Die heb ik hier al 2 topics geleden gepost ofzo.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:37 schreef M0NTANA het volgende:
Iemand deze al gelezen? http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=45984
Daar maak ik me idd ook wel een beetje zorgen over. Het is echt paniekvoetbal.. We moeten kampioen worden... Er worden allemaal ervaren spelers aangetrokken... Maduro noemen ze niet eens meer... Zou hij er echt niks meer van kunnen? Waarom een vervanger.... De druk is groot jongensquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:37 schreef M0NTANA het volgende:
In het weekend zeker? Dan mis ik het grootste gedeelte uit deze topics.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die heb ik hier al 2 topics geleden gepost ofzo.
Sowiezo AZ uit. Feyenoord uit moet haalbaar zijn....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:34 schreef Cordoba32 het volgende:
3 maanden out.. dus medio oktober/november weer op het veld.. Welke toppers mist hij nu?
Echt ongelofelijke bullshit, als er iemand kijkt naar de lange termijn dan is het Van Geel wel....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:37 schreef M0NTANA het volgende:
quote:
ja? en waar basseer je dat op?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Echt ongelofelijke bullshit, als er iemand kijkt naar de lange termijn dan is het Van Geel wel....
Vooralsnog geeft hij veel geld uit aan oude spelers, die geen restwaarde hebben en na dit seizoen stoppen. Daarbij zullen ook Wesley Sneijder en Klaas Jan Huntelaar volgend jaar wel vertrekken, dus moeten we volgend jaar inderdaad de hele as opnieuw gaan vormen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Echt ongelofelijke bullshit, als er iemand kijkt naar de lange termijn dan is het Van Geel wel....
Geen idee waarop je dat basseert?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:07 schreef denthemen het volgende:
Ik zie die gekke Jap nog liggen in de ArenA toen Van Persie hem omver geschoten had hehe
No no, no more Ono!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:07 schreef denthemen het volgende:
Ik zie die gekke Jap nog liggen in de ArenA toen Van Persie hem omver geschoten had hehe
half negen? Ajax.nl zegt dat hij om 1945 gespeelt word? Niet live dus?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:38 schreef Urquhart het volgende:
[..]
- RTL7
- Tegen Glasgow Rangers
- Om 20:30 uur
Iets met een balans in een team. Kan jij je het jaar onder D.Blind nog herinneren waar dhr Olaf Lindenberg als routinier werd gehaald?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:55 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Vooralsnog geeft hij veel geld uit aan oude spelers, die geen restwaarde hebben en na dit seizoen stoppen. Daarbij zullen ook Wesley Sneijder en Klaas Jan Huntelaar volgend jaar wel vertrekken, dus moeten we volgend jaar inderdaad de hele as opnieuw gaan vormen.
Las ergens integraal idd.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:13 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
half negen? Ajax.nl zegt dat hij om 1945 gespeelt word? Niet live dus?
Doemdenker.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:04 schreef sjimz het volgende:
Hopelijk krijgt Ajax vanavond geen nieuwe blessures want dat zou helemaal een ramp zijn
Op de site van Rangers staat 1945 en er is een uur tijdsverschilquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:13 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
half negen? Ajax.nl zegt dat hij om 1945 gespeelt word? Niet live dus?
^dat dusquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:16 schreef dndiek het volgende:
[..]
Op de site van Rangers staat 1945 en er is een uur tijdsverschil
Of je mag blij zijn dat het uberhaupt uitgezonden wordt....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:16 schreef BigFire het volgende:
Schotland loopt een uur achter op ons misschien is dat het. integraal zou echt triest zijn.
Vooralsnog wel..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:19 schreef ericajax het volgende:
word de Ajax seizoensoverzichtsdvd alleen in Ajax Fanshop verkocht?
* Geen Champions League voetbalquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:13 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Sinds die oudjes zonder restwaarde er zijn, zijn de resultaten verbeterd.
Hij lag al in de uitverkoop bakken bij de Free Record Shop.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:19 schreef ericajax het volgende:
word de Ajax seizoensoverzichtsdvd alleen in Ajax Fanshop verkocht?
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:22 schreef devv05 het volgende:
[..]
* Geen Champions League voetbal
* Geen kampioen
Waren de resultaten daarvoor nog slechter dan?
Klopt, maar het is natuurlijk kut dat ze allemaal in de zomer van 2008 stoppen of vertrekken, de hele as moet worden vervangen. Had daar niet deze zomer op geanticipeerd moeten worden?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:13 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Iets met een balans in een team. Kan jij je het jaar onder D.Blind nog herinneren waar dhr Olaf Lindenberg als routinier werd gehaald?
Sinds die oudjes zonder restwaarde er zijn, zijn de resultaten verbeterd.
Van Geel kan zich iig achter de doelstellingen verschuilen: tot de laatste dag meespelen voor de titel en voorronde CL halen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:22 schreef devv05 het volgende:
[..]
* Geen Champions League voetbal
* Geen kampioen
Waren de resultaten daarvoor nog slechter dan?
Tjah, dat is wel zo. Maar om dan nu allemaal al gelijkwaardige opvolgers te halen. Die willen natuurlijk ook allemaal spelen, en dan krijg je alleen maar ontevreden gezichten. Ik heb wel vertrouwen in Van Geelquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:28 schreef PyTh het volgende:
Tja, volgend seizoen wordt natuurlijk een ander verhaal.
Stam en waarschijnlijk Davids zullen stoppen.
Sneijder zal vertrekken en als Huntelaar een goed seizoen draait ook wel denk ik.
Liever ontevreden naar de titel en volgend jaar ook nog meedoen om de titel dan nu kampioen en volgend jaar niet meedoen...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:31 schreef S-Two het volgende:
[..]
Tjah, dat is wel zo. Maar om dan nu allemaal al gelijkwaardige opvolgers te halen. Die willen natuurlijk ook allemaal spelen, en dan krijg je alleen maar ontevreden gezichten. Ik heb wel vertrouwen in Van Geel.
Op het feit dat hij in interviews al aangeeft al volop bezig te zijn met een schaduwelftal voor de komende jaren ter vervanging van huidige spelers, bovendien loopt er niemand meer voor niks de deur uit met een aflopend contract, als ze niet willen bijtekenen worden ze verkocht een twee jaar voor einde contract.quote:
Ziet het er nog een beetje uit?quote:
Dit jaar moet er gewoon gepresteerd worden, ongeacht wat dan ook. En met een aantal routiniers erbij lukt dat denk ik beter dan zonder. En het is jammer dat ze geen restwaarde hebben nee, maar als we daardoor wel kampioen worden of ver in de CL verdien je dit deels natuurlijk terug. Daarnaast kunnen dit jaar misschien nieuwe jongens doorbreken. Bijvoorbeeld een VD Wiel, Sarpong en Anita. Daarnaast heb je ook nog Maduro (al lijkt daar geen vertrouwen meer in te zijn). Het grote deel van de as zal volgend jaar wel vertrekken ja. Dan is het de zaak om daar dan maar goeie vervangers voor te halen. Voor KJH en Sneijder komt als het goed is dan een grote zak met geld, dus dat moet geen groot probleem zijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:34 schreef Longmen het volgende:
[..]
Liever ontevreden naar de titel en volgend jaar ook nog meedoen om de titel dan nu kampioen en volgend jaar niet meedoen...
Ik had ook liever Eto'O, Seedorf en Henry gehad ja. Maar noem jij dan eens grote namen die naar Ajax zouden willen, en ook nog eens bruikbaar zouden zijn?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:41 schreef TC03 het volgende:
Iedereen hier spreekt wel steeds zijn vertrouwen uit in Van Geel, maar voorlopig zijn Urzaiz, Rommedahl en Ono nou niet echt klinkende namen.
Kan er mee door. Die van vorig jaar waren mooier imho.... Weet niet of het alleen jari is of ook nog andere ?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:39 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ziet het er nog een beetje uit?
Pettersson op de uitkaart toch?
Die Pietro, Milevsky. Dat zijn meer de namen die je zou verwachten nu Ajax zoveel geld heeft.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:43 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik had ook liever Eto'O, Seedorf en Henry gehad ja. Maar noem jij dan eens grote namen die naar Ajax zouden willen, en ook nog eens bruikbaar zouden zijn?
nu al binnen?quote:
Ik krijg een Pettersson, dus zou het niet weten.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:44 schreef firecow het volgende:
[..]
Kan er mee door. Die van vorig jaar waren mooier imho.... Weet niet of het alleen jari is of ook nog andere ?
Zelfs met zoveel geld krijg je Milevskiy niet binnen hoor.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:44 schreef TC03 het volgende:
[..]
Die Pietro, Milevsky. Dat zijn meer de namen die je zou verwachten nu Ajax zoveel geld heeft.
Niet overdrijven, ajax kan iig wel beter krijgen dan Rommedahl lijkt me.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:43 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik had ook liever Eto'O, Seedorf en Henry gehad ja. Maar noem jij dan eens grote namen die naar Ajax zouden willen, en ook nog eens bruikbaar zouden zijn?
Seedorf heeft een paar maanden geleden bijgetekend tot 2011.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:44 schreef kevin6188 het volgende:
Over Seedorf gesproken, heeft die nu inderdaad al z'n contract verlengd bij AC Milan, of.....?
Ik noem ook maar wat voorbeelden. Maar voor spelers als Rommedahl loopt niemand echt warm, toch?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zelfs met zoveel geld krijg je Milevskiy niet binnen hoor.
Van die Pietro had ik nog nooit gehoord, en ik denk dat er niemand in dit topic is die die jongen veel heeft zien spelen. Milevsky zou leuk zijn ja, maar we hebben Huntelaar ook al. En dat lijkt me wel een mannetje die snel geïrriiteerd raakt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:44 schreef TC03 het volgende:
[..]
Die Pietro, Milevsky. Dat zijn meer de namen die je zou verwachten nu Ajax zoveel geld heeft.
Dat mag ik hopen wel ja. Maar Rommedahl is gewoon gehaald als back-up. Zijn genoeg spelers die dat niet willen. En van Rommedahl weet iedereen wel ongeveer wat hij kan (en wat hij niet kanquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:45 schreef Longmen het volgende:
[..]
Niet overdrijven, ajax kan iig wel beter krijgen dan Rommedahl lijkt me.![]()
En de echte vervangers van De Mul, Babel en Perez dan?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:45 schreef BonJovi het volgende:
Maar dat zijn meer spelers als backup we hebben Kennedy en Huntelaar al. En ze zoeken eventueel een tijdelijke vervanger voor Davids dat hoeft echt niet miljoenen te kosten hoor.
Probleem is dat er nu wel erg veel spelers 'gewoon als back-up' komen, vind ik.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:48 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen wel ja. Maar Rommedahl is gewoon gehaald als back-up. Zijn genoeg spelers die dat niet willen. En van Rommedahl weet iedereen wel ongeveer wat hij kan (en wat hij niet kan).
Voor De Mul hebben we Kennedy, en Rommedahl als back-up. Voor Babel komt misschien Suarez en anders moet er iemand komen. En Perez speelde sowieso nooit al in de basis. We hebben nu Urzaiz erbij als pinchhitter. Maar ik ben het wel met je eens dat er aanvallend nog wel iemand bij mag. Een echte linksbuiten, of iemand die op meerdere posities uit de voeten kan. En dan wel iemand met betere kwaliteiten dan Rommedahl graag.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
En de echte vervangers van De Mul, Babel en Perez dan?
Hoop echt dat Clarence Seedorf nooit meer terugkomt naar Ajax, dat loopt hoe dan ook uit op een teleurstelling: zowel voor hem zelf als voor de supporters. Laat hem maar lekker afsluiten bij AC Milan!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:44 schreef kevin6188 het volgende:
Over Seedorf gesproken, heeft die nu inderdaad al z'n contract verlengd bij AC Milan, of.....?
de vervanger van De Mul is Bakircioglu.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
En de echte vervangers van De Mul, Babel en Perez dan?
Ik had ook liever jeugd als back-up gehad ja, maar als die er niet is moet je wat. Mitea en Manucharyan hoef je ook geen rekening meer mee te houden.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Probleem is dat er nu wel erg veel spelers 'gewoon als back-up' komen, vind ik.
daar ging het nu (en Montana begon er terecht over volgens mij) om. Volgend jaar vallen grote, dragende namen weg en die back ups zijn en blijven ook echt back ups, geen waardige vervangers voor Huntelaar, Sneijder etc.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Probleem is dat er nu wel erg veel spelers 'gewoon als back-up' komen, vind ik.
Ben het hier wel mee eens. Bij Milan doet hij het goed maar ik denk dat als hij naar AJAX komt dat het weer drama word...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hoop echt dat Clarence Seedorf nooit meer terugkomt naar Ajax, dat loopt hoe dan ook uit op een teleurstelling: zowel voor hem zelf als voor de supporters. Laat hem maar lekker afsluiten bij AC Milan!
Heeft nu een clausule in zijn contract staan toch zodat hij volgend jaar de clubs voor het uitkiezen heeft..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:42 schreef S-Two het volgende:
[..]
Voor KJH en Sneijder komt als het goed is dan een grote zak met geld,
Is dat zo? (zou het niet eens zo raar vinden hoor) Voor hoeveel geld dan?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Heeft nu een clausule in zijn contract staan toch zodat hij volgend jaar de clubs voor het uitkiezen heeft..
Veel minder dacht ik...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:59 schreef Fathom het volgende:
Zal wel 15/20 miljoen zijn
Dan gaat het nog lastig worden om zomaar even naar een andere club te gaan.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:59 schreef Fathom het volgende:
Zal wel 15/20 miljoen zijn
Zal wel rond de tien zijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:01 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dan gaat het nog lastig worden om zomaar even naar een andere club te gaan.
Denk dat het bedrag een stuk lager ligt.
Tsja, je wil toch wel een gemotiveerde Sneijder dit jaar..?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:06 schreef Fathom het volgende:
Zou wel raar zijn... 12 mil in prijs zakken en hem daarvoor volgend jaar weg laten gaan
dat lijkt me dan weer erg weinigquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
ik dacht 8 miljoen toch?
Kennedy Bakircioglu werd gehaald als vervanger van Mauro Rosales en tevens concurrent voor Tom de Mul, Dennis Rommedahl moet gezien worden als vervanger voor De Mul. Verder wordt Luis Suarez gezien als vervanger van Ryan Babel en (de van verhuur teruggehaalde) Jan Vertonghen als vervanger van Zdenek Grygera, voor Kenneth Perez lijkt vooralsnog geen vervanger te komen, maar met Ismael Urzaiz hebben we er nu wel een echt breekijzer bij. Jurgen Colin en Laurent Delorge zijn puur voor de breedte gehaald, op de posities waar we vorig seizoen problemen kenden.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
de vervanger van De Mul is Bakircioglu.
Perez was geen basisspeler.
Zal in ieder geval nooit meer dan 10 miljoen euro zijn met nog 1 jaar contractquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:12 schreef De_Ananas het volgende:
Er is geen bedrag bekend gemaakt dus het is maar gissen
Verkoopsommen boven de 10 miljoen moet Ajax bekend maken ivm de beurs, dus we weten snel genoeg of het meer of minder dan dat was.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:19 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zal in ieder geval nooit meer dan 10 miljoen euro zijn met nog 1 jaar contract![]()
Alleen clubs gaan dat nooit geven voor een nog 1 jarig contract. Je mag blij zijn als je er rond de 8 miljoen aan overhoud.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:25 schreef andre347 het volgende:
Sneijder heeft zeker zelf ook wel door dat als hij weer zo'n seizoen speelt dat de clubs bij hem in de rij staan. En hij heeft zeker ook wel door dat Ajax ook wel wat centjes wil verdienen aan Sneijder. Dus voor beide partijen is het beter dat Sneijder weer een topseizoen draait en dan voor 11 á 13 Miljoen weg gaat
Vandaar dat die is teruggestuurd?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:20 schreef Sethje het volgende:
Martin Fenin, dat word een grote
Wie?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:20 schreef Sethje het volgende:
Martin Fenin, dat word een grote
Maar waarom zouden clubs 11 tot 13 miljoen willen betalen terwijl hij het jaar daarop gewoon gratis is te halen?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:30 schreef De_Ananas het volgende:
Tis natuurlijk wel zo dat clubs dan voor hem in de rij staan en er concurrentie is
Ja dat weet ik ook, maar als Sneijder nou gewoon weer een topseizoen draait misschien hebben de echte toppers meer voor Sneijder overquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Alleen clubs gaan dat nooit geven voor een nog 1 jarig contract. Je mag blij zijn als je er rond de 8 miljoen aan overhoud.
D'r zullen, denk ik, gewoon een paar clubs dat clausulebedrag bieden, en dan mag Sneijder bepalen welke club hij het leukst vindt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Alleen clubs gaan dat nooit geven voor een nog 1 jarig contract. Je mag blij zijn als je er rond de 8 miljoen aan overhoud.
Maar dat clausule bedrag zal echt niet rond de 11-13 miljoen liggen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:33 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
D'r zullen, denk ik, gewoon een paar clubs dat clausulebedrag bieden, en dan mag Sneijder bepalen welke club hij het leukst vindt.
Dat boeit niet zoveel als hij een clausule in zijn contract heeft staan.. Dan kiest hij gewoon de leukste club uit.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:25 schreef andre347 het volgende:
Sneijder heeft zeker zelf ook wel door dat als hij weer zo'n seizoen speelt dat de clubs bij hem in de rij staan. En hij heeft zeker ook wel door dat Ajax ook wel wat centjes wil verdienen aan Sneijder. Dus voor beide partijen is het beter dat Sneijder weer een topseizoen draait en dan voor 11 á 13 Miljoen weg gaat
Omdat hij dan misschien al bij een andere club getekend heeft?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar waarom zouden clubs 11 tot 13 miljoen willen betalen terwijl hij het jaar daarop gewoon gratis is te halen?
Nee, boeit niks voor jou maar wel voor Ajaxquote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:35 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat boeit niet zoveel als hij een clausule in zijn contract heeft staan.. Dan kiest hij gewoon de leukste club uit.![]()
zeker!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:40 schreef BonJovi het volgende:
Hebben jullie vertrouwen in vanavond?
HUNTELAAR
Sneijder
Kennedy![]()
Delorgequote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:40 schreef BonJovi het volgende:
Hebben jullie vertrouwen in vanavond?
HUNTELAAR
Sneijder
Kennedy![]()
Forum Opties | |
---|---|