Sleep tight! Ik geef je planten wel weer water.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Truste. Ik ga ook slapen, ik heb morgen een lange (vlieg-)dag ..... 8 uurtjes op m'n krent zitten !![]()
Ja, dan dromen ze dat een knappe man hun gaat verkrachten en dat ze dat stiekem lekker vinden.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik moest een vorige keer denken aan dat oude boek van Erica Jong, waarin allemaal vrouwenfantasieen staan genoteerd. Aardig wat vrouwen hadden verkrachtingsfantasieen.
Edit opnieuw het zijn wel degelijk Brian en Amanda, zij ligt nu tegen hem aan te praten maar dat kennen we inmiddels wel, zij wil het altijd bespreken in bed onder de lakens zodat niemand het kan horen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:42 schreef Day het volgende:
[..]
Bij Brian.
En het lijkt er nu zelfs op dat ze met elkaar in gesprek zijn.
Edit: toch niet, het zijn Huub en Lieke.
nee dat zijn nix en nadaquote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:45 schreef farceman het volgende:
ja hoor Brian en Amanad azijn alweer aan het konijnen, wat een script en toneelspel toch allemaal
Dan heb je een goeie bril nodig want ze liggen nu alleen te pratenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:45 schreef farceman het volgende:
ja hoor Brian en Amanad azijn alweer aan het konijnen, wat een script en toneelspel toch allemaal
Toch verdomd jammer dat we die nachtelijke gesprekjes niet kunnen horen, daar gebeurt het allemaal.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:45 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Edit opnieuw het zijn wel degelijk Brian en Amanda, zij ligt nu tegen hem aan te praten maar dat kennen we inmiddels wel, zij wil het altijd bespreken in bed onder de lakens zodat niemand het kan horen.
Zelfs als ze harder praat boven de dekens is dat vod nauwelijks te verstaanquote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:45 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Edit opnieuw het zijn wel degelijk Brian en Amanda, zij ligt nu tegen hem aan te praten maar dat kennen we inmiddels wel, zij wil het altijd bespreken in bed onder de lakens zodat niemand het kan horen.
Tja. Ik moest er gewoon aan denken bij dat herhaald 'je doet me pijn' gekir van Nadia. Ik vind het raar.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:45 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Ja, dan dromen ze dat een knappe man hun gaat verkrachten en dat ze dat stiekem lekker vinden.
Meestal zijn verkrachters lelijk, oud en kunnende meesten in het normale leven geen vrouw krijgen. En dan niet te vergeten dat sommigen daarna slachtoffersvermoord worden. Wat een fantasie toch.![]()
Komt allemaal door die magnefieke foto van jou!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:45 schreef Disana het volgende:
Het komt niet vaak voor dat het bed van Natasia 's nachts in beeld is. Ze is overigens klaarwakker.
Amanda ligt een stukje van hem af verscholen onder de dekens. Ik zie helemaal niets dat op praten lijktquote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:46 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Dan heb je een goeie bril nodig want ze liggen nu alleen te praten![]()
Wow, als ze nóg eens zo'n shot zouden willen makenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Komt allemaal door die magnefieke van jou!![]()
Ze liggen nu allebei onder het dekbedquote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Amanda ligt een stukje van hem af verscholen onder de dekens. Ik zie helemaal niets dat op praten lijkt![]()
Misschien wordt/werd erin haar mond gepomptquote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het lijkt heel veel, maar merkt op dat haar been (links) gewoon buitenboord steekt
Je bent zo liefquote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Sleep tight! Ik geef je planten wel weer water.![]()
![]()
Kon ik ook niet verstaan. Iets was echt waar, of geen grap, of no focking kidding.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:44 schreef mootie het volgende:
Wat loopt Huub te pruttelen?
Ohhh dat geneuk is niet echt maar gescript ??quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:45 schreef farceman het volgende:
Nee tochquote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:50 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Misschien wordt/werd erin haar mond gepompt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |