Goede reis en verblijf.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je bent zo liefZondag ben ik weer terug ......
Volgens mij slaapt hij (bijna) en zij is nog aan hem aan het frummelenquote:
Amanda weet dat principes gemaakt zijn om overboord gezet te worden ......quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat is die Amanda toch principieel![]()
Morgen...ja morgen...dan pakt hij haar écht!!!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:51 schreef mootie het volgende:
Dennis ligt weer op zn rug naar links te kijken en laat het zich maar aanleunen.
Niet dat 't me veel kan schelen (niets eigenlijk), maar goed, ik had gedacht dat ze wel één nachtje zou wachten.quote:
weet ik toch. Welterusten en tot zondag. kusjequote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je bent zo liefZondag ben ik weer terug ......
Het is toch Biatch ipv Bisatch.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:48 schreef ScofieldM het volgende:
Natasia weer naast haar bed klaarwakker en gaat naar de WC, lekker doorlopen naar buiten en de poort uit wandelen ´vals loeder´ zoals Brian je noemde vanavond of ´bisatch´ ook leuk
Dank je .... ( maar drie daagjes werken, 1 dag Chicago en dan 2 dagen San Francisco en weer naar huis )quote:
Ja, nou... eigenlijk is 'biatch' ook al niks, dus zo'n woord wordt gewoon weer verder veranderd.quote:
Voor zondag ben ik al wel weer hier geweest ....... Hotelkamers zijn rete-saai !quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:55 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
weet ik toch. Welterusten en tot zondag. kusje![]()
What's new. Wat is trouwens die herrie, heeft Nadir die microfoon in tora bora gestoken of zo?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:56 schreef Lobasca het volgende:
Even resumé; Brian heeft vandaag niet het rappen geoefend, en nix nog steeds geen brief, over het horloge, geschreven.
Nee helaas, niets over gevonden. Ik was niet online toen hij er was.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:58 schreef Lobasca het volgende:
En ik had nog ff teruggeCOSt, maar er was bijna niets geschreven over het gesprek tussen Brian en Darryl.
Darryl was die vriend, die onlangs nog vast zat.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:58 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
What's new. Wat is trouwens die herrie, heeft Nadir die microfoon in tora bora gestoken of zo?
Tegelijkertijd was het 'tongschootinmonduitblijdschap' debacle op de andere streams.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:58 schreef Lobasca het volgende:
En ik had nog ff teruggeCOSt, maar er was bijna niets geschreven over het gesprek tussen Brian en Darryl.
Darryl was die vriend, die onlangs nog vast zat.
Wat een rotjob heb je toch ookquote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dank je .... ( maar drie daagjes werken, 1 dag Chicago en dan 2 dagen San Francisco en weer naar huis )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |