Ik had het heel in het begin al, was toen flink verkouden (met een week of 8 geloof ik) en toen was het af en toe al mis met flink hoesten dus.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:28 schreef hestria het volgende:
met miesje had ik ind een emmer met deksel staan op het eind, om de 2/3 uur je nest uit met dikke buik maakte dat ik het tijdelijk helemaal niet erg vond om die emmer op de kamer te hebben.
trouwens een vraagje incontinentie vanaf waneer hadden julie dat? bij miesje had ik het pas rond 39 weken, maar nu is het al een tijdje aan de gang, vooral het probleem dat als ik 10 min op de wc heb gezeten om te plassen, ik nog steeds druppeltjes verlies, gelukkig maakt mijn duidelijke buik het makkelijk om tena ladie te kopen maar vind het toch wel een beetje raar dat het nu al zo erg is
![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:23 schreef marlieske het volgende:
Hoi dames ik meld even dat afgelopen zondag Isa Maria Wilhelmina is geboren om 12.06 uur met een gewicht van 2664 gram en een geschatte lengte van 48cm.
Om 7.30 uur braken mijn vliezen en om 11.30uur had ik volledige ontsluiting maar was de ok en de verpleging nog niet volledig aanwezig, rond 11.45 was iedereen aanwezig en kreeg ik een ruggeprik en werd ik de ok ingereden. Het was al met al dus een redelijk heftig gebeuren in erg korte tijd.
Zal eerst maar eens een foto plaatsen van ons wondertje voor ik het hele bevallingsverhaal vertel, dat komt later wel.
Na 5 dagen zijn we nu weer thuis en gaan we echt genieten van onze kleine meid.
[afbeelding]
Jeetje joh, wat een verrassing toch nog ineens!quote:Op donderdag 26 juli 2007 18:23 schreef marlieske het volgende:
Hoi dames ik meld even dat afgelopen zondag Isa Maria Wilhelmina is geboren om 12.06 uur met een gewicht van 2664 gram en een geschatte lengte van 48cm.
Om 7.30 uur braken mijn vliezen en om 11.30uur had ik volledige ontsluiting maar was de ok en de verpleging nog niet volledig aanwezig, rond 11.45 was iedereen aanwezig en kreeg ik een ruggeprik en werd ik de ok ingereden. Het was al met al dus een redelijk heftig gebeuren in erg korte tijd.
Zal eerst maar eens een foto plaatsen van ons wondertje voor ik het hele bevallingsverhaal vertel, dat komt later wel.
[afbeelding]
Gefeliciteerd Marlieskequote:Op donderdag 26 juli 2007 18:23 schreef marlieske het volgende:
[afbeelding]
Wat een mooi gaaf kindjequote:Op donderdag 26 juli 2007 18:23 schreef marlieske het volgende:
[afbeelding]
Zou ik wel wensen, maar helaasquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:45 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, zie je, toch wel deze week.
Wat fijn van dat tuinboontje joh!![]()
Ik denk steeds dat je al een stuk verder bent...
Omdat er al zo lang niet meer in gepost is dat hij iets naar onderen gezakt is. De index van OUD laat niet alle topics die er zijn zien, maar maar een bepaald deel. Ik weet de termijn niet trouwens, kan 1 week zijn, maar kan ook een vast aantal topics zijn.quote:Op donderdag 26 juli 2007 22:00 schreef DaviniaHR het volgende:
Dat topic (Bevallingsverhalen) staat niet in mijn lijstje, maar ik kom er wel via de link van BE. hoe kan dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |