Er is verschil tussen 'iets afkraken' en 'er weinig vertrouwen in hebben'.quote:Op maandag 30 juli 2007 13:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zeker niet. Maar ik ga Seizoen 7 niet bij voorbaat afkraken zonder er ook maar 1 minuut van gezien te hebben.
Doet niemand hier. Maar niet iedereen is zo kritiekloos als jij. Get used to it!quote:Op maandag 30 juli 2007 13:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zeker niet. Maar ik ga Seizoen 7 niet bij voorbaat afkraken zonder er ook maar 1 minuut van gezien te hebben.
Dan moet je toch je eigen reacties en die van -Mo- eens teruglezenquote:Op maandag 30 juli 2007 13:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Doet niemand hier. Maar niet iedereen is zo kritiekloos als jij. Get used to it!
Er niet veel vertrouwen in hebben is niet hetzelfde als afkraken.quote:Op maandag 30 juli 2007 13:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dan moet je toch je eigen reacties en die van -Mo- eens teruglezen
Ik kraak eerder de schrijvers af, dan 'seizoen 7'.quote:Op maandag 30 juli 2007 13:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Maar goed ik wacht rustig af. Spannend wordt het zoiezo maar of het echt goed zal zijn is de vraagVanavond maar weer verder met Seizoen 1
Precies, de show heeft ons 5 seizoenen gegeven die zeer hoogstaand waren, en eentje is er minder en gelijk is er geen vertrouwen meer dat de schrijvers nog iets kunnenquote:Op maandag 30 juli 2007 03:03 schreef Merkie het volgende:
Ik heb er juist wel vertrouwen in. Wordt topseizoen.
Nee, het zijn de berichten over seizoen 7 die mij negatief doen stemmen. Niet het feit dat 24 seizoen 6 tenenkrommend was.quote:Op maandag 30 juli 2007 14:07 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Precies, de show heeft ons 5 seizoenen gegeven die zeer hoogstaand waren, en eentje is er minder en gelijk is er geen vertrouwen meer dat de schrijvers nog iets kunnen
Bah, reacties voordat het uitgezonden isquote:Op maandag 30 juli 2007 14:21 schreef sitting_elfling het volgende:
al die reacties van te voren en het is nog niet eensch op tv geweest .. pfoeij
Niet nodig. Misschien de mensen die alleen kunnen klagen weren?quote:Op maandag 30 juli 2007 14:23 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Bah, reacties voordat het uitgezonden is. Ja, laten we hier een slotje op gooien tot januari 2007.
De mensen 'die alleen klagen' posten vaak het inhoudelijkst.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Niet nodig. Misschien de mensen die alleen kunnen klagen weren?
Wij zijn hier ook weer met seizoen 1 begonnen. We zijn bij deel 16. Het is echt zó overduidelijk dat ze pas na 14 afleveringen (ofzo) bedacht hebben dat ze Nina de bad-girl makenquote:Op maandag 30 juli 2007 13:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Maar goed ik wacht rustig af. Spannend wordt het zoiezo maar of het echt goed zal zijn is de vraagVanavond maar weer verder met Seizoen 1
Klopt, als je weet hoe het afloopt is dat overduidelijk. Ze doet echt dingen die je normaal nooit zou doen als je eigenlijk de tegenstander bentquote:Op maandag 30 juli 2007 17:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wij zijn hier ook weer met seizoen 1 begonnen. We zijn bij deel 16. Het is echt zó overduidelijk dat ze pas na 14 afleveringen (ofzo) bedacht hebben dat ze Nina de bad-girl maken... En Tony, die de ene keer een sikje heeft en de volgende aflevring weer niet... en dan weer wel
![]()
Wij hier weer 3 (met Dennis Hopperquote:Op maandag 30 juli 2007 21:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb net weer 4 afleveringen van Seizoen 1 gekeken.... 6 to go!
Het meest opvallende vond ik dat ze tegen Tony zei dat ze maar weer even naar Jamey moesten gaan. Toen ze daar kwamen was Jamey nog niet eens dood (op dat moment alleen nog maar bewusteloos). Later blijkt dus dat Nina Jamey vermoord heeft. Behoorlijk dom dan om Tony al mee naar dat kamertje te nemen terwijl Jamey nog niet eens dood isquote:Op maandag 30 juli 2007 19:58 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Klopt, als je weet hoe het afloopt is dat overduidelijk. Ze doet echt dingen die je normaal nooit zou doen als je eigenlijk de tegenstander bentHeel erg onlogisch.
Klopt, vind ik ook. Al is de season finale fenomenaal, vanaf het moment dat Nina Jack vertelt dat Kim dood is is het echt zwaar goed.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wij hier weer 3 (met Dennis Hopper) . Nog 4 te gaan. Ik denk dat we seizoen 2 er ook weer achteraan doen
De tweede helft van seizoen 1 vind ik wat minder dan de eerste helft trouwens.
Heb je echt 6 afl gekeken op 1 dag?? Wij moeten er nu nog 2.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo net Seizoen 1 afgekeken. Damn wat een spanning weer! Het einde is echt geniaal!Wat me verder opviel is de geweldige soundtrack!
Morgen beginnen met seizoen 2.
Jaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb je echt 6 afl gekeken op 1 dag?? Wij moeten er nu nog 2.
Misschien draaien we wel de alternative ending die ook op de dvd staat
Alternative ending hetzelfde maar dan zonder bloed? Die alternative ending die ik eerder heb gezien is dat Teri dus niet dood is (of bedoelde je dat ook). Ze hebben erg getwijfeld wat ze zouden doen, maar hebben denk ik een juiste keuze gemaakt, hoe shocking het ook was.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
JaVanaf 18:30.... ik moest het afzien. Alternative ending heb ik ook gezien, dat is hetzelfde maar dan zonder bloed
Duurt ook wel 2 min.
Ja dat bedoelde ik ookquote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alternative ending hetzelfde maar dan zonder bloed? Die alternative ending die ik eerder heb gezien is dat Teri dus niet dood is (of bedoelde je dat ook). Ze hebben erg getwijfeld wat ze zouden doen, maar hebben denk ik een juiste keuze gemaakt, hoe shocking het ook was.
24 werkt toch gewoon minder goed als je maar 1 aflevering per week kunt zien. Zelfs de seizoenen die tegen leken te vallen, vallen heel erg mee als je dagelijks 1 of meerdere afleveringen kijkt. Ik vond seizoen 3 verreweg de beste trouwens.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:25 schreef 24heroesfan het volgende:
Gister seizoen 4 weer eens afgekeken op DVD. Heb er twee weken over gedaan, gister de laatste 4 afleveringen gezien. Was voor het eerst dat ik seizoen 4 op DVD keek na het op tv gevolgd te hebben. Ik moet toegeven: toen op tv vond ik seizoen 4 het minste seizoen, maar achteraf is het weer steengoed allemaal! Spannend plot, goede actie en sterke acteurs. Aflevering 17 (11 pm - 12 am) blijft een van mijn favorieten en het einde van aflevering 20 blijft altijd leuk om terug te kijken! Vergeleken met seizoen 6 heeft dag 4 ook interessante driehoeksverhoudingen om naar te kijken. Jack-Audrey-Paul en Tony-Michelle-Bill zijn vele malen interessanter dan Milo-Chloe-Morris en Milo-Nadia-Mike. Deze week nog lekker de extra's van seizoen 4 kijken, en dan seizoen 5 weer eens terugkijken: dat blijft voor mij het beste seizoen!
Klopt, op DVD werkt 24 inderdaad stukken beter, omdat je het realtime aspect dan veel meer beleeft dan dat op tv het geval is. Seizoen 3 was ook heel goed, zeker! Mijn top 6 ziet er zo uit:quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
24 werkt toch gewoon minder goed als je maar 1 aflevering per week kunt zien. Zelfs de seizoenen die tegen leken te vallen, vallen heel erg mee als je dagelijks 1 of meerdere afleveringen kijkt. Ik vond seizoen 3 verreweg de beste trouwens.
Wat heb jij seizoen 1 laag staanquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:49 schreef 24heroesfan het volgende:
[..]
Klopt, op DVD werkt 24 inderdaad stukken beter, omdat je het realtime aspect dan veel meer beleeft dan dat op tv het geval is. Seizoen 3 was ook heel goed, zeker! Mijn top 6 ziet er zo uit:
1) Dag 5
2) Dag 3 en dag 4
4) Dag 2
5) Dag 1
6) Dag 6
Seizoen 1 staat inderdaad laag bij mij. Toen ik het seizoen keek (mijn eerste 24-seizoen, ik heb alles in volgorde bekeken), vond ik het supergoed en ik was meteen helemaal verslaafd. Maar op seizoen 6 na, vind ik de andere seizoenen nu beter. Seizoen 1 bevat wel mijn lievelingsaflevering (24quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat heb jij seizoen 1 laag staanIk heb dit als volgorde:
1 - Seizoen 3
2 - Seizoen 1
3 - Seizoen 5
4 - Seizoen 2
5 - Seizoen 4
6 - Seizoen 6
Als de Nina plotwending niet zo overduidelijk pas op het laatst was bedacht, zou seizoen 1 op 1 staan. Nu klopte er gewoon regelmatig iets niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Favoriete series:
24 / Fort Alpha / Heroes / Prison Break / Westenwind
Mandy (Mia Kirshner) vind ik niet geweldig, maar Michelle (Reiko Aylesworth) is wel erg prettig idd. Alleen komt wat mij betreft niet in de buurt van Elisha. Wel jammer dat Michelle (en Tony) eruit geschreven zijn. Volgens mij een cruciale fout van de makers. Te veel nieuwe personages ieder seizoen is nooit gunstig volgens mij. Dit is wel een hele prima foto van Mia trouwens:quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:10 schreef 24heroesfan het volgende:
Het is wel heel fijn om naar Kim te kijken inderdaadVan mij mag ze ook terugkeren in seizoen 7 (bovendien is ze een van de weinige nog in leven zijnde personages uit voorgaande seizoenen waar Jack een emotionele band mee heeft).
Mooier dan Kim vind ik nog Michelle en Mandy
Seizoen twee is ze ook onwijs lekker nadat ze zich gedoucht heeft bij die Lonnie in die bunkerquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:48 schreef scanman01 het volgende:
In seizoen 1 is Elisha toch wel héél erg prettig om naar te kijken. Haar pissed off moment in de gevangenis tegen die vriendin van Rick is wat mij betreft een va de mooiste scenes van season 1.
Ik hoop dat Kim terug komt in seizoen 7 ... en dan echt als een tough cookie !
Nadat ik eergister seizoen 4 heb afgerond, merk ik inderdaad hoezeer ik David Palmer, Tony Almeida en Michelle Dessler mis... Seizoen 5 had een sterke seizoensopening, maar we moeten het nu wel zonder deze geliefde personages doen. Jammer dat de makers hiervoor gekozen hebben, want nieuwe personages als Morris O'Brien of Nadia Yassir halen het lang niet bij bovenstaande drie. Gelukkig kunnen de makers met seizoen 7 met een schone lei beginnen, met personages die het hopelijk wel bij David, Tony en Michelle halen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mandy (Mia Kirshner) vind ik niet geweldig, maar Michelle (Reiko Aylesworth) is wel erg prettig idd. Alleen komt wat mij betreft niet in de buurt van Elisha. Wel jammer dat Michelle (en Tony) eruit geschreven zijn. Volgens mij een cruciale fout van de makers. Te veel nieuwe personages ieder seizoen is nooit gunstig volgens mij. Dit is wel een hele prima foto van Mia trouwens:
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks voor de mooie foto van Mia trouwens!
Favoriete series:
24 / Fort Alpha / Heroes / Prison Break / Westenwind
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:39 schreef 24heroesfan het volgende:
Niet echt een spoiler, maar toch:Jammer dat Gary Oldman gepast heeft, kan goed een bad-guy spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I've got news for yah!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:12 schreef planethugo het volgende:
[..]
Jammer dat Gary Oldman gepast heeft, kan goed een bad-guy spelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:31 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
I've got news for yah!Heb je een link naar dat tvguide artikel? Heb gekeken, maar zie hem er niet tussen staan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
Het einde van de eerste aflevering van S2 is echt geweldig.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Inmiddels alweer 4 afleveringen van Seizoen 2 gezienErg goede seizoensopening vind ik. En nu dat gekloot met Nina, wat een wijf!
zekerquote:
Lijkt net dat iemand op zijn tenen is gaan staan, met naaldhakkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:22 schreef TC03 het volgende:
Waarom schreeuwt Jack zo raar? [afbeelding]
Wow!! Mooie voorkant van die DVD-box, super!quote:
Hehe ja, briljantquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:21 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Het einde van de eerste aflevering van S2 is echt geweldig.
"I need a hacksaw"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |