quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:19 schreef k_i_m het volgende:
Ehh... Vanaf welke week kan je last krijgen van bloedarmoede?? Ik werd net helemaal flauwachtig (ondanks dat ik vlak daarvoor met tegenzin een boterham naar binnen had gepropt) maar volgens mij ben ik gewoon zo moe dat ik staand en met mijn ogen open in slaap kan vallen.
Het kan zijn dat je wat ijzer te kort hebt. Ik heb ook wel eens last van duizelingen en sinds ik Roosvicee Ferro gebruik veel minder last van (bij de supermarkt hadden ze hem niet; ik heb het geloof ik bij de Etos gekocht...). Mij helpt het om gewoon 's ochtends een glas roosvicee te drinken om me minder duizelig te voelen en wat minder moe.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:19 schreef k_i_m het volgende:
Ehh... Vanaf welke week kan je last krijgen van bloedarmoede?? Ik werd net helemaal flauwachtig (ondanks dat ik vlak daarvoor met tegenzin een boterham naar binnen had gepropt) maar volgens mij ben ik gewoon zo moe dat ik staand en met mijn ogen open in slaap kan vallen.
Ik heb heel wat gemist blijkbaarquote:
Nope, over 2 weken controle, dan geef ik mijn datum doorquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:29 schreef Deepfreeze het volgende:
He kim, sta jij eigenlijk wel in de lijst van zwangeren hierboven??
En moeheid is een beruchte kwaal naast misselijkheid in het eerste trimester.. Er gebeurd zoveel in je lichaam..
kijk jij nooit in het 2e streepjes topic?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:31 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik heb heel wat gemist blijkbaar
Gefeliciteerd!
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:29 schreef Deepfreeze het volgende:
He kim, sta jij eigenlijk wel in de lijst van zwangeren hierboven??
Of in het update-topic, Viviquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:33 schreef k_i_m het volgende:
[..]
kijk jij nooit in het 2e streepjes topic?
Is dat er ook? Daar heb ik nog niet gepost!quote:
Daar sta je al in:quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:41 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Is dat er ook? Daar heb ik nog niet gepost!.
.
Maar dan nog in de oude-anonieme-stijl.quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:48 schreef k_i_m het volgende:
Jij weet niet hoelang ik al lurk.
[insert twilight zone muziekje] tudududu tudududu.
Donderdag begint week 7. (dan ben je 6 weken zwanger, toch? ik denk elke keer dat ik het snap, en dan vergeet ik het weerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:02 schreef Ticootje het volgende:
Kim, gefeliciteerd!!!!
Wat leuk! Als je over 2 weken controle hebt dan gok ik dat je nu zo'n 7 weken zwanger bent??
Nee toch, als ze donderdag 6 weken zwanger is is ze nu 5 weken en 5 dagen zwanger.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:07 schreef Sugar het volgende:
Ja, dan zit je in je 7e week en ben je 6 weken en 5 dagen zwanger nu.![]()
Gewoon zo'n tickertje maken, hoef je zelf niet meer na te denken.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:05 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Donderdag begint week 7. (dan ben je 6 weken zwanger, toch? ik denk elke keer dat ik het snap, en dan vergeet ik het weer. )
nope, eigenlijk nietquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:33 schreef k_i_m het volgende:
[..]
kijk jij nooit in het 2e streepjes topic?
Sorry mevr. BE.... Ik zal voortaan weer lief zijn tegen alle (nieuwe) zwangerenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het arme kind komt zich net melden!
Zo heilig is dat lijstje toch niet?
quote:
Als je buik zo hard is als een basketbal dan is het dat, wrs begin je met een mildere vormquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Gewoon zo'n tickertje maken, hoef je zelf niet meer na te denken.![]()
Ik zit nu op 18w4d dus in mijn 19e week als ik het goed heb.
Denk maar aan leeftijden, als een kindje 4 maanden oud is, zit hij in zijn 1e jaar, is hij 16 maanden oud zit hij in zijn 2e jaar.
Ik had net trouwens voor het eerst iets wat ik als een harde buik zou classificeren, dat ineens mijn hele buik gespannen aan voelt. Is dat het? Kan dat met 18w4d? Of beeld ik me nu weer van alles in?
Niet dat ik ze graag wil hoor, maar het is meer dat ik het weet te herkennen zeg maar.
Ik zal je vanaf nu met haviksogen volgenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:15 schreef k_i_m het volgende:
[..]
.
Ik verwachtte toch stiekem eigenlijk wel dat je alles in de peiling hield hier.
Ik snap je wel, maar ze was echt net 2 tellen binnen hier.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:14 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Sorry mevr. BE.... Ik zal voortaan weer lief zijn tegen alle (nieuwe) zwangeren
Ik was nieuwsgierig hoever ze was, want moeheid is anders in elk trimester. In het tweede is de kans op ijzertekort/lage bloeddruk hoger dan in het eerste trimester
Balen dat het nog niet ingedaald is zeg...quote:Zonet bij de VK geweest. Het hartje van de kleine klopt nog, mijn bloedruk is 120/70 en dus ook goed. Alleen frutsel is nog steeds niet ingedaald. Dus mag vrijdag voor de zekerheid naar het ziekenhuis voor een echo.. Even kijken of de kleine wel naar beneden kan zakken. Maar was meer uit gewoonte, dan echt medische noodzaak..
En de baarkruk ziet er ook wel lief uit. Zo'n standaard wit geval, lijkend op een kruk met toiletbril. Straks maar eens kijken of het lekker zit..
Gelukkig kan iedereen m nu zelf achterhalen omdat we weten hoever ze isquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik snap je wel, maar ze was echt net 2 tellen binnen hier.Zelfs al had ze een datum genoemd dan nog was er nauwelijks tijd geweest om het in de OP te gooien.
[..]
Balen dat het nog niet ingedaald is zeg...
Nu kan je net zo goed de datum zeggen, en in het lijstje verschijnen....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:23 schreef k_i_m het volgende:
Als het trouwens klopt wat ik zelf uitgerekend heb, moet ik bevallen één dag voor mijn 30e verjaardag. Ik was dus al rotsmoezen aan het verzinnen om daar onderuit te komen, maar dat hoeft nu dus niet meer.
Opzich is dat indalen niet zo'n probleem. De kleine komt waarschijnlijk toch pas op het laatste moment (familiair aangelegd), dus dan hoeft de kleine nu nog niet in te dalen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:20 schreef Brighteyes het volgende:
Balen dat het nog niet ingedaald is zeg...
Aan de hand van je eerste dag van je laatste menstruatie kan je dat best laten uitrekenen. www.babybrabbel.bequote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:25 schreef k_i_m het volgende:
Ja, maar dat staat zo stom als ik het fout heb. Ik zit ook al elke keer met die weken te hannessen.
Ehh..je geboortedatum staat wel in je profiel heur ..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:25 schreef k_i_m het volgende:
Ja, maar dat staat zo stom als ik het fout heb. Ik zit ook al elke keer met die weken te hannessen.
Oh, ik dacht eigenlijk altijd dat niet indalen wel degelijk een risico in zou houden bij het breken van de vliezen? In die zin zou ik het wel prettig vinden als het gedaald zou zijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:25 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Opzich is dat indalen niet zo'n probleem. De kleine komt waarschijnlijk toch pas op het laatste moment (familiair aangelegd), dus dan hoeft de kleine nu nog niet in te dalen.
Maar als bijvoorbeeld de placenta voor de uitgang ligt, dan moet er wel ingegrepen worden. En dan willen ze dat graag binnenkort weten..
Er hoeft niks hoor. Maar je zou iig niet de eerste zijn bij wie we het een paar dagen aan moeten passen. Soms blijkt uit de echo dat het toch echt die andere keer seks was.quote:
Echt niet, fruts komt op 13 of 14 augustus...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:37 schreef _Flash_ het volgende:
Nou van mij mag frutsie wel indalen onderhand. Dan maar twee weekjes klem.
(Ik gok er zelf trouwens op dat de bevalling op 4 augustus begint. Dus volgende week zaterdag.)
Gefeliquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:33 schreef Freudie het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa de baby is ingedaaaaaaaaaaaaaaald![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |