Als je het nog leest, have fun!!quote:Op woensdag 25 juli 2007 08:46 schreef Ritchie het volgende:
Goeiemorgen! Op naar Zeeland! Tot zaterdag!
Beetje TT's van ons jattenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:15 schreef veldmuis het volgende:
[..]!
Je dacht gisteren dat ik zomaar even zoiets bedacht? Zo creatief ben ik niet hoor!
* 1-of-6Billion heeft pas in oktober vakantiequote:Op woensdag 25 juli 2007 09:03 schreef JDude het volgende:
Vakantie. Zucht.
Oehw, dat schijnt een leuk knus festivalletje met een bierthema te zijn.quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:08 schreef bassieVL het volgende:
In Oktober heb ik ook een weekje vakantie gepland. Er is dan een klein bier feestje in Munchen.
Goetmeuning.quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:15 schreef Swiffer het volgende:
ik heb in augustus nog 2 weken vrij.. maar we zijn in mei al weggeweest
goeiemorgen trouwens!
Ja ik ben eens benieuwd naar die knusse bedoeling. Eerste keer Munchen ook meteen. Zal wel een of twee biertjes daar drinken.quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:10 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Oehw, dat schijnt een leuk knus festivalletje met een bierthema te zijn.![]()
Volgens mij is Md082 voor de google map verantwoordelijk. doet het Koekie de avatars en die andere map kun je zelf aanpassen en weer ergens uploaden.quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:08 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Héé, wat is er nodig om in dat rijtje van "Bredase Fok!ers" en op dat kaartje te komen?
50 posts per topic?
of wah![]()
Gefelilciteerdquote:Op woensdag 25 juli 2007 09:19 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Goetmeuning.
* 1-of-6Billion was in mei/juni ook al een paar weekjes vrij wegens de geboorte van ene nieuwe spruit![]()
Hee dat is lijp.....quote:
bedanktquote:Op woensdag 25 juli 2007 09:50 schreef Swiffer het volgende:
feli met je ventje!!
Ik twijfelde even aan het ouder-statement, vandaar de editquote:Op woensdag 25 juli 2007 09:46 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Hee dat is lijp.....
Ik zie jouw post Er staat dat je dan niet meer de enige ouder in het Breda-topique bent. Ik reageer en er staat heul wat anders...Gauw editten hè
![]()
Maareuh, evengoed bedankt
Het is de tweede. We hadden al een meissie en nu een kereltje er bij. Nu nog een labrador en het setje is compleet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |