quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:19 schreef k_i_m het volgende:
Ehh... Vanaf welke week kan je last krijgen van bloedarmoede?? Ik werd net helemaal flauwachtig (ondanks dat ik vlak daarvoor met tegenzin een boterham naar binnen had gepropt) maar volgens mij ben ik gewoon zo moe dat ik staand en met mijn ogen open in slaap kan vallen.
Het kan zijn dat je wat ijzer te kort hebt. Ik heb ook wel eens last van duizelingen en sinds ik Roosvicee Ferro gebruik veel minder last van (bij de supermarkt hadden ze hem niet; ik heb het geloof ik bij de Etos gekocht...). Mij helpt het om gewoon 's ochtends een glas roosvicee te drinken om me minder duizelig te voelen en wat minder moe.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:19 schreef k_i_m het volgende:
Ehh... Vanaf welke week kan je last krijgen van bloedarmoede?? Ik werd net helemaal flauwachtig (ondanks dat ik vlak daarvoor met tegenzin een boterham naar binnen had gepropt) maar volgens mij ben ik gewoon zo moe dat ik staand en met mijn ogen open in slaap kan vallen.
Ik heb heel wat gemist blijkbaarquote:
Nope, over 2 weken controle, dan geef ik mijn datum doorquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:29 schreef Deepfreeze het volgende:
He kim, sta jij eigenlijk wel in de lijst van zwangeren hierboven??
En moeheid is een beruchte kwaal naast misselijkheid in het eerste trimester.. Er gebeurd zoveel in je lichaam..
kijk jij nooit in het 2e streepjes topic?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:31 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik heb heel wat gemist blijkbaar
Gefeliciteerd!
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:29 schreef Deepfreeze het volgende:
He kim, sta jij eigenlijk wel in de lijst van zwangeren hierboven??
Of in het update-topic, Viviquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:33 schreef k_i_m het volgende:
[..]
kijk jij nooit in het 2e streepjes topic?
Is dat er ook? Daar heb ik nog niet gepost!quote:
Daar sta je al in:quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:41 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Is dat er ook? Daar heb ik nog niet gepost!.
.
Maar dan nog in de oude-anonieme-stijl.quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:48 schreef k_i_m het volgende:
Jij weet niet hoelang ik al lurk.
[insert twilight zone muziekje] tudududu tudududu.
Donderdag begint week 7. (dan ben je 6 weken zwanger, toch? ik denk elke keer dat ik het snap, en dan vergeet ik het weerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:02 schreef Ticootje het volgende:
Kim, gefeliciteerd!!!!
Wat leuk! Als je over 2 weken controle hebt dan gok ik dat je nu zo'n 7 weken zwanger bent??
Nee toch, als ze donderdag 6 weken zwanger is is ze nu 5 weken en 5 dagen zwanger.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:07 schreef Sugar het volgende:
Ja, dan zit je in je 7e week en ben je 6 weken en 5 dagen zwanger nu.![]()
Gewoon zo'n tickertje maken, hoef je zelf niet meer na te denken.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:05 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Donderdag begint week 7. (dan ben je 6 weken zwanger, toch? ik denk elke keer dat ik het snap, en dan vergeet ik het weer. )
nope, eigenlijk nietquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:33 schreef k_i_m het volgende:
[..]
kijk jij nooit in het 2e streepjes topic?
Sorry mevr. BE.... Ik zal voortaan weer lief zijn tegen alle (nieuwe) zwangerenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het arme kind komt zich net melden!
Zo heilig is dat lijstje toch niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |