Hoe staat het bij jou dan?quote:
Nee, als jij en ik in de buurt zijn en het woord magnetron valt weerquote:
Oh jaquote:Op maandag 23 juli 2007 22:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, als jij en ik in de buurt zijn en het woord magnetron valt weer![]()
Toen ik m ging halen voor pauze was ie al wegquote:Op maandag 23 juli 2007 22:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe staat het bij jou dan?Nog koffie gedronken met die jongen uit de bieb?
![]()
Ohwquote:Op maandag 23 juli 2007 22:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Toen ik m ging halen voor pauze was ie al weg![]()
Maargoed, die had ik 3 jaar geleden al afgeschreven
Heb jij je Italianen al afgeschreven?quote:
Die waren alleen leuk voor een dag Barcelona en een nacht stappen.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Heb jij je Italianen al afgeschreven?
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:05 schreef Supersheep het volgende:
Als je zo'n partytent omkeert en in het water gooit, heb je dan een cruise?
Nee, een partyboatquote:Op maandag 23 juli 2007 23:05 schreef Supersheep het volgende:
Als je zo'n partytent omkeert en in het water gooit, heb je dan een cruise?
Zeg dan gewoon neequote:Op maandag 23 juli 2007 23:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mja..... maar die werkt niet zo mee![]()
Maar je ziet hem wel regelmatigquote:Op maandag 23 juli 2007 23:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mja..... maar die werkt niet zo mee![]()
Ik had hetzelfde getikt, maar toch maar niet gepost.quote:
quote:
Wij horen bij elkaarquote:Op maandag 23 juli 2007 23:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde getikt, maar toch maar niet gepost.![]()
quote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde getikt, maar toch maar niet gepost.![]()
Iemand die afhaakt bij pokerquote:Op maandag 23 juli 2007 23:11 schreef Etcetera het volgende:
ik ben weer terug
ze gingen pokeren, toen ben ik afgehaakt. ik had gehoopt op karaoke
Ik geloof toch niet dat we bij elkaar horen.quote:
Naveltruitje staat je vast ook goedquote:Op maandag 23 juli 2007 23:15 schreef Mikkie het volgende:
Damn, wil ik een supergaaf t-shirt van "Die Sendung mit der Maus" bestellen op WDRshop.de omdat dat zo ongeveer de enige shop is die maatje XXL heeft zodat ik geen naveltruitje heb, zijn de verzendkosten 12 euro..
quote:
van mijn partquote:
Maus!!!quote:Op maandag 23 juli 2007 23:15 schreef Mikkie het volgende:
Damn, wil ik een supergaaf t-shirt van "Die Sendung mit der Maus" bestellen op WDRshop.de omdat dat zo ongeveer de enige shop is die maatje XXL heeft zodat ik geen naveltruitje heb, zijn de verzendkosten 12 euro..
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:16 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Naveltruitje staat je vast ook goed
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik geloof toch niet dat we bij elkaar horen.![]()
Dan stap je toch gewoon over op strippoker?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:18 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Pokeren is wel een leuk spel, maar om geld spelen met vrienden draait altijd op gezeik uit, en dat vind ik niet echt tof![]()
Ik speel ook echt niet om geld.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:18 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Pokeren is wel een leuk spel, maar om geld spelen met vrienden draait altijd op gezeik uit, en dat vind ik niet echt tof![]()
Met je vrienden?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:19 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dan stap je toch gewoon over op strippoker?
oh hier spelen ze met fiches niet met geldquote:Op maandag 23 juli 2007 23:18 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Daar hebben wij echt geen last van. Als je verliest is jammer, maar dat hoort erbij.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:18 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
![]()
Dan zit er geen spanning inquote:
Met mij toch?quote:
Wanneer?quote:
Ik zie m 1 a 2 keer per week ja, maar bijna altijd in groepsverband, en nee ik durf niet echt iets te proberen als ik niet weet hoe hij er tegenover staatquote:Op maandag 23 juli 2007 23:08 schreef Soempie het volgende:
Maar je ziet hem wel regelmatigEn doet ook dingen samen? En heb je al iets geprobeerd dan?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |