Tegenwoordig worden ze anders ook ernstig bijdehand en dan kennen ze geen nee meer.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:28 schreef Dennis_enzo het volgende:
Zit je in de metro, komt er zo'n zwerver bij iedereen vragen of hij centjes mag. In plaats van gewoon nee te zeggen, is iedereen opeens druk bezig met uit het raam te staren, bloeien er spontaan conversaties op tussen mensen en gaat de walkman extra hard om maar een excuus te hebben de zwerver te negeren.
Zo hypocriet vind ik dat! De helft van die mensen is vast het type dat op feestjes (of op fok) altijd een grote bek heeft over die niesnutten, 'en dat ze een schop onder hun hol kunnen krijgen!', maar als er dan een voor hen staat zijn ze te bang om ook maar gewoon nee te zeggen. Hoe kansloos een zwerver ook is, je kan hem op z'n minst aankijken, het is tenslotte ook een mens. Tenzij je een 'respect moet verdienen' figuur bent, maar dan ben je nog kanslozer dan alle zwervers bij elkaar![]()
Grote groepen mensen over een kam scheren is stoer he.....als je IQ op kamertemperatuur zit...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:58 schreef immortalsean het volgende:
nodig om hun volgende shot te halen ja!![]()
In kelvin misschienquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:51 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Grote groepen mensen over een kam scheren is stoer he.....als je IQ op kamertemperatuur zit...
Ja idd, niet iedereen gebruikt shots. Soms blowen, drinken ze ook!quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:51 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Grote groepen mensen over een kam scheren is stoer he.....als je IQ op kamertemperatuur zit...
Ja idd en als je ze geld geeft word je ook een zwerver zoals in SouthParkquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik geef ze nooit geld, dan sterven ze vanzelf wel uit.
The best a man can get?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 04:23 schreef NiteSpeed het volgende:
Gilette-de-la-Tourette
Haha, die aflevering is zo goedquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:10 schreef Chau het volgende:
[..]
Ja idd en als je ze geld geeft word je ook een zwerver zoals in SouthPark
Zwervers delen onderling toch nooit wat met elkaar?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:26 schreef Maikuuul het volgende:
Ik geef nooit iets aan zwervers
Zij geven mij toch ook niets
Het gaat om geven en nemen, en het enige wat zij willen is nemen
Je moest hem godverdomme gewoon doodschoppen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:01 schreef reetveter het volgende:
ik liet eens een keertje 2 euro vallen en zon zwerver wist niet hoe snel hij die 2 euroknallers voor me voeten weggriste
Jawel hoor; spuiten.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:36 schreef geenaam het volgende:
Zwervers delen onderling toch nooit wat met elkaar?![]()
Oh.. Maikuuull? Is dat waar?quote:
HAHAHAHAHAHAAH1!!!!!! VEEG ME OP !!@!# JIJ ZEGT DAT IK EEN ZWERVER BEN !!!;(;;(quote:
Absoluut nietquote:
Maastricht..quote:
Sorry dat ik het zeg maar ik vind zwervers per definitie al kansloos.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:28 schreef Dennis_enzo het volgende:
Zit je in de metro, komt er zo'n zwerver bij iedereen vragen of hij centjes mag. In plaats van gewoon nee te zeggen, is iedereen opeens druk bezig met uit het raam te staren, bloeien er spontaan conversaties op tussen mensen en gaat de walkman extra hard om maar een excuus te hebben de zwerver te negeren.
Zo hypocriet vind ik dat! De helft van die mensen is vast het type dat op feestjes (of op fok) altijd een grote bek heeft over die niesnutten, 'en dat ze een schop onder hun hol kunnen krijgen!', maar als er dan een voor hen staat zijn ze te bang om ook maar gewoon nee te zeggen. Hoe kansloos een zwerver ook is, je kan hem op z'n minst aankijken, het is tenslotte ook een mens. Tenzij je een 'respect moet verdienen' figuur bent, maar dan ben je nog kanslozer dan alle zwervers bij elkaar![]()
Nou als je hier in Berlijn waar ik woon tegen elke zwerver nee moet gan zeggen die om geld vraagt, ben je meer tijd kwijt aan die kansarme mensen dan aan je normale bezigheden, daar negeer ik ze ook altijd!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:28 schreef Dennis_enzo het volgende:
Als zij dat willen dan doen ze dat maar van hun eigen geld lijkt mij zo. Als zij zoveel bier zuipen dat ze in hun broek pissen en geen geld voor eten meer hebben dan is dat gewoon debiel en daar ga ik dan niet extra aan meebetalen. Ze krijgen tenslotte al een bijstandsuitkering die van ons belastinggeld wordt betaald.quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:43 schreef no1uknow het volgende:
Het argument om geen geld aan zwervers te geven omdat ze er drugs/alcohol van gaan kopen vind ik zo'n onzin
Láát die mensen lekker drugs/alcohol kopen, als zij daar toch gelukkig van worden..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |