spot on, i'd say.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:36 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Jij hebt duidelijk gerookt voor je 18e, waardoor je je rijbewijs niet hebt gekregen van je ouders.
Hierdoor was je verplicht je halve jeugd als kansloze vakkenvuller te werken, voor een mager hongerloontje, zodat je alle benodige rijlessen kon betalen (minstens 50 uur vanwegen slecht verkeersinzicht).
Kom ik een beetje in de buurt?
`Nuff Saidquote:Op maandag 23 juli 2007 18:36 schreef Arthur.Spooner het volgende:
Jij hebt duidelijk gerookt voor je 18e, waardoor je je rijbewijs niet hebt gekregen van je ouders.
Hierdoor was je verplicht je halve jeugd als kansloze vakkenvuller te werken, voor een mager hongerloontje, zodat je alle benodige rijlessen kon betalen (minstens 50 uur vanwegen slecht verkeersinzicht).
Kom ik een beetje in de buurt?
daarom moeten kinderen op school les krijgen in hun ouders alles schriftelijk te laten bevestigen wat ze zeggen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 18:54 schreef Plots het volgende:
"Je krijgt je rijbewijs als je niet rookt tot je 18de"
Dat zei mijn moeder ook. Moet hem alsnog zelf betalen.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
daarom moeten kinderen op school les krijgen in hun ouders alles schriftelijk te laten bevestigen wat ze zeggen.
noobquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:22 schreef Agiath het volgende:
Goede klacht, ik erger me ook echt aan dat soort uitspraken... Ik moet alles tot de laatste cent gewoon zelf betalen
HOMOquote:Op maandag 23 juli 2007 18:29 schreef Dibble het volgende:
van m'n ouders als ik niet rook tot m'n 18e zeggerts![]()
Weetje wat ik met zulke lui doe? Ik poep ze onder in stijl.Verwende kutkinderenwat is er, kun je het niet betalen anders van je zakgeld die je van pappie en mammie krijgt
? En dan zo semi verwend doen
![]()
Klacht: ik kots over ze in STIJL, dan hebben ze nog een fatsoenlijk reden en kunnen ze vredig sterven![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |