Heb je een euro voor me? Stort maar op 8875302... bij voorbaat dank..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:53 schreef Fetai het volgende:
Het is gewoon niet fijn om mensen teleur te stellen. Zelf geef ik daarom soms wel wat.
Okéquote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:58 schreef Zoeken het volgende:
Ken dat niet.
Verkoop je laptop maar lekkerquote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:57 schreef geenaam het volgende:
[..]
Heb je een euro voor me? Stort maar op 8875302... bij voorbaat dank..![]()
Die heb ik niet.quote:
Dus jij zit als zwerver met een complete PC op straatquote:
Ik zit nu op de Grote steeg 23 geloof ik. Ik ken het huis niet, maar de deur was makkelijk open te krijgen. En daar stond dit ding. Ik heb trouwens ook internet op mijn mobielquote:Op dinsdag 24 juli 2007 04:02 schreef Fetai het volgende:
[..]
Dus jij zit als zwerver met een complete PC op straat?!? Die aalmoes die ik voor je in petto had gaat nu aan je neus voorbij
![]()
Blijf eens ontopic man. Zie alleen maar schijtverhalen van je.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 04:08 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ik zit nu op de Grote steeg 23 geloof ik. Ik ken het huis niet, maar de deur was makkelijk open te krijgen. En daar stond dit ding. Ik heb trouwens ook internet op mijn mobiel![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 04:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Blijf eens ontopic man. Zie alleen maar schijtverhalen van je.
Ben je ook een keer in de metro van de grote stad geweest? Als je een zwerver aankijkt gaat ie tegen je aan staan stinken en hele gelogen verhalen ophangen. Hoe meer mensen hem negeren, hoe sneller ie weer opgerot is.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:28 schreef Dennis_enzo het volgende:
Zit je in de metro, komt er zo'n zwerver bij iedereen vragen of hij centjes mag. In plaats van gewoon nee te zeggen, is iedereen opeens druk bezig met uit het raam te staren, bloeien er spontaan conversaties op tussen mensen en gaat de walkman extra hard om maar een excuus te hebben de zwerver te negeren.
Zo hypocriet vind ik dat! De helft van die mensen is vast het type dat op feestjes (of op fok) altijd een grote bek heeft over die niesnutten, 'en dat ze een schop onder hun hol kunnen krijgen!', maar als er dan een voor hen staat zijn ze te bang om ook maar gewoon nee te zeggen. Hoe kansloos een zwerver ook is, je kan hem op z'n minst aankijken, het is tenslotte ook een mens. Tenzij je een 'respect moet verdienen' figuur bent, maar dan ben je nog kanslozer dan alle zwervers bij elkaar![]()
Damn 600 euro, ja dan heb je het wel voor elkaar in je levenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 04:23 schreef NiteSpeed het volgende:
De tering voor zwevers. Weet je dat die gasten gewoon 600 euro per maand vangen? Gratis en voor niets, van de overheid. Achterlijke josti's dat het zijn, en dan maar bedelen voor 1 euro extra. Tieft nou gauw op.
Ik woon in Rotterdamquote:Op dinsdag 24 juli 2007 04:26 schreef speknek het volgende:
[..]
Ben je ook een keer in de metro van de grote stad geweest? Als je een zwerver aankijkt gaat ie tegen je aan staan stinken en hele gelogen verhalen ophangen. Hoe meer mensen hem negeren, hoe sneller ie weer opgerot is.
omdat ze stinken en ik geen zin heb in een verhaal oidquote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:28 schreef Dennis_enzo het volgende:
Zit je in de metro, komt er zo'n zwerver bij iedereen vragen of hij centjes mag. In plaats van gewoon nee te zeggen, is iedereen opeens druk bezig met uit het raam te staren, bloeien er spontaan conversaties op tussen mensen en gaat de walkman extra hard om maar een excuus te hebben de zwerver te negeren.
Zo hypocriet vind ik dat! De helft van die mensen is vast het type dat op feestjes (of op fok) altijd een grote bek heeft over die niesnutten, 'en dat ze een schop onder hun hol kunnen krijgen!', maar als er dan een voor hen staat zijn ze te bang om ook maar gewoon nee te zeggen. Hoe kansloos een zwerver ook is, je kan hem op z'n minst aankijken, het is tenslotte ook een mens. Tenzij je een 'respect moet verdienen' figuur bent, maar dan ben je nog kanslozer dan alle zwervers bij elkaar![]()
Voor 600 euro kan je anders best wel iedere dag in een tehuis slapen, frisse kleren dragen en af en toe wat aan je uiterlijk doen. Douchen, wassen, eten, kapper. Alles moet er goed van kunnen als je met je poten van de drugs af blijft.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 04:29 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Damn 600 euro, ja dan heb je het wel voor elkaar in je leven
Met 600 euro per maand kan je beginnen om een leventje op te bouwen. Ik snap ook niet dat mensen die dat geld krijgen in de maand niet gewoon een baan zoeken en een flatje gaan huren..quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 04:26 schreef speknek het volgende:
[..]
Ben je ook een keer in de metro van de grote stad geweest? Als je een zwerver aankijkt gaat ie tegen je aan staan stinken en hele gelogen verhalen ophangen. Hoe meer mensen hem negeren, hoe sneller ie weer opgerot is.
Oh dat doe ik ook, maar liever vermijd ik uberhaupt contact. Knap dat je dat nog wel doet. Na zeven jaar Rotterdam had ik meer dan genoeg van zwervers en hun leugenachtige verhalen om drugs te scoren. Sommige zijn daarbij agressief of psychotisch, in welk geval oogcontact vermijden bijzonder nuttig kan zijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 04:30 schreef Dennis_enzo het volgende:
Ik woon in RotterdamAls ze een verhaal beginnen vertel ik ze gewoon dat ze niks gaan krijgen, waarna ze zich zonder problemen naar de volgende persoon begeven.
![]()
Als je helemaal geen vaste lasten hebt, is dat niet weinig.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 04:29 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Damn 600 euro, ja dan heb je het wel voor elkaar in je leven
beetje gek als ze er hier (groningen) er zowat allemaal uitzien als dikke crackjunkies 'die een plaats nodig hebben om te slapen'. Beeetje vreemd dat ze allemaal 'gehandicapt' zijn zeg!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:50 schreef Spacehamster het volgende:
Duw zo'n bedelaar 50 cent in de handen en ze houden hun mond.
Hoeveel is nou 50 cent?
Ik zit op minimuminkomen en kan best af en toe 50 cent missen of wat fruit als ik het bij me heb.
Sommige van die lui hebben het echt nodig en ik vind het laaghartig om de goeden te laten lijden voor de slechten om een miezerige 50 cent.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:55 schreef releaze het volgende:
overigens heb ik begrepen dat zwervers een staatsuitkering genieten van een eurootje of 800 per maand
nodig om hun volgende shot te halen ja!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:50 schreef Spacehamster het volgende:
Duw zo'n bedelaar 50 cent in de handen en ze houden hun mond.
Hoeveel is nou 50 cent?
Ik zit op minimuminkomen en kan best af en toe 50 cent missen of wat fruit als ik het bij me heb.
Sommige van die lui hebben het echt nodig en ik vind het laaghartig om de goeden te laten lijden voor de slechten om een miezerige 50 cent.
Tegenwoordig worden ze anders ook ernstig bijdehand en dan kennen ze geen nee meer.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:28 schreef Dennis_enzo het volgende:
Grote groepen mensen over een kam scheren is stoer he.....als je IQ op kamertemperatuur zit...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:58 schreef immortalsean het volgende:
nodig om hun volgende shot te halen ja!![]()
In kelvin misschienquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:51 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Grote groepen mensen over een kam scheren is stoer he.....als je IQ op kamertemperatuur zit...
Ja idd, niet iedereen gebruikt shots. Soms blowen, drinken ze ook!quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:51 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Grote groepen mensen over een kam scheren is stoer he.....als je IQ op kamertemperatuur zit...
Ja idd en als je ze geld geeft word je ook een zwerver zoals in SouthParkquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik geef ze nooit geld, dan sterven ze vanzelf wel uit.
The best a man can get?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 04:23 schreef NiteSpeed het volgende:
Gilette-de-la-Tourette
Haha, die aflevering is zo goedquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:10 schreef Chau het volgende:
[..]
Ja idd en als je ze geld geeft word je ook een zwerver zoals in SouthPark
Zwervers delen onderling toch nooit wat met elkaar?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:26 schreef Maikuuul het volgende:
Ik geef nooit iets aan zwervers
Zij geven mij toch ook niets
Het gaat om geven en nemen, en het enige wat zij willen is nemen
Je moest hem godverdomme gewoon doodschoppen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:01 schreef reetveter het volgende:
ik liet eens een keertje 2 euro vallen en zon zwerver wist niet hoe snel hij die 2 euroknallers voor me voeten weggriste
Jawel hoor; spuiten.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:36 schreef geenaam het volgende:
Zwervers delen onderling toch nooit wat met elkaar?![]()
Oh.. Maikuuull? Is dat waar?quote:
HAHAHAHAHAHAAH1!!!!!! VEEG ME OP !!@!# JIJ ZEGT DAT IK EEN ZWERVER BEN !!!;(;;(quote:
Absoluut nietquote:
Maastricht..quote:
Sorry dat ik het zeg maar ik vind zwervers per definitie al kansloos.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:28 schreef Dennis_enzo het volgende:
Nou als je hier in Berlijn waar ik woon tegen elke zwerver nee moet gan zeggen die om geld vraagt, ben je meer tijd kwijt aan die kansarme mensen dan aan je normale bezigheden, daar negeer ik ze ook altijd!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:28 schreef Dennis_enzo het volgende:
Als zij dat willen dan doen ze dat maar van hun eigen geld lijkt mij zo. Als zij zoveel bier zuipen dat ze in hun broek pissen en geen geld voor eten meer hebben dan is dat gewoon debiel en daar ga ik dan niet extra aan meebetalen. Ze krijgen tenslotte al een bijstandsuitkering die van ons belastinggeld wordt betaald.quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:43 schreef no1uknow het volgende:
Het argument om geen geld aan zwervers te geven omdat ze er drugs/alcohol van gaan kopen vind ik zo'n onzin
Láát die mensen lekker drugs/alcohol kopen, als zij daar toch gelukkig van worden..
Het is een psychologische test van The A-Team.quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:10 schreef Zij-en-Hij het volgende:
Ik beschouw het dan ook als een psychologische test. Wie zwicht? Zwicht je omdat je zijn/haar leugen gelooft? Zwicht je omdat je niet als een klootzak/bitch wil overkomen? Durf je geen 'nee' te zeggen? Zwicht je omdat je alle andere mensen naar hun beurs ziet/hoort grijpen en niet achter wil blijven?
maar the A-Team is toch heulemaal niet echt?quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:42 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Het is een psychologische test van The A-Team.
Die zwerver is stiekem Hannibal Smith en als je wat geeft dan lossen ze je problemen op en hoef je achteraf niets te betalen daarvoor.
![]()
The greatest trick The A-team ever pulled was convincing the world they didn't existquote:Op donderdag 26 juli 2007 12:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
maar the A-Team is toch heulemaal niet echt?![]()
Dan moet je maar niet in zon armoe stad gaan wonen :pquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
En waar ik me nog het meest aan erger zijn die vrouwen die rondlopen op Berlijn hbf, s-bahn stationen en zelfs IN de Mc Donalds, met een briefje en iedereen vragen "you speak english? you speak english?" Meestal zeg ik dan, yes I do, and you? krijg ik een papiertje in mn handen gedrukt en dan zeg ik no interest, bitches met hun kinderen beetje om geld vragen. Laat ze terug gaan naar hun eigen land en daar werken!
onee dat maakt het een stuk beter!quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:36 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet in zon armoe stad gaan wonen :p
Nou, het zal misschien geen EUR 800 zijn, maar ver zit je er niet naast. Van de site van de gemeente Amsterdam haal ik de volgende info:quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:55 schreef releaze het volgende:
overigens heb ik begrepen dat zwervers een staatsuitkering genieten van een eurootje of 800 per maand en met bedelen ook nog aardig wat verdienen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |