Ben je zo geil dan?quote:Op maandag 23 juli 2007 20:59 schreef TradeMarkie het volgende:
en zoals soemp zou zeggen: ik ben tot op mn onderbroek nat
Gaat dat niet vervelen, elke keer het zelfde achtletterwoord zingen?quote:
Oi! Ik had zelfs het accent goed ja!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:40 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik kan niet zingen
Zal ik samen met Tim in een koor gaan?
Daar heb je eigenlijk jonge jongens voor nodig, als de puberteit eenmaal achter de rug is heb je er weinig meer aanquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:56 schreef Supersheep het volgende:
Eigenlijk hebben we ook nog een paar castraten nodig in het koor.
Prima.quote:
Dan is het niet alleen geenaam maar ook geenageslachtquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Daar heb je eigenlijk jonge jongens voor nodig, als de puberteit eenmaal achter de rug is heb je er weinig meer aan
Ik vrees dat geenaam de jongste is
Goed idee!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:58 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt brand ik daar niet mijn handen aan.
Combineer het, en doe een milkshakediner!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Prima.![]()
18.55 uur?
En daarvoor samen eten? Of niet samen eten, maar daar daarna samen nog iets drinken? Of beide?![]()
quote:
Mooi zoquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Daar heb je eigenlijk jonge jongens voor nodig, als de puberteit eenmaal achter de rug is heb je er weinig meer aan
Is Cobra4 zo heet dan?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:58 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt brand ik daar niet mijn handen aan.
Maakt mij niet zoveel uitquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Prima.![]()
18.55 uur?
En daarvoor samen eten? Of niet samen eten, maar daar daarna samen nog iets drinken? Of beide?![]()
Ben ik echt de jongste jongen hierquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik word weer uitgelachenquote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Combineer het, en doe een milkshakediner!
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:03 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Is dat niet vooral naar snelle actie, een lekker wijf en slappe humor kijken?
quote:
Die heb ik gelukkig nog niet..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Eventuele jonge zoontjes kunnen ook gebruikt worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |