Dat woord zocht ik dus.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:13 schreef GlazenKaak het volgende:
Die dingen die zo dicht bij je ogen zitten heten je wimpers.
heeft zijn wimpers nogquote:Op maandag 23 juli 2007 21:15 schreef devvertje het volgende:
Waarom tyf je die zooi dan ook niet in de vuilnisbak pannenkoek......
wie z'n kont brand.................
quote:Op maandag 23 juli 2007 21:19 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Gewoon gaan, heb je iig reserve gesprekbrandstof!
schenk een flink glas brandy in om je moed in te drinkenquote:Op maandag 23 juli 2007 21:23 schreef Guncta het volgende:
Ik zit te twijfelen, maar weet niet wat erger over zou komen.
Ik zou sowieso moeten liegen, mocht ik het afzeggen, want als ik dit verhaal vertel:
a) vind ze het een slechte smoes.
b) wil ze me juist zien.
c) wil ze niks meer met me te maken hebben.
En zo zijn er vast nog wel een paar antwoorden, maar die komen aardig dicht in de buurt.
Helaas, heb geen camera met fototoestel, en mijn broer is op vakantie.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:17 schreef Ferdii het volgende:
foto?
om te beoordelen of je nog naar die date kan enzo
of een rots in de branding in moelijke tijdenquote:Op maandag 23 juli 2007 21:26 schreef Whatashockr het volgende:
K zou wel gaan, misschien is het wel de vlam van je leven
Ga gewoon hup.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:23 schreef Guncta het volgende:
Ik zit te twijfelen, maar weet niet wat erger over zou komen.
Ik zou sowieso moeten liegen, mocht ik het afzeggen, want als ik dit verhaal vertel:
a) vind ze het een slechte smoes.
b) wil ze me juist zien.
c) wil ze niks meer met me te maken hebben.
En zo zijn er vast nog wel een paar antwoorden, maar die komen aardig dicht in de buurt.
Een vurige relatie wil je niet mislopenquote:Op maandag 23 juli 2007 21:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
of een rots in de branding in moelijke tijden
als hij maar brandschoon op de date verschijntquote:Op maandag 23 juli 2007 21:31 schreef Whatashockr het volgende:
[..]
Een vurige relatie wil je niet mislopen
Ja ok, maar het lulligste is nog dat ik de eerste 2 keer bij haar zou komen BBQ-en.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ga gewoon hup.
Als je nu weer afzegt hoeft ze je waarschijnlijk toch sowieso niet meer.
Als het op een huisje-boompje-beestje verhaal uitloopt is de naam van de hond in ieder geval al bekend!quote:Op maandag 23 juli 2007 21:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
als hij maar brandschoon op de date verschijnt
fikkie, nou ik neem nu lekker een brand biertje, TS ook? of heb je liever brandewijn?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:37 schreef Whatashockr het volgende:
[..]
Als het op een huisje-boompje-beestje verhaal uitloopt is de naam van de hond in ieder geval al bekend!
Ja TS, we wachten nu al lang genoeg, brand maar los!quote:Op maandag 23 juli 2007 21:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
fikkie, nou ik neem nu lekker een brand biertje, TS ook? of heb je liever brandewijn?
Het is nu wat slechter weer en dan zit niemand buiten.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:42 schreef Kiegie het volgende:
Maar waarom wou je je plinten in de hens steken?
Beetje vreemd.
Zocht je niet gewoon onbewust naar een excuus om van je afspraak af te komen?
ja ik brand van verlangenquote:Op maandag 23 juli 2007 21:45 schreef Whatashockr het volgende:
[..]
Ja TS, we wachten nu al lang genoeg, brand maar los!
ja idd ik ga zo ff brandpunt kijken, goede reportages hebben ze altijdquote:Op maandag 23 juli 2007 21:49 schreef Whatashockr het volgende:
Nou tis weer leuk geweest, ik draai nog een brandaris en ga dan maar eens wat nuttigs doen..
Hahahahhahhaa.. en als je nu weer was gaan BBQ'en had ze je gevraagd de BBQ aan te steken met de overslaande vonken en had ze verlekkerd gekeken naar je nasmeulende, lekker aangebrande wenkbrouwen?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:36 schreef Guncta het volgende:
[..]
Ja ok, maar het lulligste is nog dat ik de eerste 2 keer bij haar zou komen BBQ-en.
Nu zouden we gewoon film gaan kijken. Zie haar al met een dikke smile met opzet vet veel kaarsen aansteken, en elke keer lachend en trots kijken.
Of elke keer me waarschuwen als ik een sigaret opsteek. Zo 'irritant lief' is ze dan ook wel weer.
Ik denk dat ik de keuze nog even laat wachten. Eerst ff douchen, kijken wat er overblijft. Als ik dan nog twijfel kan ik altijd even kijken wat de kapper er morgen van kan maken. Nu ziet het er erg Einstein-achtig uit (qua kapsel dan).
quote:Op maandag 23 juli 2007 21:17 schreef Ferdii het volgende:
foto?
om te beoordelenof je nog naar die date kan enzo hoe erg je voor paal staat
Zulke vrouwontwijkende genen moeten we ook niet hebben in onze genenpoolquote:Op maandag 23 juli 2007 21:59 schreef Nemain het volgende:
Als je date mislukt kan je altijd nog een gooi doen naar de Darwin Award.
Even voor de beeldvorming.. zoiets?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:36 schreef Guncta het volgende:
Nu ziet het er erg Einstein-achtig uit (qua kapsel dan).
Wil je m'n foto van het forum halen ajb?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:14 schreef Bladergroen het volgende:
[..]
Even voor de beeldvorming.. zoiets?
[afbeelding]
....mag blij zijn dat-ie niet andersom stondquote:Op maandag 23 juli 2007 21:15 schreef devvertje het volgende:
Waarom tyf je die zooi dan ook niet in de vuilnisbak pannenkoek......
wie z'n kont brand.................
Vrouwen zijn leuk, maar om daar nou zelfmoord voor te plegen gaat wel erg ver.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:59 schreef Nemain het volgende:
Als je date mislukt kan je altijd nog een gooi doen naar de Darwin Award.
Ze jumpen aan het beginquote:Op maandag 23 juli 2007 22:38 schreef Schijtgeit het volgende:
Zomaar wam in vuur en vlam![]()
http://www.youtube.com/watch?v=wdcXdPAaxv4
Ik moest lachen.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:26 schreef Guncta het volgende:
[..]
Helaas, heb geen camera met fototoestel, en mijn broer is op vakantie.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:41 schreef tonks het volgende:
Scheer je hele hoofd zeg dat je kanker hebt en ga voor de pity fuck
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:41 schreef tonks het volgende:
Scheer je hele hoofd zeg dat je kanker hebt en ga voor de pity fuck
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |