Het is zo'n hoge lach dat omslaat in huilen.quote:
Misschien omdat ze nog niet beeld zijn geweest?quote:Op maandag 23 juli 2007 20:08 schreef michiel_merk het volgende:
ik volg dit progamma afentoe die natasia nadia en dennis zijn toch wel de iritante types
totaal geen toegevoegde waarde
Ik bedoel voor deze uitzendingquote:Op maandag 23 juli 2007 20:09 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Misschien omdat ze nog niet beeld zijn geweest?
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:07 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Het is zo'n hoge lach dat omslaat in huilen.
Ik snap wel wat je bedoelt maar ik dacht als ik nou net doe alsof die 3 wèl uitmaken, wordt het misschien nog leuk.quote:
Lief hè van Peter, kun je zo aansluiten en meedoen want je bent van alles op de hoogte!quote:
Heeft iemand nog een fragmentje waar ze zoiets zegt? Zouden ze aan haar moeten laat zien.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:09 schreef Arcee het volgende:
"We vullen 2 emmers met slootwater en gooien het over hun heen"
Is dit die Natasia die zegt dat zij altijd zo volwassen is?
zijn de dames op borderline gekeurd alvorens ze de dgk instapte ?quote:Op maandag 23 juli 2007 20:18 schreef elcastel het volgende:
Van die bloempot die Natasia gooide is dus niks te zien.
Peter is onbetaalbaar, sterker nog; Zonder Peter6000 zou FOK! FOK! niet zijn...quote:Op maandag 23 juli 2007 20:17 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Lief hè van Peter, kun je zo aansluiten en meedoen want je bent van alles op de hoogte!![]()
of olie bestellen en over hun heen gooien stuk effectieverquote:Op maandag 23 juli 2007 20:23 schreef bickertje het volgende:
Als ik een van die twee was dan zou ik vannacht even de brandslang laten lopen in de andere hun bedden.
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:24 schreef _The_General_ het volgende:
Moet die butler zich ermee bemoeien? Is dat zijn taak, of doet hij dat uit zichzelf?
Maar Natasia is een goeie maquote:Op maandag 23 juli 2007 20:28 schreef Flawless2006 het volgende:
Kijk kinders, jullie mama op tv!
quote:Op maandag 23 juli 2007 20:29 schreef Henk-B het volgende:
Papa, wat doet Mama allemaal???
Let er maar niet op jongen, ze is vroeger keihard misbruikt door een aantal apen!
Heeft zeook nog een bloempot gegooid????quote:Op maandag 23 juli 2007 20:18 schreef elcastel het volgende:
Van die bloempot die Natasia gooide is dus niks te zien.
Ik denk dat Huub Jaap graag mag en hem daarom wil behoeden om met die achterlijke anderen mee te doen.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:36 schreef Peter6000 het volgende:
Waar haalt Huub dat idee toch vandaan dat Jaap hem nodig heeft.
Misschien voelt hij twijfel en probeert hij Jaap nog meer te laten twijfelen???? Anders is het echt misplaatste arrogantie.
Mitch, 1 van de butlers.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:59 schreef J.Herrer het volgende:
Wie was die vent nou met die stropdas en in het zwart gekleed?
Hij kwam ook tussen Huub en Brian staan toen ze ruzie kregen
Ja, zo'n zinken pot van een meter of anderhalf. Nou ja, in Natasia d'r geval dus knap dat ze raakte.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:36 schreef bunnyma het volgende:
Heeft zeook nog een bloempot gegooid????
Waarom zit dat loeder er nog in?
Vrijdag en vandaag waren de aanloop; vandaag ging alleen maar over de terreur de dagen ervoor. In de preview voor morgen zag je de samenzweerders in de master bedroom vlak voor ze naar binnen zouden gaan met z'n allen. Als er iets komt, is het dus morgen.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:29 schreef scanman01 het volgende:
Maar is nou nóg de aanranding van 8 dagen geleden niet in de uitzending geweest??
OMG!quote:Op maandag 23 juli 2007 23:33 schreef the_judge het volgende:
men durft het op dit moment niet meer aan om h en l aan te vallen
vanwege de grootste fout in de tv geschiedenis
Jij speurt echt de topics af hè..... Zo van 'wie maakt er een domme opmerking en daar reageer ik dan op'. Niet op het programma, maar heel erg vaak op opmerkingen van andere users. In dit topic ook weer geen enkele on topic bericht van jou, alleen maar deze bovenstaande.quote:
Word jij dan nooit moe van jezelf scanmanquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij speurt echt de topics af hè..... Zo van 'wie maakt er een domme opmerking en daar reageer ik dan op'. Niet op het programma, maar heel erg vaak op opmerkingen van andere users.
Word je daar zelf niet een beetje moe van? Iedere dag hetzelfde. Proberen users met 'domme opmerkingen' onderuit te halen en zo jezelf weer goed te voelen. Verveelt dat nou nooit?
Nee, maar van jou wel. Wat ben jij een zwaar gestoord ventje zeg. Is me al vaker opgevallen, maar jij slaat echt alles. Qua domheid en gestoordheid scoor jij echt heel erg hoog. Wees er trots op zou ik zeggen. Je bent een aanvulling voor dit forum.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:45 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Word jij dan nooit moe van jezelf scanman
Daar hebben we de stalkende stoffige moraalridder ook weer.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:41 schreef scanman01 het volgende:
Jij speurt echt de topics af hè..... Zo van 'wie maakt er een domme opmerking en daar reageer ik dan op'
Word je daar zelf niet een beetje moe van? Iedere dag hetzelfde. Proberen users met 'domme opmerkingen' onderuit te halen en zo jezelf weer goed te voelen. Verveelt dat nou nooit?
Gelukkig ben jij wel helemaal helder en 100 procent hequote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, maar van jou wel. Wat ben jij een zwaar gestoord ventje zeg. Is me al vaker opgevallen, maar jij slaat echt alles. Qua domheid en gestoordheid scoor jij echt heel erg hoog. Wees er trots op zou ik zeggen. Je bent een aanvulling voor dit forum.Maar zelf heb je het natuurlijk niet door, net als die lui in de villa
![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:41 schreef scanman01 het volgende:
Jij speurt echt de topics af hè..... Zo van 'wie maakt er een domme opmerking en daar reageer ik dan op'. Niet op het programma, maar heel erg vaak op opmerkingen van andere users. In dit topic ook weer geen enkele on topic bericht van jou, alleen maar deze bovenstaande.
Lekker consequent.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:47 schreef scanman01 het volgende:
Qua domheid en gestoordheid scoor jij echt heel erg hoog. Wees er trots op zou ik zeggen. Je bent een aanvulling voor dit forum.Maar zelf heb je het natuurlijk niet door, net als die lui in de villa
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |