Een scheetje, dat is het..quote:
Slaap lekker Dr34m3rquote:Op woensdag 25 juli 2007 00:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Een scheetje, dat is het..
Blijft raar, dat tijdsverschil... ik ga naar bed en jij denkt aan eten koken...
quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:26 schreef Stroekie het volgende:
zet nieuwe verse koffie, thee en koud water klaar voor iedereen![]()
ja vond het nog wat vroeg om ook al Rosé in het lijstje op te nemen al zal er vast en zeker wel ergens ter wereld al de 5 in de klok zittenquote:
sowieso... niet iedere dag hoor, zo af en toe eens.. met als resultaat dat ik na een stuk of 3, max 4 op mijn kop sta...quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja vond het nog wat vroeg om ook al Rosé in het lijstje op te nemen al zal er vast en zeker wel ergens ter wereld al de 5 in de klok zitten![]()
Nou daar heb ik anders helemaal niets van mee gekregen, je dronk er minder dan 1 per uur da's toch hartstikke netjesquote:Op woensdag 25 juli 2007 09:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
sowieso... niet iedere dag hoor, zo af en toe eens.. met als resultaat dat ik na een stuk of 3, max 4 op mijn kop sta...
TIP: Ik ga vandaag eens lief doen
Het zijn er in totaal 4 geworden (mmm.. dat zei mijn vader vroeger ook...) en ik had wel enigszins moeite met recht vooruit lopen toen we naar de trein liepen hoor...quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou daar heb ik anders helemaal niets van mee gekregen, je dronk er minder dan 1 per uur da's toch hartstikke netjes![]()
Had je daarvoor niet gegeten?quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het zijn er in totaal 4 geworden (mmm.. dat zei mijn vader vroeger ook...) en ik had wel enigszins moeite met recht vooruit lopen toen we naar de trein liepen hoor...
maar dat kwam natuurlijk omdat jullie midden in de stroom mensen die op weg naar het station waren terechtgekomenquote:Op woensdag 25 juli 2007 09:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Het zijn er in totaal 4 geworden (mmm.. dat zei mijn vader vroeger ook...) en ik had wel enigszins moeite met recht vooruit lopen toen we naar de trein liepen hoor...
Jawel hoor, een broodje bij de Subwayquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:07 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Had je daarvoor niet gegeten?
Ter ere van welke heilige is dit dan gebeurd?quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:13 schreef JamesBrownie het volgende:
Moggu!
Ik heb uitgeslapen vandaag!
Dat doe ik nooooit.(alleen als de kindjes er niet zijn, en dan meestal nog niet.)
quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:19 schreef Faithz het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-6077326441742307086
Vervelen.. nee hoor. Ik heb een echte vakantiedag vandaag, lekker een beetje lamlendig niksdoen.quote:
Terc ere van mijn dochtertje dat uit logeren is en de ander die zich in haar eentje heeft zitten vermaken beneden!quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ter ere van welke heilige is dit dan gebeurd?
Bofkont. Voor mij was het 6 uur vanochtend.quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:32 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Terc ere van mijn dochtertje dat uit logeren is en de ander die zich in haar eentje heeft zitten vermaken beneden!
En vriendlief was al werken om half 8.
Niemand heeft me dus wakker gemaakt.
Wat jij het fijnst vind hoor. kleine letters, hoofdletters, cijfers, maakt niet uitquote:Op woensdag 25 juli 2007 12:15 schreef liefie_ het volgende:
hai dreamer
of moet ik dr34m3r zeggen? nee toch hoop ik
hmmm.. ik aan een cracker met kaas denk ik.. en afwassen, de vaat van gisteren staat er nog..quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:27 schreef liefie_ het volgende:
klein natuurlijk! ik ben uber lui
nu ga ik een heerlijk broodje gezond maken
Spammertquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:21 schreef Viswijfje het volgende:
worden homos ook geil van zichzelf?
dit geld ook voor jullie!!!
wat enorm achtelijkquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:21 schreef Viswijfje het volgende:
worden homos ook geil van zichzelf?
dit geld ook voor jullie!!!
moeten we ze nu om beurten bellen dat we toch heel graag zo'n Arthur boek willen aanschaffen ?quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:06 schreef wonderer het volgende:
Fontein ziet "te weinig commerciele mogelijkheden"
Heheheh. Neu, er zijn er nog meer hoor.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
moeten we ze nu om beurten bellen dat we toch heel graag zo'n Arthur boek willen aanschaffen ?
oh maar wij ook, en we kunnen best in ploegendienst gaan bellenquote:Op woensdag 25 juli 2007 16:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heheheh. Neu, er zijn er nog meer hoor.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:06 schreef wonderer het volgende:
Fontein ziet "te weinig commerciele mogelijkheden"
Bedankt, maar ik wil het eerst op eigen kracht proberenquote:Op woensdag 25 juli 2007 17:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oh maar wij ook, en we kunnen best in ploegendienst gaan bellen![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wat enorm achtelijk
laat me gokken, viswijfje is een knulletje van 10?
Met mij uit te nodigen natuurlijk, zodat ik kan komen helpen om die flessen soldaat te makenquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:35 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
'k heb nog 'n hele fles rose, een hele fles witte wijn, een halve krat Palm en een grote fles Brugse Triple in de koelkast, en nog 1 1/2 fles beerenburger.
Hm, waar zal ik eens mee beginnen?![]()
ja maar dan wel NA onze vakantie want ik ben dus de komende 2 weken de hort opquote:Op woensdag 25 juli 2007 20:41 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
hehe nuja, ik ben straks weer weg op vakantie, dus al dat geregel... maar we kunnen wel 'ns wat gaan doen ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |