Het ging super goed.
Lekkere losse sfeer al vanaf het begin.
Heb het verhaal uitgelegd met een simpel goocheltruukje als begeleiding. Omdat ze schrok (wat mijn bedoeling was) werd de sfeer alleen maar meliger. Op een goede manier dan. Veel grapjes aan beide kanten daarover gemaakt, vooral over mij, maar gelukkig ging dat niet te lang door, zodat het niet irritant/uitgemolken werd.
Omdat haar broer zn vriendin ziek was geworden en hij een lange dag moest werken had ze zijn zoontje thuis. Op zich niet erg, maar die werd wakker van ons lachen. Die was nogal verlegen in het begin, maar dat ging ook al snel over.
In het begin gehoopt dat ik hem moe kon goochelen, maar dat kind werd alleen maar drukker en drukker en was dus niet meer verlegen, maar wou alles weten. Waarschijnlijk was ie over zn slaap heen (volgens haar). Zij begon, net als ik, het minder leuk te vinden, dus had ze hem maar gewoon naar bed gebracht en niet gewacht tot ie in slaap was gevallen.
Veel te laat begonnen met films kijken, maar we hebben er toch nog 2 en een beetje gekeken.
De laatste film was erg saai en omdat alles zo losjes verliep en we lekker tegen mekaar lagen, samen in slaap gevallen, terwijl ik daar normaal nooit last van heb.
Werd ineens midden in nacht wakker en ik was klaarwakker. Deken gezocht, wat brood gesmeert (het was toch wel erg laat geworden en dat jochie zal wel vroeg wakker wezen), en voor haar een lekker broodje in de magnetron/grill gestopt. Met als eis dat ze als tegenprestatie snel weer eens moest afspreken met de brand-niet-weer-man, anders mocht ze hem niet opeten.
Werd 's ochtends meteen al lachend wakker gebeld door haar, en dit keer was ik niet sjachie omdat ik wakker werd gebeld, dus dat was een goed teken. Sterker nog, ik had een dikke smile op mijn gezicht.
Meteen voor een volgende keer wat afgesproken, deze week al, dus het komt vast wel goed.
De goeie ouwe tijd is schijt.
Een doos met foto's en de rest is kwijt.
Ik kijk niet om en heb ook geen spijt.
Want leven is streven naar een betere tijd.