Die heb ik hier al 2 topics geleden gepost ofzo.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:37 schreef M0NTANA het volgende:
Iemand deze al gelezen? http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=45984
Daar maak ik me idd ook wel een beetje zorgen over. Het is echt paniekvoetbal.. We moeten kampioen worden... Er worden allemaal ervaren spelers aangetrokken... Maduro noemen ze niet eens meer... Zou hij er echt niks meer van kunnen? Waarom een vervanger.... De druk is groot jongensquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:37 schreef M0NTANA het volgende:
In het weekend zeker? Dan mis ik het grootste gedeelte uit deze topics.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die heb ik hier al 2 topics geleden gepost ofzo.
Sowiezo AZ uit. Feyenoord uit moet haalbaar zijn....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:34 schreef Cordoba32 het volgende:
3 maanden out.. dus medio oktober/november weer op het veld.. Welke toppers mist hij nu?
Echt ongelofelijke bullshit, als er iemand kijkt naar de lange termijn dan is het Van Geel wel....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:37 schreef M0NTANA het volgende:
quote:
ja? en waar basseer je dat op?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Echt ongelofelijke bullshit, als er iemand kijkt naar de lange termijn dan is het Van Geel wel....
Vooralsnog geeft hij veel geld uit aan oude spelers, die geen restwaarde hebben en na dit seizoen stoppen. Daarbij zullen ook Wesley Sneijder en Klaas Jan Huntelaar volgend jaar wel vertrekken, dus moeten we volgend jaar inderdaad de hele as opnieuw gaan vormen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Echt ongelofelijke bullshit, als er iemand kijkt naar de lange termijn dan is het Van Geel wel....
Geen idee waarop je dat basseert?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:07 schreef denthemen het volgende:
Ik zie die gekke Jap nog liggen in de ArenA toen Van Persie hem omver geschoten had hehe
No no, no more Ono!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:07 schreef denthemen het volgende:
Ik zie die gekke Jap nog liggen in de ArenA toen Van Persie hem omver geschoten had hehe
half negen? Ajax.nl zegt dat hij om 1945 gespeelt word? Niet live dus?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:38 schreef Urquhart het volgende:
[..]
- RTL7
- Tegen Glasgow Rangers
- Om 20:30 uur
Iets met een balans in een team. Kan jij je het jaar onder D.Blind nog herinneren waar dhr Olaf Lindenberg als routinier werd gehaald?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Vooralsnog geeft hij veel geld uit aan oude spelers, die geen restwaarde hebben en na dit seizoen stoppen. Daarbij zullen ook Wesley Sneijder en Klaas Jan Huntelaar volgend jaar wel vertrekken, dus moeten we volgend jaar inderdaad de hele as opnieuw gaan vormen.
Las ergens integraal idd.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:13 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
half negen? Ajax.nl zegt dat hij om 1945 gespeelt word? Niet live dus?
Doemdenker.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:04 schreef sjimz het volgende:
Hopelijk krijgt Ajax vanavond geen nieuwe blessures want dat zou helemaal een ramp zijn
Op de site van Rangers staat 1945 en er is een uur tijdsverschilquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:13 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
half negen? Ajax.nl zegt dat hij om 1945 gespeelt word? Niet live dus?
^dat dusquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:16 schreef dndiek het volgende:
[..]
Op de site van Rangers staat 1945 en er is een uur tijdsverschil
Of je mag blij zijn dat het uberhaupt uitgezonden wordt....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:16 schreef BigFire het volgende:
Schotland loopt een uur achter op ons misschien is dat het. integraal zou echt triest zijn.
Vooralsnog wel..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:19 schreef ericajax het volgende:
word de Ajax seizoensoverzichtsdvd alleen in Ajax Fanshop verkocht?
* Geen Champions League voetbalquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:13 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Sinds die oudjes zonder restwaarde er zijn, zijn de resultaten verbeterd.
Hij lag al in de uitverkoop bakken bij de Free Record Shop.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:19 schreef ericajax het volgende:
word de Ajax seizoensoverzichtsdvd alleen in Ajax Fanshop verkocht?
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:22 schreef devv05 het volgende:
[..]
* Geen Champions League voetbal
* Geen kampioen
Waren de resultaten daarvoor nog slechter dan?
Klopt, maar het is natuurlijk kut dat ze allemaal in de zomer van 2008 stoppen of vertrekken, de hele as moet worden vervangen. Had daar niet deze zomer op geanticipeerd moeten worden?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:13 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Iets met een balans in een team. Kan jij je het jaar onder D.Blind nog herinneren waar dhr Olaf Lindenberg als routinier werd gehaald?
Sinds die oudjes zonder restwaarde er zijn, zijn de resultaten verbeterd.
Van Geel kan zich iig achter de doelstellingen verschuilen: tot de laatste dag meespelen voor de titel en voorronde CL halen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:22 schreef devv05 het volgende:
[..]
* Geen Champions League voetbal
* Geen kampioen
Waren de resultaten daarvoor nog slechter dan?
Tjah, dat is wel zo. Maar om dan nu allemaal al gelijkwaardige opvolgers te halen. Die willen natuurlijk ook allemaal spelen, en dan krijg je alleen maar ontevreden gezichten. Ik heb wel vertrouwen in Van Geelquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:28 schreef PyTh het volgende:
Tja, volgend seizoen wordt natuurlijk een ander verhaal.
Stam en waarschijnlijk Davids zullen stoppen.
Sneijder zal vertrekken en als Huntelaar een goed seizoen draait ook wel denk ik.
Liever ontevreden naar de titel en volgend jaar ook nog meedoen om de titel dan nu kampioen en volgend jaar niet meedoen...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:31 schreef S-Two het volgende:
[..]
Tjah, dat is wel zo. Maar om dan nu allemaal al gelijkwaardige opvolgers te halen. Die willen natuurlijk ook allemaal spelen, en dan krijg je alleen maar ontevreden gezichten. Ik heb wel vertrouwen in Van Geel.
Op het feit dat hij in interviews al aangeeft al volop bezig te zijn met een schaduwelftal voor de komende jaren ter vervanging van huidige spelers, bovendien loopt er niemand meer voor niks de deur uit met een aflopend contract, als ze niet willen bijtekenen worden ze verkocht een twee jaar voor einde contract.quote:
Ziet het er nog een beetje uit?quote:
Dit jaar moet er gewoon gepresteerd worden, ongeacht wat dan ook. En met een aantal routiniers erbij lukt dat denk ik beter dan zonder. En het is jammer dat ze geen restwaarde hebben nee, maar als we daardoor wel kampioen worden of ver in de CL verdien je dit deels natuurlijk terug. Daarnaast kunnen dit jaar misschien nieuwe jongens doorbreken. Bijvoorbeeld een VD Wiel, Sarpong en Anita. Daarnaast heb je ook nog Maduro (al lijkt daar geen vertrouwen meer in te zijn). Het grote deel van de as zal volgend jaar wel vertrekken ja. Dan is het de zaak om daar dan maar goeie vervangers voor te halen. Voor KJH en Sneijder komt als het goed is dan een grote zak met geld, dus dat moet geen groot probleem zijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:34 schreef Longmen het volgende:
[..]
Liever ontevreden naar de titel en volgend jaar ook nog meedoen om de titel dan nu kampioen en volgend jaar niet meedoen...
Ik had ook liever Eto'O, Seedorf en Henry gehad ja. Maar noem jij dan eens grote namen die naar Ajax zouden willen, en ook nog eens bruikbaar zouden zijn?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:41 schreef TC03 het volgende:
Iedereen hier spreekt wel steeds zijn vertrouwen uit in Van Geel, maar voorlopig zijn Urzaiz, Rommedahl en Ono nou niet echt klinkende namen.
Kan er mee door. Die van vorig jaar waren mooier imho.... Weet niet of het alleen jari is of ook nog andere ?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:39 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ziet het er nog een beetje uit?
Pettersson op de uitkaart toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |