Ja is goed ...Als je naar valkenburg moest was het idd niet slim nee.quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:41 schreef Sjeen het volgende:
Doe ik de volgende keerNu moest ik diezelfde avond ook nog door naar Valkenburg, druk genoeg
Ik zie er weinig veranderen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:
hoe gaat het eigenlijk met het Maankwartier?
Dat gaat nog steeds door, alhoewel ik dacht dat ze nu weer ergens geld voor zochten.quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:
hoe gaat het eigenlijk met het Maankwartier?
Volgens mij is dat witte huis waar je het over hebt, juist een van de duurste huizen uit die straatquote:Op maandag 21 september 2009 16:22 schreef Tammymara het volgende:
Dat heb je snel gedaan TheYoung
Ik heb tien jaar in Kerkrade gewoond, vond ik ook niet zo denderend,Ben blij dat ik weer terug ben in Heerlen, Ook al heeft Heerlen ook wijken waar je nog niet dood gevonden wil worden.
Overigens had mijn man gisteren een vraag en ik wist het niet, nu ik dit tegenkom kan ik het ook hier vragen.Als je van molenberg de kerkraderweg afrijd,naar beneden, die berg af, (met die flitspaal) zie je links allemaal van die dure huizen,begint onderaan de berg met zo'n huis met allemaal pilaren,en hoe verder je gaat, hoe groter en duurder die huizen worden.Nu vroeg mijn man hoe het daar heet, Is dat ook nog molenberg of stopt molenberg bovenaan die berg?
Het leek ons zo lullig, als je namelijk iemand zegt "ik woon op molenberg"krijg je van die blikken en opmerkingen als "oh wat erg"Toen zei hij, Je zal daar maar wonen in zo'n huis en dan die blik krijgen!Maar volgens mij is dat niet meer molenberg. Wie weet wat het wel is? Hoe het wel heet?
Bij de dierenarts die wijk?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:46 schreef Tammymara het volgende:
Als je in hoensbroek woont moet je dat toch wel weten waar dat ligt, vooral na vandaag hahahaha.
Maar goed, vanuit het centrum loop je richting kasteel (Goh) en dan voorbij,oversteken en dáár is het al .Als ik me niet vergis ligt daar een kapper en een snackbar op de hoek, dat wijkje daar.Heb ik me laten vertellen,ik wist het namelijk ook niet.maar vanaf het centrum is het vijf minuten lopen of zo.
Wat is er dan gebeurd?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:14 schreef Tammymara het volgende:
Ik heb echt geen idee, Toevallig vertelde iemand mij het vanmiddag n.a.v. wat er daar gebeurd is.Gewoon vanuit het centrum (dat plein) richting kasteel lopen, blijven lopen tot je moet oversteken en daar is het.Meer weet ik ook niet, Ik kom er niet vandaan
Ja.quote:
Small world, ik ga achter die Albert Heijn wonenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:41 schreef Neo-Mullen het volgende:
Geweldig topicIedereen kent de buurt waar ik dagelijks ben. Ik fiets regelmatig langs de Guido Gezellenstraat (TheYoung) en heb in de Erk folders bezorgd 3kwart jaar
Ik werk trouwens in de Albert Heijn op de Schandelerboord
Dan zul je me nog wel eens kunnen horen schreeuwen als ik zat na het stappen naar een vriend toe gaquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:49 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Small world, ik ga achter die Albert Heijn wonen
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:31 schreef Tammymara het volgende:
Ik woon een straat verder dan de Guido gezellestraatEn ik kom ook wel eens in die AH.
http://www.nu.nl/algemeen(...)-bij-drugsactie.html
Dat is dan minder dan 1 uur of je moet op dat nieuwe onverharde stukje parkeren of je staat geparkeerd op het verharde stukje voor de slagbomen of je parkeert er na sluitingstijdquote:
En dan is het al een stuk beter dan een aantal jaren geleden. Als je op Google Earth de satellietbeelden aanzet, dan zie je die open stukken tussen die woningen in. Destijds was dat allemaal bebouwd met die mijnwerkerswoningen; dat ging goed zolang de mijnen er waren, maar na de sluiting zijn zo'n beetje al die kolonies verpauperd.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:02 schreef Ixnay het volgende:
En dat met die drugsinval vandaag was in de zogenaamde Kasteelkolonie. Achter die kapper en snackbar inderdaad.
Echt zo'n mijnwerkersbuurtje. De Markgravenstraat ligt daar o.a. Op nog geen 100 m afstand van het huis van burgemeester Gresel.
Over welke straat heb je hetquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:06 schreef Tammymara het volgende:
Als je nou nog een keer door die straat heenfietst dan moet je even een straat verder fietsen, Even flink hard bellen dan kom ik zwaaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |