Tja, da's het zeker.. Wie stopt het?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Zijn we al zo ver heen dat we in de COS offtopic gaan om commentaar te leveren op wat zich in de SC afspeelt.
De tyfus, jongens.
Is het hier ook al zo gezellig ?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Zijn we al zo ver heen dat we in de COS offtopic gaan om commentaar te leveren op wat zich in de SC afspeelt.
De tyfus, jongens.
Jong, de COS is naar de klote.quote:
dasz me startpagina, jweetsch !quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je mag wel naar haar fobo kijken hoor.
Maar voor de rest blijf je er vanaf.
Ouch...... pijnlijk onderwerp voor Ianquote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
Bitter, waarom? Volgens maakte jij voorheen nog wel eens heel mooie OPs in de COS
Ja, wat moet ik zeggen?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jong, de COS is naar de klote.
En volgens mij heb jij heel erg door hoe dat komt.
Het is dat ik daar niet meer zou reageren.
Zelfs het lurken is niet meer te doen.
Juist daarom.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
Bitter, waarom? Volgens maakte jij voorheen nog wel eens heel mooie OPs in de COS
Ik ben er klaar meequote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, wat moet ik zeggen?
Wordt een lang verhaal, maar het komt hierop neer;
Leven en laten leven
Dat zal wel lukken, dank je welquote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:32 schreef tipsch het volgende:
[..]
DoeiLief zijn voor de diertjes he, succes
![]()
Wat mij betreft kunnen ze dit hele sub-forum opdoeken.quote:
maar ja, hrr.. DGK is er nou ook niet bepaald leuker op gewroden, misschien is er een verband?quote:
Neuhquote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat mij betreft kunnen ze dit hele sub-forum opdoeken.
Voegt geen kut meer toe.
Normaal posten over de streams kan al niet meer.
Dan krijg je die hele bende debielen over je heen.
Een grote verzameling zwakzinnige triangeljosti's die elkaar helaas gevonden hebben.
En de nodige uitzondering, de echte kwaliteits users, zie ik zojuist afgekat worden in de COS.
Tief toch op.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
maar ja, hrr.. DGK is er nou ook niet bepaald leuker op gewroden, misschien is er een verband?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |