Tsja, wat moet hij dan zeggen? "PSV is dan wel een stapje terug, hoewel ze drie keer op rij kampioen zijn geworden en op een haar na in de finale van de Champions League stonden, maar het is ook een mooie club."quote:psv is de grootste club, dat is niet nodig gewoon
Gelukkig staat dat er ook helemaal niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:01 schreef HeatWave het volgende:
Neuh, maar van die opmerkingen als :psv is de grootste club, dat is niet nodig gewoon.
Maar ik blijf erbij: Htc, bedankt.
Vind het nog heel netjes van hem, wat hij zegt heeft hij nog gelijk in ook. Kenneth Perez was gewoon bij Ajax geslaagd, als Henk ten Cate er geen trainer/coach was.quote:
Dan ligt hij er ook uit, zo goed was de relatie tussen Henk ten Cate en KJH vorig jaar ook al niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:07 schreef HeatWave het volgende:
ja, natuurlijk heeft ie gelijk verder. En dat zit me ook dwars, roep iets tegen Htc en je ligt eruit. Wat nou als KJH "kankerneger" roept? Wat dan?
inderdaad. maar hij hoeft bij psv geen kankerneger te roepen hoor. dan vliegt dat hele team hem aanquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:04 schreef StarGazer het volgende:
Perez heeft gewoon gelijk hoor.
quote:De Ajacied Edgar Davids is zo'n drie maanden uitgeschakeld doordat hij zijn scheenbeschermers was vergeten in het gestaakte duel dat Ajax afgelopen zaterdag speelde tegen Go Ahead Eagles. De middenvelder liep een blessure op aan zijn linker scheenbeen. Het is dus wel een beetje zijn eigen schuld.
Veel mensen die bij Ajax werken keken verbaasd op toen dit bericht aan hun bekend werd gemaakt. Davids stond bekend als een speler die zich wel aan dát soort regels hield. Het is de eerste keer dat de routinier zijn scheenbeschermers is vergeten. Ook is het waarschijnlijk zijn laatste keer.
,,Ik weet niet anders dan dat het verplicht is, maar ik controleer dat soort dingen niet voor elke wedstrijd. Het is dat je het me nu vertelt over Edgar, maar voor mij is het nieuw. Of het op trainingen verplicht is, zou ik moeten nazoeken in het huisreglement van de club. Maar in principe vind ik dat spelers zoiets zelf moeten bepalen. Op trainingen houd je rekening met elkaar, de kans dat dáár zoiets gebeurt, is heel klein. Ik hoop echt dat hij snel herstelt’’, aldus de verraste Henk Ten Cate. ,,Ik ben heel erg ziek geweest van wat er allemaal is gebeurd,’’
quote:
Gokje, om 12.30 uur plaats je:quote:
quote:
Dat is sowieso geen optie, want hij heeft al gezegd niet meer op niveau te gaan voetballen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:20 schreef Devano het volgende:
Wat dachten jullie van Cocu voor 3 maanden.
Hij zegt niet de grootste, hij zegt de beste..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:01 schreef HeatWave het volgende:
Neuh, maar van die opmerkingen als :psv is de grootste club, dat is niet nodig gewoon.
Zal ik 'm even inkoppen? Of staat zelfspot niet bij een Ajacied?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:25 schreef mcyodogg het volgende:
Dat is sowieso geen optie, want hij heeft al gezegd niet meer op niveau te gaan voetballen.
dan zie ik geen reden om niet te komen?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:25 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dat is sowieso geen optie, want hij heeft al gezegd niet meer op niveau te gaan voetballen.
Theoretisch niet slecht. Mits "zo fit als een hoentje" doenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:20 schreef Devano het volgende:
Wat dachten jullie van Cocu voor 3 maanden.
PyTh zou juist hebben gezegd dat het wél een optie was, aangezien Philip Cocu een stapje terug wilde doen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:25 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Natuurlijk is het ze niet vergeten. Gewoon 'oh oefenpotje, dat doe ik wel zonder'. Op trainingen zie je het ook vaak genoeg, omdat ze het minder fijn vinden. Wel jammer, nogal zuur nu.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |