Dat is zo'n vreselijk wijfquote:Op maandag 23 juli 2007 22:02 schreef veldmuis het volgende:
6pack! Nicolettedinges!
Waarom onthoud je dat?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:11 schreef female81 het volgende:
[..]
Hij heeft ooit gezegd dat hij Italiaans bloed heeft, dus ja: De kans is groot.
jep.. als je over valerio aait heb je touchscreen.. waarschijnlijk licht ie ook helemaal op enzoquote:
een mp3speler doet het ook als ze het goed doen dan als vrouwen er over aaien.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:21 schreef JapieGijs het volgende:
[..]
jep.. als je over valerio aait heb je touchscreen.. waarschijnlijk licht ie ook helemaal op enzo
duh.. heb je Valerio wel s met mannen gezien dannn?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:22 schreef veldmuis het volgende:
[..]
een mp3speler doet het ook als ze het goed doen dan als vrouwen er over aaien.
En Tim!!quote:Op maandag 23 juli 2007 22:25 schreef Fetai het volgende:
Vroegah was Sixpack nog leuk, met alleen Froukje, Sophie, Chris, Menno en Maarten![]()
Tim kwam er pas later bij en is geen oldbiequote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 21:59 schreef AbeSapien het volgende:
Scoots and Helmets
Wakkerworden met Valerio
De Dagrand
6Pack vroeger
6Pack nu
Dat is hoe het koekje kruimelt![]()
![]()
Valerio
HOMO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111111111quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:09 schreef karr-1 het volgende:
Als hij zijn mond dicht houd vind ik hem best knap....
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:19 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]
HOMO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111111111![]()
![]()
![]()
He - le - maal m-e-e eens.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:26 schreef Arthur.Spooner het volgende:
[afbeelding]
Mooi, ben ik in ieder geval niet de enigste die hem echt totaal niet uit kan staan!
Gare sufkut met z'n monotone kinder'grappen'.
ooit www.google.com gezien toevallig?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vraag me toch af hoe jij al die programma's kent.
Dus hij ziet alleen de namen en kots eropquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ooit www.google.com gezien toevallig?![]()
Idd!quote:Op maandag 23 juli 2007 22:11 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Dat is zo'n vreselijk geil wijf.
Ja ik kan van iedereen wel een lelijke foto vinden...quote:
Oh ja, dat heet rexy tegenwoordig.quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:48 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja ik kan van iedereen wel een lelijke foto vinden...
[afbeelding]
TMF kijkerquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:11 schreef HenkieVdV het volgende:
Valerio is uit ervaring echt cool.Die gast heeft gewoon de ballen aan regeltjes.
Samen met hem en Frouk altijd de dikste lol.
Je bedoelt Valerio en Froukje op TV en jij rukkend op de bank in de kelder van je ouders?quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:11 schreef HenkieVdV het volgende:
Jij bent een fokking wanker.quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:11 schreef HenkieVdV het volgende:
Valerio is uit ervaring echt cool.Die gast heeft gewoon de ballen aan regeltjes.
Jij houdt van fatsig dikke wijven? Ik vind niet dat ze gevaarlijk dun is, wel lelijkquote:Op woensdag 25 juli 2007 14:37 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Is ook
AnoRexia en Sexy gecombineerd, dan krijg je rexy.
Haha.. Nee, tuurlijk niet. Maar ik moet er ook niet dwars doorheen kunnen kijken.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:29 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Jij houdt van fatsig dikke wijven? Ik vind niet dat ze gevaarlijk dun is, wel lelijk
hey ben jij die ene van gamer.nl zoja wat doe jij hierquote:Op donderdag 26 juli 2007 17:33 schreef =HellFire= het volgende:
Ik zie Valerio wel eens op persfeestjes. Vaak zit hij dan maar in een hoekje, maximaal drie biertjes te consumeren, kijkt wat rond, kijkt even vrolijk als een meid hem aanspreekt, maar that's it.
Dat bedoelde ik dus ook.quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:33 schreef =HellFire= het volgende:
Ik zie Valerio wel eens op persfeestjes. Vaak zit hij dan maar in een hoekje, maximaal drie biertjes te consumeren, kijkt wat rond, kijkt even vrolijk als een meid hem aanspreekt, maar that's it.
vertel meerquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:37 schreef Motar het volgende:
Ik heb met hem in de klasgezeten, wat een ontzettende kwal was en is het.
Echt een watje.
Ik zit hier al sinds errr, jouw geboorte?quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:34 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
hey ben jij die ene van gamer.nl zoja wat doe jij hier![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |