Je weet toch dat ik van jou houd, dat ik jouw kinderen wil, dat ik met jou wil trouwen en dat ik samen met jou oud wil worden en dood wil gaan?quote:
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:17 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik van jou houd, dat ik jouw kinderen wil, dat ik met jou wil trouwen en dat ik samen met jou oud wil worden en dood wil gaan?![]()
dat is een neequote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:17 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik van jou houd, dat ik jouw kinderen wil, dat ik met jou wil trouwen en dat ik samen met jou oud wil worden en dood wil gaan?![]()
werd je jaloers dnquote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik hoop het.![]()
Maar vertel die kutnewbie dan eensch eindelijk dat hij heul geen kans maakt.
Mja... Ian heeft mijn hart al gestolen... maar zoals je weet vind ik je wel heel lievquote:
dat verzacht te pijn een heel klein beetjequote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:20 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Mja... Ian heeft mijn hart al gestolen... maar zoals je weet vind ik je wel heel liev.
Je mag wel naar haar fobo kijken hoor.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:22 schreef Ravii het volgende:
[..]
dat verzacht te pijn een heel klein beetje![]()
![]()
Gekquote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:22 schreef Ravii het volgende:
[..]
dat verzacht te pijn een heel klein beetje![]()
![]()
Tistquote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:25 schreef tipsch het volgende:
fokkin' hell
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |