk niet uit van ze.
Leuk he twee van die DOMBO's bij elkaarquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:51 schreef beequeen het volgende:
Brian: Vind je het gek dat ik je aanspoor op je alcoholgebruik.![]()
Wat bedoel je precies?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:52 schreef Adothehague het volgende:
OMFG de febo heeft dit gesprek gescript omfg omfg
Het plasma doet zijn best ja.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:53 schreef Adothehague het volgende:
jongens dit is gescript trap er niet in
Mooi dat het voor jou zo duidelijk is. Geloof wat je wilt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:54 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dat is toch duidelijk met die AUdio dit is puur om tv te maken
Bewijs?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:53 schreef Adothehague het volgende:
jongens dit is gescript trap er niet in
Dus jij wil zeggen dat dit serieus isquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:57 schreef dikkedoelie het volgende:
[..]
Mooi dat het voor jou zo duidelijk is. Geloof wat je wilt.
Alles wat we zien is om tv te maken, als achter weet dat ze dit willen gebruiken wijzen ze de bewoners op audio. Verder is het niet gescript denk ik, dit nietquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:54 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dat is toch duidelijk met die AUdio dit is puur om tv te maken
Hans Hondekopquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:59 schreef noekje het volgende:
Wat zei Brian nu?
Frans komt niet vandaag want die is nog op vakantie?
Ja precies het klopt van geen kant zo moeilijk hierover doen. Dit is iets waar de febo 100% achter zit. We zitten nu gewoon naar iets wat allang ingestudeert is te kijken.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Geen enkel mens is in staat om 20 uur te besteden aan een misplaatste zoen van 1 seconde. Duideljk script dus.......!
In een normale situatie was Brian al lang gekapt met dit gesprek én met de 'relatie'.. maar hij heeft Amanda zó nodig in het spel als back-up!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Geen enkel mens is in staat om 20 uur te besteden aan een misplaatste zoen van 1 seconde. Duideljk script dus.......!
Het is lunchtijdquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:02 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
En jaaaa hooor , de 2 omhelsen elkaarVanmiddag goedmaaksex?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |