ja denk ik ook !!!quote:Op maandag 23 juli 2007 23:07 schreef Kimberleyy het volgende:
Iemand wedje leggen? Ik wed 100 euro dat ze zoenen vanavond
plezier, ze heeft het zo naar dr zin en zolang blijft ze nogquote:Op maandag 23 juli 2007 23:09 schreef carpediem23 het volgende:
Alle cursussen van Dellie zijn gestopt, relatie uit. Ga anders gewoon naar huis Amanda wat heb je daar nog!!
Nadia is zo'n type dat denkt of weet dat ze altijd nog terug kan. Zoals ze vanavond heeft laten zien.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:06 schreef Pavement het volgende:
[..]
Dat je het bent ok kan over gelachen worden, maar als ze het zelf gaat zeggen is er werkelijk een steekje bij dat mens los, daarintegen zelfkennis is een goede eigenschap heeft ze er in iedergeval 1
![]()
Ok, dan is het dus een feit dat ze gezoend hebbenquote:Op maandag 23 juli 2007 23:05 schreef Marrije het volgende:
wel waar, een paar cos'en terug zeggen op zijn minst 2 streamers dat ze het hebben gezien
dat zat ik me net af te vragen jaquote:Op maandag 23 juli 2007 23:11 schreef neehe het volgende:
Nou Brian sla die gitaar maar kapot, reageer je maar weer even af.
Hoelang zal het duren ?
Ja jezus, je moet 2 van die leeghoofden ook niet als maatstaf nemen voor de halve wereldbevolking. Of zit je in een klooster in limburg met een laptop op de plee?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:09 schreef riri het volgende:
Zijn de pasjes die ze kennen zo beperkt...herhaling herhaling herhaling...elke dag hetzelfde....net zo als elke dag het tangen.,de makeup,de kleding,de gesprekjes..dag in dag uit....
wat een sleur
alsjeblieft...zijn vrouwen zo beperkt in alles?
Dat komt mooi uit. Ik ga volgende week een weekje weg.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:10 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zelfs als je een week weg bent en terugkomt zie je hetzelfde..![]()
Heeft ie vast niet gestolen hoor.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:44 schreef beequeen het volgende:
Brian tovert weer ceepees uit zijn ouwe sok. Hoe komt hij daar toch aan?
ik verhoog met 200quote:Op maandag 23 juli 2007 23:07 schreef Kimberleyy het volgende:
Iemand wedje leggen? Ik wed 100 euro dat ze zoenen vanavond
Zit ik net tegen elkaar af te wegen,: dom en onnozel of sluw en weten waar ze mee bezg is.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:06 schreef beequeen het volgende:
Ik vind Nada 100 x erger dan Amanda. Dat ik dat ooit zou zeggen.![]()
Volgens Nadia stelde het niets voor 3 of 5 seconden ofzo, tot ze het vertelt aan Amanda, dan wordt het 1 secondequote:Op maandag 23 juli 2007 23:12 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ok, dan is het dus een feit dat ze gezoend hebben
ik ben bang dat hij tot morgen ochtend door blijft rammelenquote:
Ik ook.....drie zelfs!quote:Op maandag 23 juli 2007 23:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat komt mooi uit. Ik ga volgende week een weekje weg.![]()
Ik verhoog met 100 ceepees.quote:
quote:
Uhmz, de correcte titel is "de slet van de kooi", want ze doet het gratisquote:Op maandag 23 juli 2007 23:13 schreef ScofieldM het volgende:
Tja face it Aman je bent nu eenmaal de hoer van de kooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |