Hij heeft een blinde darm operatie gehad toch?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:20 schreef andre347 het volgende:
[..]
Urzaiz is toch geblesseerd? voor 1 á 2 weken
Seizoen begint goed met de blessures![]()
Ja, dat las ik ook ergensquote:Op maandag 23 juli 2007 21:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij heeft een blinde darm operatie gehad toch?
Jups. Hij is zo fit als een hoentje behalve die blinde darmquote:Op maandag 23 juli 2007 21:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij heeft een blinde darm operatie gehad toch?
Barbaraquote:Op maandag 23 juli 2007 21:35 schreef Fathom het volgende:
Ook duel Ajax live op televisie uitgezonden
In navolging op het duel van Feyenoord met Chelsea aanstaande woensdag op de NOS wordt ook het treffen tussen Glasgow Rangers en Ajax live uitgezonden. RTL 7 doet live verslag van deze wedstrijd.
Het duel begint dinsdag om 20.45 Nederlandse tijd. De uitzending begint daarom om 20.30, voor een kleine voorbeschouwing. Het duel is voor Ajax de eerste echte grote test in aanloop naar de reguliere competitie.
Deze uitzending is een klein voorproefje voor wat komen gaat dit seizoen. De voetbalrechten verhuisden van Tien naar RTL. Hierdoor is onder andere een buitenlands voetbaloverzicht en het beker- en competitievoetbal op de commerciële zender te zien.
Ben erg benieuwd hoe RTL de uitzendingen gaat doen.
quote:Op maandag 23 juli 2007 21:50 schreef MaxC het volgende:
Als het aan mij ligt, overleeft Farfan het niet meer dan 1 dag bij Ajax![]()
Dat is de speler die ik het meest haat van de hele wereld![]()
seau niet te zuinig.. laat hem AUB wegblijven..quote:Op maandag 23 juli 2007 21:56 schreef MaxC het volgende:
Ik weet wel dat het onzin is, maar van een gerucht wordt ik al misselijk![]()
idd..quote:Op maandag 23 juli 2007 22:07 schreef BonJovi het volgende:
We hebben Urzaiz dus Patje is definitief van de baan
hahahquote:“Kluivert naar Ajax, Charisteas en Babel vertrekken”
Gepubliceerd door: Robert Klein - Bron: El Mundo Deportivo Gepubliceerd op: 03-maart-2006 om 11:57
Patrick Kluivert verruild aan komende zomer Valencia voor Ajax. Met de komst van Kluivert vertrekken Angelos Charisteas en Ryan Babel uit Amsterdam, zij passen niet in de plannen van trainer Danny Blind. Kluivert komt niet veel aan spelen toe bij Valencia dit mede door veel blessures. De Spaanse club houd het vertrek van Kluivert niet tegen. De spits moet geruild worden met Ajax grootverdiener Charisteas. Babel staat nog steeds in de belangstelling van Fiorentina die afgelopen zomer een bod van ruim zes miljoen euro voor de spits op tafel wou leggen.
BRON: www.voetballive.nl
Bron: Voetballivequote:Op maandag 23 juli 2007 22:17 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Moet je kijken.. kwam een oud nieuwsberichtje tegen tijdens t surfen..
[..]
hahah
- grootverdiener Harry -
- 6 miljoen voor Babel -
![]()
![]()
Komkommertijd.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:28 schreef Black-Death het volgende:
http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=95029/sc=de1c5d
De statestiek-hoeren van VI zijn weer in een geile bui geweest
Niks mis mee.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:36 schreef Boixos_Nois het volgende:
goed, studio sport gaat weer stoken bij ajax nu in het sportnieuws
in de intro "en niet iedereen lachend op de foto bij ajax"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |