Wat dan? Wat vanaf de ene zijde onmiskenbaar lijkt is niet altijd waar. Ik zie wel dat de stelling niet heel sterk is, maar het kan zo zijn.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:52 schreef Elseetje het volgende:
[..]
En stel nou, dat die dame met dingen komt aanzetten waar die ene POL-bezoeker er door geobsedeerd was?
Je kunt ook stellen dat Aaahikwordgek iemand is die integer is i.t.t. OJORoureke, maar dat is ook niet zo, heb ik inmiddels gelezen.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:50 schreef sigme het volgende:
Stel he, stel, dat die burgemeester een dame op leeftijd is, toevallig tamelijk gelijk aan de leeftijd van een wat oudere POL-bezoeker, en dat ze wat lullig in een valse vete getrokken is waarvan ze de ballen begrijpt.
Klinkt misschien niet heel voor de hand liggend, maar als iemand dacht dat ik mijzelf die vete ingewurmd heb vergist die zich evengoed.
Tuurlijk, het kan zo zijn dat een nieuwe user toevalligerwijs een bepaalde post van 3 maanden geleden tevoorschijn tovert, waar die ene POL-user ook zo graag naar refereerde. Kan theoretisch absoluutquote:Op maandag 23 juli 2007 21:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat dan? Wat vanaf de ene zijde onmiskenbaar lijkt is niet altijd waar. Ik zie wel dat de stelling niet heel sterk is, maar het kan zo zijn.
Het mooiste is dat hij soms met wat FOK-jargon komt waar een nieuwkomer niks van kan wetenquote:Op maandag 23 juli 2007 21:52 schreef Elseetje het volgende:
[..]
En stel nou, dat die dame met dingen komt aanzetten waar die ene POL-bezoeker door geobsedeerd was?
Je ziet het in dit sc topic waar ik ontopic reageerde op een reactie van jou.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik gaf geen oordeel maar mijn mening, en als je normaal posten onmogelijk wordt gemaakt (ontopic, in discussies) dan kan je dat aangeven en zal ik ernaar kijken. Heb je er voorbeelden van?
Ergens lijkt het me wel een bijzondere ervaring, alhoewel ik niet weet in hoeverre ze echt openstaan voor buitenstaanders.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:54 schreef sigme het volgende:
Is het al weer bijna tijd voor een POL-meet?
[..]
Volgens mij zijn er zelfs users die beweren het bewijs zwart op wit te hebbenquote:Op maandag 23 juli 2007 21:58 schreef EchtGaaf het volgende:
Oplossing?
1 leg de vele posten van Ryan3 en Burgmeeester naast elkaar.
2 Let op schrijftrant, redeneertrant etc.
3 Let steeds op dezelfde taal- en stijlfouten
En je weet het.
't zelfde geldt voor elsneetje en sexy_sadie en misschien ook wel voor sigme, nietwaar?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:58 schreef EchtGaaf het volgende:
Oplossing?
1 leg de vele posten van Ryan3 en Burgmeester naast elkaar.
2 Let op schrijftrant, redeneertrant etc.
3 Let steeds op dezelfde taal- en stijlfouten
En je weet het.
In de slowchat is er geen topic.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:58 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Je ziet het in dit sc topic waar ik ontopic reageerde op een reactie van jou.
De drie musketiers komen op een holletje aangelopen.
Normale reactie op jouw reply is onmogelijk.
Dat de mensen uit deze slangenkuil überhaupt ooit een meeting hebben gehoudenquote:Op maandag 23 juli 2007 21:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Ergens lijkt het me wel een bijzondere ervaring, alhoewel ik niet weet in hoeverre ze echt openstaan voor buitenstaanders.
Geen ontopic bedoel je?quote:
Je kan toch lid worden?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:59 schreef Reya het volgende:
[..]
Ergens lijkt het me wel een bijzondere ervaring, alhoewel ik niet weet in hoeverre ze echt openstaan voor buitenstaanders.
Dat is inderdaad een leuke bewering.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:59 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er zelfs users die beweren het bewijs zwart op wit te hebben![]()
Volgens mij is dat wel ergens in PJO z'n link te vindenquote:Op maandag 23 juli 2007 21:59 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er zelfs users die beweren het bewijs zwart op wit te hebben![]()
3 maanden weg geweest?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:04 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wel ergens in PJO z'n link te vinden
PBCquote:Op maandag 23 juli 2007 22:04 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wel ergens in PJO z'n link te vindenDe link die hij niet meer heeft staan
Ik vind je er wel protestant uitzien, hoor.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Iemand met katholieke wortels en dito achternaam? Weinig kans, vermoedelijk![]()
Er schijnt een eerder forum geweest te zijn, dat veel erger was.quote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 22:07 schreef kLowJow het volgende:
Het is zooo makkelijk mensen te negeren..
En in een PM toegeeft een bekende heer van middelbare leeftijd te zijn, verstopt met als doel om een mod in het nauw te drijven?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:52 schreef Elseetje het volgende:
En stel nou, dat die dame met dingen komt aanzetten waar die ene POL-bezoeker door geobsedeerd was?
Goed planquote:Op maandag 23 juli 2007 22:07 schreef kLowJow het volgende:
Niet als het zo absurd is als wat die drie stellen.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:07 schreef kLowJow het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |