Ik had vandaag weer een nacht waarin ik niet wakker ben geworden en dan doet het 's ochtends gewoon pijn zo vol zit mijn blaas dan!quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:30 schreef Deepfreeze het volgende:
goedemorgen allemaal!!
Iedereen weer lekker geslapen? Niet teveel nachtelijk toilettripjes?
Oeh, wat heerlijk spannend joh!quote:Vandaag 39 weken zwanger. Kan me nog zo goed herinneren dat ik met een half slaperig hoofd samen met vriendje over de positieve test hing. En nu zit er al een flinke bult op mijn buik, waar heel binnenkort een klein frutseltje uit komt kruipen..
Ehm...quote:
Heel herkenbaar.. Vanochtend ook met moeite naar de WC gewaggeld. En ik kwam ook nog een _FlasH_ tegen die graag een knuffel wilde.. Hij heeft even moeten wachten..quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik had vandaag weer een nacht waarin ik niet wakker ben geworden en dan doet het 's ochtends gewoon pijn zo vol zit mijn blaas dan!Dan is 's nachts even plaseen toch wel prettiger hoor!
;D
Ja daarom vroeg ik het eigenlijk, 6 weken vind ik heel lang!!quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:20 schreef DeLiedje het volgende:
Ticootje, bij mij zaten er (mede door mn vakantie) wel 8 weken tussen voor ik de 20 weken echo en meteen de volgende controle had...
Ik denk dus dat als alles goed met jou en het kindje gaat, ze inderdaad die 2 weken erbij doen...
Jammer wel, ik vond die 8 weken vreselijk lang!
Midden in de nacht???quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:23 schreef Nijna het volgende:
BE, heb je al gebeld?.
Ik maak tegenwoordig regelmatig nachtelijke uitstapjes naar de wc. Nu vind ik het wel jammer dat we boven geen wc hebben. Overigens ben ik nu bezig met een legpuzzel van 1500 stukjes, dus als ik dan toch beneden ben "moet" ik ook even kijken of ik wat kan aanleggen
![]()
Tuurlijkquote:
Ik wordt steeds blijer dat wij gelijkvloers wonen!!quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:32 schreef DeLiedje het volgende:
Haha Nijna... Nog evene puzzelenIk strompel dan gewoon half slapend terug de trap op... (en ik baal er ook erg van dat we geen wc boven hebben, nu gaat t nog best, maar ik zie mezelf al hoogzwanger trap af en op waggelen
)
Vanmorgenwerd ik wakker met een heeeele volle blaas... Dus ik vlug hup de trap af en vlak voor ik de wc bereikt had: "Hatsjoe" !!
uhm... ik word een beetje incontinent geloof ik....![]()
BE, een chiro kan best veel voor je doen, de mijne deed dat tot een maand voor de bevalling. ik ging regelmatig heen en dat heeft me er best doorheen gesleeptquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:30 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, ik zit nu even in bed met de laptop, met omhoog gezet hoofdeinde en ik kan bijna niet op of om. Kleermakerszit kreeg ik dat been ook al niet in.
Idd maar even bellen maandag en kijken wat ze zegt. En anders mss zelf een chiropractor bellen, daar las ik toch een tijdje terug veel goeds over bij dit soort klachten?
Ga over 3 weken weer weg met mijn werk en dat is best hard aanpoten en dan wil ik wel een beetje soepeltjes door het leven kunnen hoor!![]()
En die 11.5 uur vliegen lijken me ook wel prettiger als die bil weer goed zit.![]()
Emmer op de badkamer zetten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:32 schreef DeLiedje het volgende:
Haha Nijna... Nog evene puzzelenIk strompel dan gewoon half slapend terug de trap op... (en ik baal er ook erg van dat we geen wc boven hebben, nu gaat t nog best, maar ik zie mezelf al hoogzwanger trap af en op waggelen
)
Vanmorgenwerd ik wakker met een heeeele volle blaas... Dus ik vlug hup de trap af en vlak voor ik de wc bereikt had: "Hatsjoe" !!
uhm... ik word een beetje incontinent geloof ik....![]()
Een portapottie, is dat niet iets? (Chemisch toilet)quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:29 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb van de week in heel hoge nood 's nachts gewoon het bad gebruikt.En toen gauw de douche eroverheen maar ik heb al zitten denken, mocht het me echt te gek worden (mijn voeten doen 's nachts altijd heel erg zeer op de een of andere rare manier), dat ik dan een toiletstoel ga halen. Vond dat wel een superidee van K_P toen.
En DeLiedje, ik heb het heel vaak met niezen idd, als het kan sla ik mijn benen over elkaar, maar dat gaat niet tijdens het autorijden.![]()
En ik wil eig. ook niet de hele dag met een inlegkruisje lopen dus dat vind ik wel een beetje een lastig extra'tje hoor...
Die heb ik ook niet echt zomaar ter beschikking en dan zit je met die chemische zooi en die dingen zijn vaak ook heel laag toch? Lijkt me ook niet echt heel comfortabel.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Een portapottie, is dat niet iets? (Chemisch toilet)
quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ik moet trouwens gelijk denken aan dat after-bevallings verhaal over ontlasting door dat putje prakken, wie was dat toch ook alweer?![]()
Neenee... niet echt.quote:
Oh, ik dacht al... haha ja dan is het wel grappig ja.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Neenee... niet echt.![]()
Het verhaal was ongeveer dat diegene vanwege het moeten spoelen steeds gewoon onder de douche plaste, was wel zo makkelijk. Tot de kraamverzorgster zei 'je zult toch een keer weer naar het toilet moeten, je zult toch ook een keertje weer moeten poepen' waarop die persoon dus heel droog reageerde met 'dan prak ik dat wel door het putje'.
Je moet er van houden, ik vond het iig heel grappig en ad rem.![]()
Hahaa, poep en pies humor!quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Neenee... niet echt.![]()
Het verhaal was ongeveer dat diegene vanwege het moeten spoelen steeds gewoon onder de douche plaste, was wel zo makkelijk. Tot de kraamverzorgster zei 'je zult toch een keer weer naar het toilet moeten, je zult toch ook een keertje weer moeten poepen' waarop die persoon dus heel droog reageerde met 'dan prak ik dat wel door het putje'.
Je moet er van houden, ik vond het iig heel grappig en ad rem.![]()
Bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:21 schreef DaviniaHR het volgende:
DeLiedje, witvloed wordt alleenmaar erger door inlegkruisjes, want dat broeit lekker.
Ik zou eerder (indien mogelijk, uiteraard) twee onderbroeken aandoen (de binnenste katoen en buitenste dan met pijpjes, anders dan streept dat zo) en dan in de buitenste een inlegkruisje. Dan wordt je broek niet vies, maar heb je ook niet het nadeel van de broeierigheid.
Ik heb al sinds mijn 12e (redelijk wat) witvloed, dus ik vind dit nu niet zo heel erg, maar kanme voorstellen dat je er niet helemaal vrolijk van wordt.
Altijd al nachtblind geweest. Mijn vader heeft het ook. Ik heb me jaren terug (9 jaar ongeveer) zelfs door een oogarts na laten kijken toen ik 's avonds in een onverlichte bocht bijna de lesauto tegen een boom had geparkeerd. Heeft te maken met je pupillen en de grootte ervan en door het donker worden die pupillen nog groter maar je zicht beperkter (tenminste dat is wat er bij mij is blijven hangen aan info). Ik rijd dus ook zeer zelden wanneer het donker is of ik moet de weg kennen en er is voldoende verlichting op de weg. Veels te bang om me zelf overhoop te rijden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:10 schreef Pruk het volgende:
Ben je altijd al nachtblind geweest Faja of is dat pas tijdens je zwangerschap?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |