quote:In navolging van spoor4 zorg ik dit jaar maar voor het overzicht. Zo zoekt dat wat makkelijker voor diegenen die inspiratie willen opdoen uit de vele inzendingen. Top-100 zijn aangeduid met een sterretje.
Falco*
luukskywalker
trebremmit
methodmich
sv3n*
Asskicker14
0033*
Sjobber
splendor
iamredleader*
Mr.Shankly
TomHoofd
Ricy
Fathom
Drazzic
Devano
Peppy666
BiBBerr
hansie403
Bram_*
Forkbender
snivoos
Empiej
RuneRose*
dennisw
MadMarine*
Retuobak*
AtheistischFundamentalist
thespotlessmind
muserulezz
Posdnous*
ziggyziggyziggy*
ChickenMan*
Mainport
Seborik*
Qwea
icebliss
gias
Ryoga
Croupouque
Flitspaal*
Twisted_Logic
Eisbaer
CherryLips*
Neoktheone*
Mike*
AbeSapien
Tha_Leonardo
Brammie1*
NRH*
Madine
spoor4*
Risce
Dunf*
Tup*
CoJackso*
DrDentz
Bumbaclaat*
ccKane
BOOR_TBL
Intermec
DPCKippie
The_Man_with_no_Name
bonza
Argonath
fondue
McKillem
Fides
Bupatih
199726*
Benexx
-Jynx-
Morthill
mustisuc
De_Brandweer
Vernidal
cultheld*
merino*
Kptelmo
Iago
HugoM
Arcanya
Fluffy_Augurk*
cloudbolt
De_Dwaas
OVDB4*
Deoxyribonucleic
krvabo*
Lambiekje*
Chilles
dutch-mamma*
1-of-6Billion*
johnfk*
Canisfire
AstroStart
Lange_Lans
L.Dir
Kolkus*
Kreupeldicht
DaMart*
Mr.Nash
Stralur
Joppe
eso-teric
Precies, kom maar op met nieuwe lijstjesquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:19 schreef NRH het volgende:
Ik wil meer lijstjes zien, altijd goed om de to-see-list aan te vullen!
eerste nog een paar films bekijken die mensen hier geopperd hebben zeker.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:16 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Mijn top 100 volgt na het einde van deze maand.
Ik pas mijn top 100 altijd het einde van de maand aan alls ik het maandlijstje maak.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
eerste nog een paar films bekijken die mensen hier geopperd hebben zeker.
Nope... zo zijn er wel meer films als Mulholland Drive, Being John Malkovich, Confessions of a Dangerous Mind etc.. die ik niet heb gezien, maar die er vast allemaal goed tussenpassenquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:16 schreef Mike het volgende:
Jij hebt echt een lijst waarin je The Shawshank Redemption ook zou verwachten, eso teric...heb je die nooit gezien?
quote:cwk: In navolging van spoor4 zorg ik dit jaar maar voor het overzicht. Zo zoekt dat wat makkelijker voor diegenen die inspiratie willen opdoen uit de vele inzendingen
*noteert*quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:27 schreef Mike het volgende:
Inleveren van je toplijst kan tot zaterdag 11 augustus 18:00 uur.
Wel met stip de lijst binnengekomenquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:36 schreef cwk het volgende:
Een echte laurenzo-lijst zoals ik hem had verwacht. Dat neemt niet weg dat het een mooie lijst is natuurlijk, alleen had ik stiekem Picnic at Hanging Rock wat hoger verwacht.![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:49 schreef laurenzo85 het volgende:
lijst...
Het valt me van je tegen dat er niet al lang één staatquote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hey, kijk, een top 100 topic, misschien moet ik er ook eens eentje maken.
Hopelijk zal T2 eindelijk eens de top 100 halenquote:Op zondag 29 juli 2007 19:48 schreef cultheld het volgende:
Ik ben benieuwd naar de uitslag: Hopelijk zullen veel relatief onbekende films de top 100 halen.
Die heeft er tot nu toe elk jaar ingestaan hoor... (Vorig jaar 62e)quote:Op zondag 29 juli 2007 19:54 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Hopelijk zal T2 eindelijk eens de top 100 halen
Deze staat er dubbel in...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:00 schreef JelleS het volgende:
55 Trois couleurs: Rouge
99 Trois couleurs: Rouge
Welke Great Expectations bedoel je? Die van Lean of Cuarón?quote:90 Great Expectations
Jep.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:18 schreef Martinaz het volgende:
tering man is teh good the bad en the ugly echt zo geweldig dan?
:
Jazekerquote:Op zondag 29 juli 2007 20:18 schreef Martinaz het volgende:
tering man is teh good the bad en the ugly echt zo geweldig dan?
:
Top 25 kan ookquote:Op zondag 29 juli 2007 21:33 schreef cyberpope het volgende:
Oke.. een top 50 of 100 gaat me te ver... Maar een top 10 moet kunnen.
Ach man.. ik vond deze top 10 niet te doen. Ik zou nu al een andere er neer kunnen zetten.... Vind het onmogelijk om deze films te waarderen omdat ze inwisselbaar zijn en ook wat stemmingsafhankelijk.quote:
Je moet er een uitkiezen.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:15 schreef bijdehand het volgende:
1 Battle Royale 100
2 Godfather 90
3 Enemy at the Gates 80
4 Green Mile 70
5 Sin City 60
6 The Shawshank Redemption 50
7 Forest Gump 40
8 The Good, the Bad and the Ugly 30
9 Shrek 20
10 The Naked Gun Trilogy 10
Leanquote:Op zondag 29 juli 2007 20:19 schreef Gorro het volgende:
[..]
Deze staat er dubbel in...
[..]
Welke Great Expectations bedoel je? Die van Lean of Cuarón?
Shit dan ga ik men lijst nog even aanpassen.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:43 schreef Falco het volgende:
Ik heb (denk ik) tot nu toe de meeste films overeenkomen met JelleS.
Ik was ook verbaasdquote:Op zondag 29 juli 2007 21:59 schreef JelleS het volgende:
[..]
Shit dan ga ik men lijst nog even aanpassen.
Denk dat het er mee heeft te maken dat we veel oude klassiekers wel kunnen waarderen, maar dat ze ons niet zo veel doen. Dat merk ik in ieder geval uit veel van jouw reacties.quote:
Inderdaad, zoveel kan ik er niet eens bedenken, en als ik ze moet bedenken, ben ik de helft vergeten, dat weet ik zeker. Valt me op dat niemand "The Storm of the Century" gebruikt... Stephen king.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:34 schreef Index het volgende:
Haha hoe kansloos ben je als je voor je zelf een top100 van beste films gaat maken
Die doet niet mee, aangezien dat een miniserie is...quote:Op zondag 29 juli 2007 22:57 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Valt me op dat niemand "The Storm of the Century" niet gebruikt... Stephen king.
Ik heb hem als film op DVD. Welliswaar uit canada geimporteerd omdat hij niet in NL verkrijgbaar is op DVD, maargoed.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:01 schreef Gorro het volgende:
[..]
Die doet niet mee, aangezien dat een miniserie is...
Waarom zou dat kansloos zijn?quote:Op zondag 29 juli 2007 20:34 schreef Index het volgende:
Haha hoe kansloos ben je als je voor je zelf een top100 van beste films gaat maken
Ja achteraf gezien vind ik dat toch niet zon heel denderende film.quote:Op zondag 29 juli 2007 23:24 schreef EggsTC het volgende:
Ook zie ik Braveheart weinig terug.
21 Up is wel mijn favoriete deel (omdat tussen 14 & 21 en 21 & 28 in mijn ogen de grootste breuk plaatsvindt; vooral Suzie's bezigheden in 21 raakten me erg) maar hij staat er als vertegenwoordiger van de hele serie. Zeven verschillende plekken vond ik weer een beetje te veel van het goede, en dus heb ik er eentje gekozen. Het had ook 42 kunnen zijn voor Neil's meertje, maar ach.quote:Op maandag 30 juli 2007 01:11 schreef cwk het volgende:
Toch frappant dat je alleen 21 up dan er in hebt staan Sai. Ik moet zeggen dat ik zelf ook bij 21 up pas extra gepakt werd omdat je er dan goed inzit. Maar om de vervolgen dan verder nergens te noemen in je lijst lijkt wat vreemd.
Heeft dat deel specifiek veel indruk op je gemaakt?
Elke keer als ik een film gezien heb, stem ik erop op www.imdb.com en www.moviemeter.nl. Daarnaast heb ik ook voor mezelf een Excel-sheet waar ik verschillende dingen in bijhoudt.quote:Op maandag 30 juli 2007 10:39 schreef ChRoNiC het volgende:
Hoe doen jullie dat? Houden jullie lijsten bij met wat jullie van films vonden of iets dergelijks?
Ik ook. Verder heb ik de afgelopen jaren ook al meegedaan. En pas ik mijn top 100 elke maand aan (als daar reden voor is)quote:Op maandag 30 juli 2007 10:48 schreef Gorro het volgende:
[..]
Elke keer als ik een film gezien heb, stem ik erop op www.imdb.com en www.moviemeter.nl. Daarnaast heb ik ook voor mezelf een Excel-sheet waar ik verschillende dingen in bijhoudt.
Tja, dat vind ik juist moeilijk. Een recente film kan opeens wel veel impact maken, maar vergeleken met de impact van een vorige film minder. Alleen weet je dat op dat moment niet helemaal zeker meer, dus dan komt een recente film in je top 100 terwijl die eigenlijk minder was.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:11 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik ook. Verder heb ik de afgelopen jaren ook al meegedaan. En pas ik mijn top 100 elke maand aan (als daar reden voor is)
Die film was ik helemaal vergetenquote:
Een mooie gevarieerde lijst, staan nog wat films op die ik zeker nog eens wil zien (Fucking Amal, Midnight Express, one flew over the cuckoo's nest o.a.)quote:
Deze staat er twee keer in. Zou je dit aan willen passen?quote:Op zondag 29 juli 2007 20:17 schreef gavinspearhead het volgende:
22 Flesh+Blood (1985)
39 Flesh+Blood (1985)
Juistja!quote:Op maandag 30 juli 2007 15:47 schreef Beathoven het volgende:
35. El Laberinto del Fauno (Pan's Labyrinth) - (2007) Guillermo del Toro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |