kan je het straks nog uitbouwen met wat beerenburg alhoewel ik dat liever in de winter consumeerquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:42 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Trouwens zat ik zelf te denken aan een roseetje, als toetje na mijn zelfgemaakte pasta.
Oeh, da's ook wel een heel lekker alternatief voor die Roséquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:43 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
'k kan ook wel een koffie-met doen, 'k zie da'k ook nog een halve fles Kahlua heb.
euh ja, foto??quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:41 schreef wonderer het volgende:
Wheheh, mijn haar is echt kort nu (er is 12 cm of zo af). Echt zo'n rattestaartje nu.
Oeh, nuecken?quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:41 schreef wonderer het volgende:
Wheheh, mijn haar is echt kort nu (er is 12 cm of zo af). Echt zo'n rattestaartje nu.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:41 schreef wonderer het volgende:
quote:
Uh, gewoon hetzelfde maar dan korterquote:
Ik topquote:
Je had het over een rattenstaartje... da's niet hetzelfdequote:Op woensdag 25 juli 2007 22:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
[..]
Uh, gewoon hetzelfde maar dan korter
[..]
Ik top
Je bent 'versatile'?quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
[..]
Uh, gewoon hetzelfde maar dan korter
[..]
Ik top
Ja, nou, het is kort en dun. Hoe moet ik het dan noemen?quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je had het over een rattenstaartje... da's niet hetzelfde
'n matjequote:Op woensdag 25 juli 2007 22:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, nou, het is kort en dun. Hoe moet ik het dan noemen?
"voor alles in" heet dat toch?quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:41 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Je bent 'versatile'?
Wheheh, daar zat ik nog even aan te denken, maar mijn haar is te dun voor kort bovenop. Ik zou best een mohawk willen of zo, of gewoon stekeltjes, maar daar is mijn haar niet geschikt voor (en Brad zou zich rotschrikkenquote:
Zo dun lijkt je haar niet op je foto's hoor.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, nou, het is kort en dun. Hoe moet ik het dan noemen?
slaap lekkerquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:49 schreef DR34M3R het volgende:
maarreh.. ik ga slapen. In een bed. Voor zolang het duurt tenminste.
Truste![]()
Ja, daarom.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:48 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
ja, je hebt top, bottom en versatile. go figure.
Het is het welquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Zo dun lijkt je haar niet op je foto's hoor.
zet weer koffie, thee en gekoeld water voor iedereen klaarquote:Op donderdag 26 juli 2007 07:07 schreef DR34M3R het volgende:
Goedemorgen!
blijft er dan nog wel ruimte over voor de koffie zelf ?quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:14 schreef Faithz het volgende:
2 melk, 2 suiker
Thee ookquote:
Hij doet alles andersomquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Da's Vanitas met je oneens
hij drinkt thee uit een kom
kalmpjesquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:28 schreef soapie het volgende:
Goedemorgen allen!!!!
Hoe is het hier????
wil je deze frustratie met ons delen in de hoop dat het oplucht ?quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:18 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
*zucht*
Neen, het is de atmospheer buiten, dat wat benauwd is.quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wil je deze frustratie met ons delen in de hoop dat het oplucht ?
daar is hiet in het zuiden van het land nies van te merken hier is het fris en winderingquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:28 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Neen, het is de atmospheer buiten, dat wat benauwd is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |