Slaap lekker dawg.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:17 schreef dawg het volgende:
Aan jou heb ik ook niets, twistmeisje.
Anyway, ik ga voor de verandering maar eens een keer vroeg te bed. Starting now.
Nighty night, twistje.![]()
Neem er een kuukske tegen!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:20 schreef Kuukske het volgende:
Kneiterharde koppijn.
Als die er waren deed ik het.quote:
Zomer? Nee joh, tropische hittes. Hawaiiaans.quote:
Loop jij dan in een bananenruukske?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zomer? Nee joh, tropische hittes. Hawaiiaans.
Nee joh, veuls te warm. Een rieten ruukske.quote:
Als het om kleding gaat bij aantrekkelijke dames is mijn credo: Hoe minder, hoe beter!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee joh, veuls te warm. Een rieten ruukske.
Iets zegt me dan ook dat de weergoden waarschijnlijk vrouwen zijn die in tuinbroek lopen en een bloempotkapsel hebben...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:36 schreef Kuukske het volgende:
Jammer genoeg voor de mannen op deze aardkloot, is het nu eerder weer voor een trui en een lange broek dan rieten rokjes en kokosnoten.
Hier nietquote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:36 schreef Kuukske het volgende:
Jammer genoeg voor de mannen op deze aardkloot, is het nu eerder weer voor een trui en een lange broek dan rieten rokjes en kokosnoten.
Dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:42 schreef AirwiN het volgende:
Iets zegt me dan ook dat de weergoden waarschijnlijk vrouwen zijn die in tuinbroek lopen en een bloempotkapsel hebben...![]()
De Haagse weergod die vandaag dienst heeft in ieder geval wel.quote:
En ze heeft nog last van een ochtendhumeur ook... Ik had vanochtend een RR bestuurder die coureur had willen worden volgens mij. Ik wist niet dat 'ie zo hard kon...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De Haagse weergod die vandaag dienst heeft in ieder geval wel.![]()
Die van mij deed juist rustig aan. Hoe laat zat je er in?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En ze heeft nog last van een ochtendhumeur ook... Ik had vanochtend een RR bestuurder die coureur had willen worden volgens mij. Ik wist niet dat 'ie zo hard kon...![]()
Degene die rond tien voor acht bij jouw halte stopt...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Die van mij deed juist rustig aan. Hoe laat zat je er in?
Oh nee, ik stapte pas om half negen in.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Degene die rond tien voor acht bij jouw halte stopt...
ga fietsenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Oh nee, ik stapte pas om half negen in.![]()
Jammer, rond die tijd staan er namelijk regelmatig best leuke dames bij jouw halte...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Oh nee, ik stapte pas om half negen in.![]()
Doe ik noprmaliter ook, maar ik had m'n fiets gisteren op kantoor laten staan en de mountainbike is niet echt een goed plan als je een pak aan hebt.quote:
Die houden kennenlijk van vroeg opstaan, zou dus een mismatch zijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jammer, rond die tijd staan er namelijk regelmatig best leuke dames bij jouw halte...![]()
Jij ziet het als een mismatch. Ik zie het als een mogelijkheid voor ontbijt op bed voor jou...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Die houden kennenlijk van vroeg opstaan, zou dus een mismatch zijn.![]()
Dat is waar! Blijkt mijn gebrekkige interpretatiekader op dit vlak maar weer eens.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij ziet het als een mismatch. Ik zie het als een mogelijkheid voor ontbijt op bed voor jou...
Niks beter dan bier dat door een schaarsgeklede, zorgzame vrouw wordt aangeleverd...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:10 schreef Pheno het volgende:
Plato wilt geen ontbijt op bed, hij wilt bier. Voor zichzelf
De positieve kant is dat er ineens weer een heel potentieel aan vrouwen beschikbaar is. Vrouwen die je tot voor kort bij voorbaat had afgewezen, zijn nu weer helemaal interessant...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is waar! Blijkt mijn gebrekkige interpretatiekader op dit vlak maar weer eens.![]()
Morgenochtend misschien toch maar om 7.50 uur de tram nemen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De positieve kant is dat er ineens weer een heel potentieel aan vrouwen beschikbaar is. Vrouwen die je tot voor kort bij voorbaat had afgewezen, zijn nu weer helemaal interessant...
Zoek jij je eigen tramvrouwen uit, in plaats van die van mij proberen in te pikken...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Morgenochtend misschien toch maar om 7.50 uur de tram nemen.![]()
Precies, dan wil jij toch ook niet één of andere doos die naar jouw leuke vent gaat zitten gluren?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:24 schreef Kuukske het volgende:
Ik zie iedere morgen dezelfde leuke vent als ik naar mijn werk rijd.
Je wijst me er zelf op.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoek jij je eigen tramvrouwen uit, in plaats van die van mij proberen in te pikken...![]()
Ze doen maar. Hij is toch al van mij.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:25 schreef AirwiN het volgende:
Precies, dan wil jij toch ook niet één of andere doos die naar jouw leuke vent gaat zitten gluren?
Klopt, even kijken hoe snel je afhaakt bij een beetje weerstand...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |