Een beetje zielig doen is iets heel anders dan oprecht berouw vertonen eh.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:42 schreef Hrvat het volgende:
Daarna een beetje zielig doen en dan mogen ze me in feite ook niet straffen.
als ie papier staat te prikken langs de A4 is een stuurfoutje toch zo gemaakt.... Ik heb er wel wat lakschade voor over.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:42 schreef Hrvat het volgende:
Ik neem het gerecht niet meer serieus zo. Is niet de eerste keer dat een pedofiel door wat jankerij er gemakkelijk vanaf is gekomen.
Dit is gewoon sick!![]()
Misschien keek zij alleen maar. En geilde hij alleen al op het jonge gezichtje of zo...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:25 schreef Loedertje het volgende:
Worden de ouders van het 8jarig meisje ook aangepakt vraag ik mij dan af bij het lezen van zo´n bericht? Het is toch bespottelijk dat je je 8jarig dochtertje een webcam geeft en haar zonder toezicht of waarschuwingen van alles laat uitvreten?
Begrijp mij niet verkeerd, die 50jarige man is hardstikke fout maar de ouders van zo´n kind zijn ook niet zuiver.
Met kleine kinderen zou je als ouders sowieso de PC met internetaansluiting centraal in de huiskamer moeten plaatsen lijkt mij zomaar. Het heeft veel voordelen, kinderen zonderen zich niet continu af met gamen waardoor ze half autistisch worden EN je wéét tenminste waar je kroost mee bezig is.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:45 schreef Gia het volgende:
Helaas hebben sommige kinderen al op zeer jonge leeftijd een computer, met webcam, op hun kamer, waardoor toezicht houden toch lastiger is.
Helaas moet je toezicht houden.... maar het is een beetje kip en ei...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Misschien keek zij alleen maar. En geilde hij alleen al op het jonge gezichtje of zo...![]()
Maar goed, je hebt wel gelijk dat je als ouders toezicht moet houden op waar je kids mee bezig zijn.
Helaas hebben sommige kinderen al op zeer jonge leeftijd een computer, met webcam, op hun kamer, waardoor toezicht houden toch lastiger is.
Dat je echt denkt dat deze zwaardere straffen helpen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:03 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Helaas moet je toezicht houden.... maar het is een beetje kip en ei...
Zou je ook toezicht moeten houden als pedofielen hard aangpakt worden en ipv een werkstraf eens ondersteboven op het strand begraven worden en we hun klootjes ervanaf mogen stenigen.
Werkstraffen gaat het natuurlijk niet doen.
Dat kan best zo zijn, maar denk je dat het deze man achteraf gezien allemaal waard is geweest? "Hoop ellende, maar wel lekkere webcamsex gehad!" Ik denk namelijk van niet. Dus denk ik ook niet dat hogere straffen beter preventief gewerkt zouden hebben.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:12 schreef desiredbard het volgende:
Deze man heeft donders goed beseft dat als ie berouw toont dat het geval is...daar heeft zijn advokaat bij geholpen....
Chemisch danwel met twee bakstenen castreren die schoft
Kijk een in de recidivisme cijfersquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:18 schreef Pool het volgende:
[..]
Dat kan best zo zijn, maar denk je dat het deze man achteraf gezien allemaal waard is geweest? "Hoop ellende, maar wel lekkere webcamsex gehad!" Ik denk namelijk van niet. Dus denk ik ook niet dat hogere straffen beter preventief gewerkt zouden hebben.
Castreren vind ik trouwens niet het slechtste idee, maar dan wel pijnloos en alleen bij mannen die kinderen echt fysiek hebben aangerand. Dus niet bij deze vent.
Ja zelfs drugsdealewrs en moordenaars hebben hun mening over pedo's ... Hij zal nooit meer last hebben van constipatiequote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:20 schreef Werewolf het volgende:
Douches schoonmaken in de gevangenis lijkt me een aardige taakstraf.
Hey, we hebben weer een expert op FOK! Alle gegevens publiceren heeft invloed?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:21 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Kijk een in de recidivisme cijfers
En een paar uur werkstraf... dat heeft geen invloed.
Publiekelijk aan de schandpaal nagelen.... Naam en adresgegevens in de krant plaatsen bij veroordeling zodat alles en iedereen hem in de gaten kan houden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |