Nee, maar van jou wel. Wat ben jij een zwaar gestoord ventje zeg. Is me al vaker opgevallen, maar jij slaat echt alles. Qua domheid en gestoordheid scoor jij echt heel erg hoog. Wees er trots op zou ik zeggen. Je bent een aanvulling voor dit forum.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:45 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Word jij dan nooit moe van jezelf scanman
Daar hebben we de stalkende stoffige moraalridder ook weer.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:41 schreef scanman01 het volgende:
Jij speurt echt de topics af hè..... Zo van 'wie maakt er een domme opmerking en daar reageer ik dan op'
Word je daar zelf niet een beetje moe van? Iedere dag hetzelfde. Proberen users met 'domme opmerkingen' onderuit te halen en zo jezelf weer goed te voelen. Verveelt dat nou nooit?
Gelukkig ben jij wel helemaal helder en 100 procent hequote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, maar van jou wel. Wat ben jij een zwaar gestoord ventje zeg. Is me al vaker opgevallen, maar jij slaat echt alles. Qua domheid en gestoordheid scoor jij echt heel erg hoog. Wees er trots op zou ik zeggen. Je bent een aanvulling voor dit forum.Maar zelf heb je het natuurlijk niet door, net als die lui in de villa
![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:41 schreef scanman01 het volgende:
Jij speurt echt de topics af hè..... Zo van 'wie maakt er een domme opmerking en daar reageer ik dan op'. Niet op het programma, maar heel erg vaak op opmerkingen van andere users. In dit topic ook weer geen enkele on topic bericht van jou, alleen maar deze bovenstaande.
Word je daar zelf niet een beetje moe van? Iedere dag hetzelfde. Proberen users met 'domme opmerkingen' onderuit te halen en zo jezelf weer goed te voelen. Verveelt dat nou nooit?
Lekker consequent.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:47 schreef scanman01 het volgende:
Qua domheid en gestoordheid scoor jij echt heel erg hoog. Wees er trots op zou ik zeggen. Je bent een aanvulling voor dit forum.Maar zelf heb je het natuurlijk niet door, net als die lui in de villa
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |