ik merk iets van jaloezie?quote:Op maandag 23 juli 2007 18:29 schreef Dibble het volgende:
van m'n ouders als ik niet rook tot m'n 18e zeggerts![]()
Weetje wat ik met zulke lui doe? Ik poep ze onder in stijl.Verwende kutkinderenwat is er, kun je het niet betalen anders van je zakgeld die je van pappie en mammie krijgt
? En dan zo semi verwend doen
![]()
Klacht: ik kots over ze in STIJL, dan hebben ze nog een fatsoenlijk reden en kunnen ze vredig sterven![]()
Nee absoluut niet maar zulke interessant doenerij irriteer me ik mateloos aan.quote:
Ik zie niet zo goed in wat daar interessant aan is?quote:Op maandag 23 juli 2007 18:37 schreef Dibble het volgende:
[..]
Nee absoluut niet maar zulke interessant doenerij irriteer me ik mateloos aan.
helaas, ik moet je teleurstellenquote:Op maandag 23 juli 2007 18:36 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Jij hebt duidelijk gerookt voor je 18e, waardoor je je rijbewijs niet hebt gekregen van je ouders.
Hierdoor was je verplicht je halve jeugd als kansloze vakkenvuller te werken, voor een mager hongerloontje, zodat je alle benodige rijlessen kon betalen (minstens 50 uur vanwegen slecht verkeersinzicht).
Kom ik een beetje in de buurt?
ik heb een brommerquote:
Alleen paupers rokenquote:Op maandag 23 juli 2007 18:36 schreef postmortum het volgende:
alleen paupers laten hun rijlessen door hun ouders betalen![]()
Volgens mij zijn juist de ouders arme-paupers als ze het rijbewijs voor dochter-/zoon-lief niet kunnen betalenquote:Op maandag 23 juli 2007 18:36 schreef postmortum het volgende:
Opgeschoond? Ik zie dit topic nogsteeds staan.quote:Op maandag 23 juli 2007 19:01 schreef Janetje het volgende:
Opgeschoond.
Doe even normaal.
Tevens gekanker verwijderd. Doe dat ergens anders.
Jij hebt duidelijk te weinig school gevolgd voor je 18e, waardoor je nu niet goed kan spellen.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:36 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Jij hebt duidelijk gerookt voor je 18e, waardoor je je rijbewijs niet hebt gekregen van je ouders.
Hierdoor was je verplicht je halve jeugd als kansloze vakkenvuller te werken, voor een mager hongerloontje, zodat je alle benodige rijlessen kon betalen (minstens 50 uur vanwegen slecht verkeersinzicht).
Ze hebben wel vertrouwen in je, ¤ 2500, daar kan je 100 lessen voor nemen.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:45 schreef AbeSapien het volgende:
Mijn opa en oma hebben mijn rijbewijs betaaldMijn ouders ook een beetje, en ikzelf niks. Beat that. Heb er pas 18 lessen opzitten
Maar mijn bankrekening was de dag dat ik 18 werd ineens 2,5 k voller
![]()
ZOMG! Hij maakte een typo!!!quote:Op maandag 23 juli 2007 19:41 schreef Stigma het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk te weinig school gevolgd voor je 18e, waardoor je nu niet goed kan spellen.
Hierdoor was je verplicht je halve jeugd als kansloze vakkenvuller te werken, voor een mager hongerloontje, zodat je alle benodigde rijlessen kon betalen (minstens 50 uur vanwege slecht taalgebruik).
Kom ik een beetje in de buurt?![]()
Als ze alleen het rijbewijs zelf betalen, of betalen ze TS zijn rijlessen (dat kost meer)quote:Op maandag 23 juli 2007 18:36 schreef postmortum het volgende:
quote:
Keuze 1: Roken en zelf betalen.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:29 schreef Dibble het volgende:
Keuze snel gemaakt idd..!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:36 schreef maartena het volgende:
[..]
Keuze 1: Roken en zelf betalen.
Keuze 2: Niet roken en niet zelf betalen.
Rara welke keus is beter voor je gezondheid EN je portemonnee!
quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:32 schreef Isdatzo het volgende:
alleen mn motorrijbewijs moet ik zelf betalen want m'n moeder wilde "daar niet aan meewerken"![]()
![]()
wat ben jij een balhaar zegquote:Op maandag 23 juli 2007 18:29 schreef Dibble het volgende:
Weetje wat ik met zulke lui doe? Ik poep ze onder in stijl.Verwende kutkinderenwat is er, kun je het niet betalen anders van je zakgeld die je van pappie en mammie krijgt
![]()
Klacht: ik kots over ze in STIJL, dan hebben ze nog een fatsoenlijk reden en kunnen ze vredig sterven![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 19:03 schreef McKillem het volgende:
[..]
Opgeschoond? Ik zie dit topic nogsteeds staan.
Of je doet zoals ik: roken en niks zeggen. Ze rookten allebei zelf als een ketter dus het viel niet opquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:36 schreef maartena het volgende:
[..]
Keuze 1: Roken en zelf betalen.
Keuze 2: Niet roken en niet zelf betalen.
zeikerd.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:53 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
lekker boeiend
Ik had die afspraak niet.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:52 schreef RealZeus het volgende:
ik had die afspraak ook met mijn ouders: zij zouden de helft van mijn rijbewijs betalen als ik voor mijn 18e niet rookte.![]()
Raaij es wat: ik rook nog steeds niet.
spot on, i'd say.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:36 schreef Arthur.Spooner het volgende:
`Nuff Saidquote:Op maandag 23 juli 2007 18:36 schreef Arthur.Spooner het volgende:
daarom moeten kinderen op school les krijgen in hun ouders alles schriftelijk te laten bevestigen wat ze zeggen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:54 schreef Plots het volgende:
"Je krijgt je rijbewijs als je niet rookt tot je 18de"
Dat zei mijn moeder ook. Moet hem alsnog zelf betalen.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
daarom moeten kinderen op school les krijgen in hun ouders alles schriftelijk te laten bevestigen wat ze zeggen.
noobquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:22 schreef Agiath het volgende:
Goede klacht, ik erger me ook echt aan dat soort uitspraken... Ik moet alles tot de laatste cent gewoon zelf betalen
HOMOquote:Op maandag 23 juli 2007 18:29 schreef Dibble het volgende:
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |