Daar heb ik het ook niet over. Die vriendendienst siert haar... Hetw as meer de ironiequote:Op maandag 23 juli 2007 22:40 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
geleend van een MAAT is wel normaal hor!
Volgens mij maakt het Lieke alleen maar sterker dat ze hem niet voor een keuze zetquote:Op maandag 23 juli 2007 22:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is heel vreemd......verplaats jezelf maar eens in die situatie. Het is gestoord! Iemand die je geen hand wil geven, je niet mag, ruzie met je maakt, daar ga toch gewoon helemaal niets aan uitgeven. Sterker nog, onbegrijpelijk dat Huub nog met Sylvia wil praten vanwege dat. Voor wie kies je? Voor de vijand van je vriendin of voor je vriendin?
Zijn vriendschap met Sylvia was al voordat hij Lieke leerde kennen...denk dat je in zo'n situatie het beste zo neutraal mogelijk kunt blijvenquote:Op maandag 23 juli 2007 22:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is heel vreemd......verplaats jezelf maar eens in die situatie. Het is gestoord! Iemand die je geen hand wil geven, je niet mag, ruzie met je maakt, daar ga toch gewoon helemaal niets aan uitgeven. Sterker nog, onbegrijpelijk dat Huub nog met Sylvia wil praten vanwege dat. Voor wie kies je? Voor de vijand van je vriendin of voor je vriendin?
Zeg vriendin, heb jij even 100 euro te leen, ik wil graag een etentje met die vrouw, je weet wel, die een bloedhekel aan je heeftquote:Op maandag 23 juli 2007 22:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het Lieke alleen maar sterker dat ze hem niet voor een keuze zet
Lekker belangrijkquote:Op maandag 23 juli 2007 22:41 schreef F04 het volgende:
Zojuist belde Sylvia, Eric, en Palma Huub op met de mededeling dat Sylvia 'm mist.
Precies, dat is nou juist waarom Lieke zo super isquote:Op maandag 23 juli 2007 22:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het Lieke alleen maar sterker dat ze hem niet voor een keuze zet
Lijkt wel op soort van jaloersheid van Sylvia.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zijn vriendschap met Sylvia was al voordat hij Lieke leerde kennen...denk dat je in zo'n situatie het beste zo neutraal mogelijk kunt blijven
Vraag me af waarom niet...het is maar lenen hoorquote:Op maandag 23 juli 2007 22:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zeg vriendin, heb jij even 100 euro te leen, ik wil graag een etentje met die vrouw, je weet wel, die een bloedhekel aan je heeft![]()
Ik zie het echt niet gebeuren......
Als die vrouw een vrouw is waar ik relationeel niets van te vrezen heb, en ik krijg die 100 euro morgen terug... dan ga je je gang maarquote:Op maandag 23 juli 2007 22:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zeg vriendin, heb jij even 100 euro te leen, ik wil graag een etentje met die vrouw, je weet wel, die een bloedhekel aan je heeft![]()
Ik zie het echt niet gebeuren......
Precies, dat is nu juist waarom ik Lieke zo onecht vindquote:Op maandag 23 juli 2007 22:44 schreef Meneermax het volgende:
[..]
Precies, dat is nou juist waarom Lieke zo super is![]()
ROFLOLquote:Op maandag 23 juli 2007 22:45 schreef noekje het volgende:
en Dennis oefent terror uit door mee te giechelen.
Zou leuk zijn als Brian voor het eerst van z`n leven eens karakter gaat tonen, en haar niet meer terugneemtquote:Op maandag 23 juli 2007 22:42 schreef farceman het volgende:
Amanda kan er nu al niet meer tegen dat ze negeert wordt...die ligt echt wel weer snel bij brian
Zelfs nu met zijn handen in zijn zakken.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:45 schreef noekje het volgende:
en Dennis oefent terror uit door mee te giechelen.
Ze gaf ze ook niet aan Sylvia maar aan Huub, en ik hoop dat Huub gezegd heeft dat Lieke hem die punten gaf.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee vind ik niet logisch, ze weet dat Sylvia haar uitkotst, daar zou ik dus echt mijn CP's niet aan geven.
Meen je dat nou? Denk je dat dit allemaal instrumenteel is? Ik geloof er niets van, als je dag en nacht op elkaars lip zit, dan kan je nooit zo lang toneel spelen...quote:Op maandag 23 juli 2007 22:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Precies, dat is nu juist waarom ik Lieke zo onecht vind
ik zou t ook niet doen, ik zou me daar cp's lenen voor een call met iemand die een bloedhekel aan me heeftquote:Op maandag 23 juli 2007 22:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Vraag me af waarom niet...het is maar lenen hoor
Kan ook gewoon een chemische mismatch zijnquote:Op maandag 23 juli 2007 22:45 schreef farceman het volgende:
[..]
Lijkt wel op soort van jaloersheid van Sylvia.
lieke heeft haar echt helemaal niks gedaan.
Ik neem jou niet serieus maar hier ben ik het wel met je eensquote:Op maandag 23 juli 2007 22:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou als ze doorgaat met dit gedrag zal dat ook wel het geval zijn denk ik want ze zit hem nu compleet belachelijk te maken en dat vergeet hij niet.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:46 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als Brian voor het eerst van z`n leven eens karakter gaat tonen, en haar niet meer terugneemt
Er zitten hier genoeg (dames) die exact hetzelfde zouden doen... zonder een centje pijn.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, het was maar een handje geven hoor (dat wat Sylvia niet deed).quote:Op maandag 23 juli 2007 22:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Vraag me af waarom niet...het is maar lenen hoor
Eén van de eerste dingen die hij zei. 'Van wie denk jij dat ik die punten heb gekregen?'quote:Op maandag 23 juli 2007 22:46 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ze gaf ze ook niet aan Sylvia maar aan Huub, en ik hoop dat Huub gezegd heeft dat Lieke hem die punten gaf.
Het zegt veel over hoe Lieke is...ze staat overal boven![]()
hey, hey HEY! Daar hoef je echt geen dame voor te zijn hoorquote:Op maandag 23 juli 2007 22:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zitten hier genoeg (dames) die exact hetzelfde zouden doen... zonder een centje pijn.
Wij zijn ook allemaal onecht??
Daarom stond "dames" ook tussen haakjesquote:Op maandag 23 juli 2007 22:48 schreef Meneermax het volgende:
[..]
hey, hey HEY! Daar hoef je echt geen dame voor te zijn hoor![]()
Eerst zien, dan geloven. Ik zou het trouwens nooit vragen aan mijn vriendin. Maar misschien ben ik van een te oude generatie......dat zou kunnen.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zitten hier genoeg (dames) die exact hetzelfde zouden doen... zonder een centje pijn.
Wij zijn ook allemaal onecht??
Is iets wat je je vriend/vriendin gewoon moet gunnen toch?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik zou t ook niet doen, ik zou me daar cp's lenen voor een call met iemand die een bloedhekel aan me heeft![]()
is Amanda vreemd gegaan?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:49 schreef dgk_fan het volgende:
Brian tegen Amanda:"HOER....HOER.....HOOOEEERRRRR"
Ik vind het ook niet te vergelijken, ik bedoel als Huub die CP niet had gekregen van Lieke had hij niet kunnen bellen met Sylvia. Hij wist niet waarom ze belde.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als die vrouw een vrouw is waar ik relationeel niets van te vrezen heb, en ik krijg die 100 euro morgen terug... dan ga je je gang maar![]()
Juist... dat moet dus het punt zijn wat Huub zelf bereikt, en dat bereikt hij een stuk sneller als Lieke hem alle kans geeft om weer eens te horen wat voor kinderachtige opmerkingen Sylvia maaktquote:Op maandag 23 juli 2007 22:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, het was maar een handje geven hoor (dat wat Sylvia niet deed).
Als ik een vriendin zou hebben die dat zou flikken bij mijn vriendin, dan had ze echt een fors probleem. En ik zou mij dood schamen om uberhaupt iets te vragen van mijn vriendin voor iets met die ander.
Denk dat je het niet zou vragen omdat je het zelf in dezelfde situatie niet zou doenquote:Op maandag 23 juli 2007 22:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven. Ik zou het trouwens nooit vragen aan mijn vriendin. Maar misschien ben ik van een te oude generatie......dat zou kunnen.
daar heeft hij geen ict opleiding voor nodigquote:Op maandag 23 juli 2007 22:49 schreef dgk_fan het volgende:
Zei die dat tegen haar?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:49 schreef dgk_fan het volgende:
Breenlees heeft hele gesprekken met zich zelf. Wat mij daar aan op valt is dat dat op een ''normaal'' tempo gaatquote:Op maandag 23 juli 2007 22:50 schreef burtbeej het volgende:
Brian heeft het door: Nadia is de gevaarlijkste,
Dit meen je niet...quote:Op maandag 23 juli 2007 22:49 schreef dgk_fan het volgende:
hmm, dus ze is vreemd gegaan mét goede reden?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:51 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Geen idee,maar AManda's reaktie nu is.........."STERRUF"
Brian vergeet altijd het verkeerde... bijvoorbeeld even vertellen dat hij met een van de andere dames in huis gezoend heeft...quote:Op maandag 23 juli 2007 22:51 schreef ScofieldM het volgende:
Zo nu is Brian echt klaar met haar
Ze gedraagt zich als een klein kind, heeft een hoop drank achter de kiezen dus morgen heeft ze overal spijt van maar Brian vergeet dit dus niet.
quote:Op maandag 23 juli 2007 22:52 schreef akveor het volgende:
Ik vind die Nadia super... hoe die loopt te stoken en te fantaseren...
Huub is een engeltje vergeleken met haarquote:Op maandag 23 juli 2007 22:52 schreef akveor het volgende:
Ik vind die Nadia super... hoe die loopt te stoken en te fantaseren...
quote:Op maandag 23 juli 2007 22:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Eén van de eerste dingen die hij zei. 'Van wie denk jij dat ik die punten heb gekregen?'
Sylvia: van je poepiewoepsieschatje natuurlijk.
Vrouwtjes zonder niveauquote:Op maandag 23 juli 2007 22:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat is dat nou weer voor onzin om Tamara er steeds bij te halen![]()
Zet de veiligheidspal er maar van af.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:53 schreef Meneermax het volgende:
Dit zou best wel eens leuke avond kunnen worden voor ons streamertjes btw
Jaloeziequote:Op maandag 23 juli 2007 22:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Blijft lachen dat accent (vooral als je brabo bent )quote:Op maandag 23 juli 2007 22:51 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Geen idee,maar AManda's reaktie nu is.........."STERRUF"
Laat me raden. Nadia?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Tegen Breenless mag je alles er bij halenquote:Op maandag 23 juli 2007 22:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Als leermomentje zou het inderdaad kunnen, maar dan moet je er nadien wel over spreken.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Juist... dat moet dus het punt zijn wat Huub zelf bereikt, en dat bereikt hij een stuk sneller als Lieke hem alle kans geeft om weer eens te horen wat voor kinderachtige opmerkingen Sylvia maakt
Meerdere keren, maar niet DEZE keerquote:Op maandag 23 juli 2007 22:50 schreef tipsch het volgende:
is Amanda vreemd gegaan?
Idd.. het is een kreng maar ze speelt het spel geweldig... jammer dat ze meegedaan heeft vorige week zondag, ze heeft het echt niet nodig zulke lage dingen te doen, ze kan veel gemener zijn zonder geweld.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Huub is een engeltje vergeleken met haar![]()
![]()
Hij neemt de evt. volgende collect call van Sylvia ook niet meer aan denk ik.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Juist... dat moet dus het punt zijn wat Huub zelf bereikt, en dat bereikt hij een stuk sneller als Lieke hem alle kans geeft om weer eens te horen wat voor kinderachtige opmerkingen Sylvia maakt
Oh ja hoorquote:Op maandag 23 juli 2007 22:54 schreef ScofieldM het volgende:
Brian blijft wel rustig onder de omstandigheden, hiervoor laat hij zich echt niet para maken
Hey waxquote:Op maandag 23 juli 2007 22:55 schreef waxmask het volgende:
Goed zo Nadia, blijven zuigen.. Wat een heerlijk spel speelt ze nu...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |