B en A liggen weer in elkaars armen, de plek waar amanda net lag is leeg en ze liggen nu weer op 1 plek als ik Brian was zou ik niet eens verder door het stof voor haar gaan kruipen of me blijven verontschuldigen voor iets wat nergens op sloeg laat staan dat het wat betekendequote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:54 schreef Shayndel het volgende:
Brainless probeert het weer. Het plannetje van nix en nada voor niks geweest
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:58 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
What's new. Wat is trouwens die herrie, heeft Nadir die microfoon in koran bora gestoken of zo?
joh, dat pikke van nix is nog nooit bij haar naar binnen geweestquote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:40 schreef Shayndel het volgende:
ik hoorde nada zeggen dat het pijn doet als hij zijn staaf in haar/hem duwt. Waarschijnlijk dus toch nog maagd. Maar geen schone maagd.
Hij zal wel moetenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:59 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
B en A liggen weer in elkaars armen, de plek waar amanda net lag is leeg en ze liggen nu weer op 1 plek als ik Brian was zou ik niet eens verder door het stof voor haar gaan kruipen of me blijven verontschuldigen voor iets wat nergens op sloeg laat staan dat het wat betekende![]()
weet je ook waar darryl voor in de bak zat?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:58 schreef Lobasca het volgende:
En ik had nog ff teruggeCOSt, maar er was bijna niets geschreven over het gesprek tussen Brian en Darryl.
Darryl was die vriend, die onlangs nog vast zat.
Ja lig je daar alleen in een tweepersoonsbed met een minibar en airco bah!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Voor zondag ben ik al wel weer hier geweest ....... Hotelkamers zijn rete-saai !
Nope, met deze 4 beelden zul je het moeten doen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:01 schreef MrHoodigan het volgende:
hee ik zit net oook ff te kijken, maar je kan 4 streams, en je ziet 4x een bed met mensen, maar kan je ook andere dingen live zien ?
quote:
Is de slowchat een idee voor dit onderwerp?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:01 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja lig je daar alleen in een tweepersoonsbed met een minibar en airco bah!![]()
Ja, dat zag ik. Moet ik maar ff bij VOL koekeloeren.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Tegelijkertijd was het 'tongschootinmonduitblijdschap' debacle op de andere streams.![]()
wifebeating en fraudequote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:01 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
weet je ook waar darryl voor in de bak zat?
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:01 schreef MrHoodigan het volgende:
hee ik zit net oook ff te kijken, maar je kan 4 streams, en je ziet 4x een bed met mensen, maar kan je ook andere dingen live zien ?
Nee, dit is wat je aangeboden krijgt. De redactie zelf ziet natuurlijk veel meer, maar dan nog... iedereen ligt in bed.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:01 schreef MrHoodigan het volgende:
En dan nog iets. Misschien kan hij hem er ook wel niet zo ver insteken ook al droomt hij dat hij misschien dat hij groot geschapen is.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:00 schreef tipsch het volgende:
[..]
joh, dat pikke van nix is nog nooit bij haar naar binnen geweest![]()
HEE, dat is niet mijn tekst boefje!! Straks word ik bang gemaakt door fundamentalisten of erger nog: ik krijg een ban....quote:
Die jetlags zijn killing hoor op zo'n korte termijn, zeker als je ook moet werkenquote:
Je krijgt de neiging te zeggen dat het net dieren zijn, maar er zijn geloof ik bijna geen diersoorten die het zo vaak op de automatisch piloot doen (ja ja, de bonobo's).quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:03 schreef mootie het volgende:
Echt een aanfluiting dat Amanda en Brian liggen te vozen....... principes.......nooit van gehoord.![]()
Gestopt met werken? Ben je dan 65+?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Truste. Ik ga ook slapen, ik heb morgen een lange (vlieg-)dag ..... 8 uurtjes op m'n krent zitten !![]()
ik verwacht niet dat een hoer als nada met haar uitgerekte gaatje veel zal merken van nixquote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:03 schreef Shayndel het volgende:
[..]
En dan nog iets. Misschien kan hij hem er ook wel niet zo ver insteken ook al droomt hij dat hij misschien dat hij groot geschapen is.![]()
Ik mag er niets over zeggen, anders volgt een toetslockquote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:01 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Meestal, zeker bij tripjes van 1-4 dagen, heb ik er geen last van. Dat is te kort om om te schakelen. Je eet-slaapt dan gewoon op de NL-tijd en tijdens de vlucht zit je gewoon te werken.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:04 schreef Prospera het volgende:
[..]
Die jetlags zijn killing hoor op zo'n korte termijn, zeker als je ook moet werken![]()
fok heeft het toneelstukje dan misschien net iets te serieus genomenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:03 schreef mootie het volgende:
Echt een aanfluiting dat Amanda en Brian liggen te vozen....... principes.......nooit van gehoord.![]()
De toraquote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:04 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
HEE, dat is niet mijn tekst boefje!! Straks word ik bang gemaakt door fundamentalisten of erger nog: ik krijg een ban....
Volgens mij was als je sóchtends naar 't oosten vliegt dat de jetlag dan erger is. Jij zak vast in de avond vertrekken? Naar JFK?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Meestal, zeker bij tripjes van 1-4 dagen, heb ik er geen last van. Dat is te kort om om te schakelen. Je eet-slaapt dan gewoon op de NL-tijd en tijdens de vlucht zit je gewoon te werken.
Hij herkent het geluid van de kreidler van Kenniequote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:06 schreef Disana het volgende:
Wat denkt Brian te zien of te horen.
[afbeelding]
Ik heb haar nog niet over geloof gehoord, eigenlijk. Haar vader ging weg toen ze zes was, dacht ik. Misschien is ze 'niets'?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:08 schreef Shayndel het volgende:
[..]
De torais ook heilig hoor. En aangezien nada geen Jood is en mocht ze geloven (wat ze niet doet) dan was ze waarschijnlijk moslim
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Hij herkent het geluid van de kreidler van Kennie
Echt jongens, dit is veel te veel OT. Slowchat is een betere plek.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:09 schreef F04 het volgende:
[..]
Volgens mij was als je sóchtends naar 't oosten vliegt dat de jetlag dan erger is. Jij zak vast in de avond vertrekken? Naar JFK?
hoe maak je die caps echt?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:06 schreef Disana het volgende:
Wat denkt Brian te zien of te horen.
[afbeelding]
Nee iedereen ligt op bedquote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:06 schreef MrHoodigan het volgende:
Dus geen actie meer vanaaf in DGK?
Heb je niet door dat jij de enige bent die altijd loopt te zeiken hierover?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Echt jongens, dit is veel te veel OT. Slowchat is een betere plek.
Stream zijn op dit moment niet echt intressant.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Echt jongens, dit is veel te veel OT. Slowchat is een betere plek.
Dat is omdat Day even niet oplet, wacht maar ze jullie in de smiezen krijgtquote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb je niet door dat jij de enige bent die altijd loopt te zeiken hierover?
Er is een topic voor dit soort vragen, er staan veel tips in:quote:
brrrquote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat is omdat Day even niet oplet, wacht maar ze jullie in de smiezen krijgt![]()
Volgens mij niet in de bak gezeten ...... Wel auto in beslag genomen en rijbewijs lange tijd kwijt geraakt. Borreltje op en dan achter het stuur en heeeeel veeeel te hard rijden. Auto (Audi) was een opgeknapt crash-exemplaar uit Duitsland en nog niet in Nederland ingevoerd.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:01 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Altijd? Dit is de eerste keer. Niet aardig van je, HiDiHo.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb je niet door dat jij de enige bent die altijd loopt te zeiken hierover?
misschien moet je even een hapje etenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 03:13 schreef mootie het volgende:
Ik heb overigens een heel rare brom soms. (sinds een uurtje)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |