Held Rumsfeld zou zeggen: known knowns. Of anders: stuff happens.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:09 schreef Sidekick het volgende:
Het laatste. Ik kan alleen voorspelbare zaken voorspellen.
Zo ben ik.quote:
Als de kerk een matigende rol kan spelen in het publieke domein dan ben ik niet tegenstander van die rol van de kerk.quote:Op maandag 23 juli 2007 20:54 schreef sigme het volgende:
Is het al weer bijna tijd voor een POL-meet?
[..]
quote:Op maandag 23 juli 2007 21:22 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Als de kerk een matigende rol kan spelen in het publieke domein dan ben ik niet tegenstander van die rol van de kerk.
Maar dat moet wel goed gedefinieerd kunnen worden, er moet geen sprake zijn van een glijdende schaal.
Eh, stáát hier ook iets?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:22 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Als de kerk een matigende rol kan spelen in het publieke domein dan ben ik niet tegenstander van die rol van de kerk.
Maar dat moet wel goed gedefinieerd kunnen worden, er moet geen sprake zijn van een glijdende schaal.
Waarom zou dat Ryan3-account besmet zijn?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:27 schreef PJORourke het volgende:
Klonen is laf. Klonen is helemaal zielig als iedereen weet wie er achter zit.
Ik kan me echter voorstellen dat het Ryan3-account besmet is geraakt. Een schone start, onder een andere naam. Dat kan ik me wel voorstellen.
Dat kun je beter nog eens bij sjunnie gaan uitleggen, Ryan3. Je kent de weg.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:29 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Waarom zou dat Ryan3-account besmet zijn?
Dan moet het natuurlijk wel een schone start zijn.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:27 schreef PJORourke het volgende:
Klonen is laf. Klonen is helemaal zielig als iedereen weet wie er achter zit.
Ik kan me echter voorstellen dat het Ryan3-account besmet is geraakt. Een schone start, onder een andere naam. Dat kan ik me wel voorstellen.
Jij bent de weg kwijt?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat kun je beter nog eens bij sjunnie gaan uitleggen, Ryan3. Je kent de weg.
Nee hoor, maar jij wel, je kent zelfs jezelf niet meer.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:30 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Jij bent de weg kwijt?
Drie users die zich redelijk aan het isoleren zijn.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:32 schreef Boze_Appel het volgende:
Ah, ik zie dat de doos met oude herinneringen weer opgegraven is.
Ach, liever nietszeggend dan een kutkloon, zeg ik altijd maar.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:26 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Sidekick, nietszeggend. Is alles mee gezegd ja
En dat slaat waarop?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee hoor, maar jij wel, je kent zelfs jezelf niet meer.
Dat is beter jaquote:Op maandag 23 juli 2007 21:33 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ach, liever nietszeggend dan een kutkloon, zeg ik altijd maar.
Dan moet hij gewoon zeggen dat hij fris wil beginnen. Maar hij kan het niet laten, ik heb hem al horen zeuren over "decadentie".quote:Op maandag 23 juli 2007 21:30 schreef Elseetje het volgende:
Dan moet het natuurlijk wel een schone start zijn.
Ik ben het met je eens.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:33 schreef Sidekick het volgende:
Ach, liever nietszeggend dan een kutkloon, zeg ik altijd maar.
Dit is niet iets waar ik iets aan kan doen.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:38 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
Doe je er nog wat aan, sigme?
Of laat je de boel doodbloeden op de drie musketiers, omdat het toch maar sc is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |