quote:Politie Deventer, Go Ahead Eagles, Ajax, de Amsterdamse politie en de gemeente Deventer geven toe dat ze dit weekeinde een inschattingsfout hebben gemaakt. Dat maakte burgemeester Andries Heidema van Deventer zojuist in een persconferentie bekend. Het risico zou ondanks de beschikbare informatie onderschat zijn. Inmiddels heeft het hele gebeuren al tot kamervragen geleid vanwege het ontbreken van optreden door de politie.
Algemeen directeur Fontein zegt in De Stentor te willen praten over de vergoeding die Ajax krijgt voor het spelen van een wedstrijd.
,,Over geld heb ik echt nog geen moment nagedacht’’, zegt Fontein. ,,We hechten aan de goede relatie met Go Ahead. Het is verschrikkelijk wat er gebeurd is, voor Go Ahead en voor Deventer. We zullen de club ook niet onnodig het vel over de neus halen. Over het bedrag valt te praten.’’
Go Ahead Eagles zou de aanwezige fans graag tegemoet willen komen.
die komt toch never nooit naar Ajaxquote:Op maandag 23 juli 2007 19:48 schreef MrDoegewoon het volgende:
Leonardo vond ik niet eens zo erg, mede omdat die al een graf hekel aan Feyenoord toen ie naar Ajax kwam.
Maar we zoeken een goede speler en Ljundberg gaat voor niet al teveel geld naar West Ham opzich een gemiste kans voor Ajax. Maar goed gaat ie in ieder geval nog naar een mooie club
Wegwezen met je getroll!quote:Op maandag 23 juli 2007 19:51 schreef rubbereend het volgende:
wat een ophef hier over dat Farfan geruchtzo kan ik er nog wel 8 posten op zo'n site
[..]
die komt toch never nooit naar Ajax
Hij had tot dit jaar vermoedelijk nog niet eens van die club gehoordquote:,,We hechten aan de goede relatie met Go Ahead."
Ja die komt vast naar Ajaxquote:Op maandag 23 juli 2007 19:48 schreef MrDoegewoon het volgende:
Leonardo vond ik niet eens zo erg, mede omdat die al een graf hekel aan Feyenoord toen ie naar Ajax kwam.
Maar we zoeken een goede speler en Ljundberg gaat voor niet al teveel geld naar West Ham opzich een gemiste kans voor Ajax. Maar goed gaat ie in ieder geval nog naar een mooie club
Lijkt mij momenteel een prima club voor hem.quote:23/7/2007 - 'Lindenbergh wijst aanbieding NEC af'
(Gepost door RvN)
Olaf Lindenbergh heeft een aanbieding van NEC gekregen. De middenvelder mag sinds kort transfervrij vertrekken bij Ajax. De Nijmegenaren toonde daarop interesse, maar volgens het Algemeen Dagblad heeft de middenvelder de aanbieding naast zich neergelegd.
Heeft het te hoog in zijn bol zittenquote:Op maandag 23 juli 2007 20:25 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Lijkt mij momenteel een prima club voor hem.
Hij wacht natuurlijk tot Man United en Real zich meldenquote:Op maandag 23 juli 2007 20:25 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Lijkt mij momenteel een prima club voor hem.
Ja ik denk dat die wel wilquote:Op maandag 23 juli 2007 20:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Waarom halen we Tachinardi niet? Voor de positie van Davids, is transfervrij dus![]()
Nooit geschoten is altijd misquote:
Ik heb mensen hier vreemdere dingen zien zeggenquote:
Ajaxonline.orgquote:Ten Cate lovend over Rommedahl, Urzaiz en Bakircioglu
--------------------------------------------------------------------------------
22 juli 2007
Dennis Rommedahl zal de komende jaren bij Ajax met rugnummer 16 gaan spelen. Trainer Henk ten Cate is blij met zijn nieuwe aanwinst, die een aanvulling moet vormen voor de vleugelposities. "Dennis is duidelijk gehaald voor de rechterkant", licht Ten Cate toe op de website van Ajax. "Alle posities moeten dubbel bezet zijn, zeker voorin waar de spelers de meeste tikken krijgen. Achterin en op het middenveld vind ik dat we van internationaal niveau zijn, voorin hadden we te weinig mankracht."
Met de komst van Ismael Urzaiz (35) en Rommedahl hoopt Ajax dat te hebben veranderd. Ten Cate: "Dennis heeft specifieke kwaliteiten, hij is zeer dreigend in de diepte. Zeker internationaal, waar je wel eens verder naar achter gedrongen kan worden, komen er dan ruimtes. Met de komst van Dennis kunnen we variëren. Kennedy speelt meer vanuit de bal, Dennis heeft meer diepte. We moeten ook niet vergeten dat Ajax zo'n zestig wedstrijden per jaar speelt. Dan lijken twee rechteraanvallers mij geen overbodige luxe. Ik heb al vaker gezegd dat Ajax geen elf basisspelers heeft. Misschien hebben we wel achttien basisspelers nodig."
Rommedahl (29), die acht jaar lang voor PSV speelde, is blij met zijn overstap van Charlton Athletic naar Ajax. "Ik hoop voor iedereen die van Ajax houdt dat we een geweldig seizoen tegemoet gaan. Ik zal er mijn best voor doen. Ik hoop ook buiten het veld, als mens, iets toe te kunnen voegen aan de groep."
Ook over het inlijven van de veteraan Urzaiz is Ten Cate zeer te spreken. "Ik heb met Barcelona een aantal keer tegen hem gespeeld en heb dus een goed beeld van hem", aldus de trainer over de spits, die uitkwam voor onder meer Real Madrid, Espanyol, Celta de Vigo, Athletic de Bilbao en de Spaanse nationale ploeg. Ten Cate: "Hij is nog nooit kampioen geworden en dat kan hij nu met Ajax alsnog bereiken."
Bovendien verwacht Ten Cate zeer veel doelpunten van de Zweed Kennedy Bakircioglu. "Met Bakircioglu erbij zijn we in elk geval verzekerd van flink wat doelpunten", meent de oefenmeester. "Bij FC Twente scoorde hij vorig seizoen inclusief bekerduels negentien keer, ik verwacht dat hem dat ook bij ons lukt." Daarnaast verwacht Ten Cate dat sommige spelers die nu al in Amsterdam onder contract staan, vaker doel zullen treffen. "Gabri gaat normaal gesproken dit jaar meer doelpunten maken en ook van Edgar Davids verwacht ik meer goals."
Misschien heeft ie al wat goede Spaanse moppen lopen tappen in de kleedkamer. Nu Tom de Mul weg is zal de sfeer wel niet meer zo hard zijn.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:20 schreef andre347 het volgende:
[..]
Urzaiz is toch geblesseerd? voor 1 á 2 weken
Seizoen begint goed met de blessures![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |