Die heb ik hier al 2 topics geleden gepost ofzo.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:37 schreef M0NTANA het volgende:
Iemand deze al gelezen? http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=45984
Daar maak ik me idd ook wel een beetje zorgen over. Het is echt paniekvoetbal.. We moeten kampioen worden... Er worden allemaal ervaren spelers aangetrokken... Maduro noemen ze niet eens meer... Zou hij er echt niks meer van kunnen? Waarom een vervanger.... De druk is groot jongensquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:37 schreef M0NTANA het volgende:
In het weekend zeker? Dan mis ik het grootste gedeelte uit deze topics.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die heb ik hier al 2 topics geleden gepost ofzo.
Sowiezo AZ uit. Feyenoord uit moet haalbaar zijn....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:34 schreef Cordoba32 het volgende:
3 maanden out.. dus medio oktober/november weer op het veld.. Welke toppers mist hij nu?
Echt ongelofelijke bullshit, als er iemand kijkt naar de lange termijn dan is het Van Geel wel....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:37 schreef M0NTANA het volgende:
quote:
ja? en waar basseer je dat op?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Echt ongelofelijke bullshit, als er iemand kijkt naar de lange termijn dan is het Van Geel wel....
Vooralsnog geeft hij veel geld uit aan oude spelers, die geen restwaarde hebben en na dit seizoen stoppen. Daarbij zullen ook Wesley Sneijder en Klaas Jan Huntelaar volgend jaar wel vertrekken, dus moeten we volgend jaar inderdaad de hele as opnieuw gaan vormen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Echt ongelofelijke bullshit, als er iemand kijkt naar de lange termijn dan is het Van Geel wel....
Geen idee waarop je dat basseert?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:07 schreef denthemen het volgende:
Ik zie die gekke Jap nog liggen in de ArenA toen Van Persie hem omver geschoten had hehe
No no, no more Ono!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:07 schreef denthemen het volgende:
Ik zie die gekke Jap nog liggen in de ArenA toen Van Persie hem omver geschoten had hehe
half negen? Ajax.nl zegt dat hij om 1945 gespeelt word? Niet live dus?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:38 schreef Urquhart het volgende:
[..]
- RTL7
- Tegen Glasgow Rangers
- Om 20:30 uur
Iets met een balans in een team. Kan jij je het jaar onder D.Blind nog herinneren waar dhr Olaf Lindenberg als routinier werd gehaald?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Vooralsnog geeft hij veel geld uit aan oude spelers, die geen restwaarde hebben en na dit seizoen stoppen. Daarbij zullen ook Wesley Sneijder en Klaas Jan Huntelaar volgend jaar wel vertrekken, dus moeten we volgend jaar inderdaad de hele as opnieuw gaan vormen.
Las ergens integraal idd.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:13 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
half negen? Ajax.nl zegt dat hij om 1945 gespeelt word? Niet live dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |