De taal die ooit bedoeld was als communicatiemiddel en voor kennisoverdracht, is bij jou verworden tot een niet aflatende stroom van zinloosheid.quote:Op donderdag 21 december 2006 17:30 schreef SharQueDo het volgende:
Ik liep dus vanmiddag naar de bus, komt er een zwerver op me af. Hij vroeg of hij me iets mocht vragen. Ik zo van neuh.
Of ik 50 cent voor hem had.Ik zei dus zo van: lolleromg stfu noob, ik lus geen aardbeien, en hij zo van: lololololololololol!!!1!11een
.
Die heb ik dus ff dik gepwned.![]()
Klacht: ga naar een opvanghuis/centrum en laat luie arme ongemotiveerde scholieren zoals mijzelve met rust.![]()
Moeilijke woorden hou ik niet van.quote:Op donderdag 21 december 2006 17:32 schreef seto het volgende:
[..]
De taal die ooit bedoeld was als communicatiemiddel en voor kennisoverdracht, is bij jou verworden tot een niet aflatende stroom van zinloosheid.
Zwijg.
Dat hoeven jouw hersens al niet meer te doen.quote:Op donderdag 21 december 2006 17:33 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Moeilijke woorden hou ik niet van.![]()
Sterf.![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 17:31 schreef Biogarde het volgende:
Ik sta niet in voor de reactie's die in dit topic gaan komen.
Daar kunnen ze pas naartoe gaan als je ze geld geeft voor de entree.quote:Op donderdag 21 december 2006 17:30 schreef SharQueDo het volgende:
Klacht: ga naar een opvanghuis/centrum en laat luie arme ongemotiveerde scholieren zoals mijzelve met rust.![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 17:30 schreef SharQueDo het volgende:
Ik liep dus vanmiddag naar de bus, komt er een zwerver op me af. Hij vroeg of hij me iets mocht vragen. Ik zo van neuh.
Of ik 50 cent voor hem had.Ik zei dus zo van: lolleromg stfu noob, ik lus geen aardbeien, en hij zo van: lololololololololol!!!1!11een
.
Die heb ik dus ff dik gepwned.![]()
Dan had 'ie zich waarschijnlijk gewoon gebuktquote:Op vrijdag 22 december 2006 04:36 schreef Mikkie het volgende:
Je had moeten vragen of je kon pinnen!
Als ik zeker weet dat ze er geen wiet of alcohol voor gaan kopen, dan is het anders wat.quote:Op vrijdag 22 december 2006 03:21 schreef 700MB het volgende:
[..]
Daar kunnen ze pas naartoe gaan als je ze geld geeft voor de entree.
Den Haag?quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:26 schreef HostiMeister het volgende:
Pssst, Stel, je loopt rond in een bos. KNAL!! Je been zit in een berenklem. Na 2 dagen lang te hebben geschreeuwd, in een wanhopige poging je miezerige aanwezigheid kenbaar te maken, merk je dat je steeds meer honger en dorst krijgt. Je proeft bloed je slokdarm in sijpelen, maar dat stilt de honger noch de dorst. De wond die je aan je been hebt begint steeds meer te ruiken naar bedorven en rottend vlees. Het laatste wat je ziet voordat je het bewustzijn verliest zijn de maaien die zich een weg door jouw rottend been hebben gewerkt. Dan sterf je.
Anders wil ik hem wel, negers zijn verdomd handig in het huishouden, ik heb er al 3 versleten!quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:56 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[afbeelding]
Als ik hem had, had ik hem wel aan die zwerver gegeven, opgeruimd staat netjes![]()
Kom op zeg, die zwervers hebben tegenwoordig een uitkering van ruim 600 euro !quote:Op donderdag 21 december 2006 17:49 schreef descendent1 het volgende:
Dagobert!Niet eens een schijntje over voor je minder bedeelde medemensch?
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |